Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
salieri



Věk: 51
Založen: 16. 08. 2012
Příspěvky: 5


Motorka: Honda VT600C Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 16 srpen, 2012 23:45  Předmět: Otázka Nejede přední válec Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdravím,
nedávno jsem koupil šestku pro mou drahou polovičku, nebyla v provozu asi 4 měsíce, po zkušební jízdě (asi 40 km), kdy bylo vše v pořádku (teplota byla tenkrát kolem 28 °C), jsem ji do předání na týden odstavil. Po týdnu, kdy bylo asi 14 °C, jsem ji nastartoval, šlo to jen přes sytič, ale píst v předním válci se jen veze, na výfuku je cítit pouze slabé foukání vzduchu. Svíčky jsem odzkoušel, jiskří bez problémů. Může to být karburátor? Má 2003 jeden nebo dva karburátory? A pokud ne karbec, co jiného by to mohlo být? Předem moc díky, pokud někdo bude moci poradit.
Libor


Panna Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele salieriZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 00:07  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Asi by jsi tam měl mít jen jeden karburátor http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2003/VT600C/189196/ a jestli tam je opravdu jen jeden tak by měli makat oba válce když zapalování funguje. Já bych si někde nechal změřit tlaky ve válcích a podle toho bych pak hledal dál. Ještě jedna věc, na každém válci jsou dvě svíčky, na každý straně jedna, pálí obě mad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
salieri



Věk: 51
Založen: 16. 08. 2012
Příspěvky: 5


Motorka: Honda VT600C Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 00:39  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jára Cimrman napsal:
Asi by jsi tam měl mít jen jeden karburátor http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2003/VT600C/189196/ a jestli tam je opravdu jen jeden tak by měli makat oba válce když zapalování funguje. Já bych si někde nechal změřit tlaky ve válcích a podle toho bych pak hledal dál. Ještě jedna věc, na každém válci jsou dvě svíčky, na každý straně jedna, pálí obě mad J.C.


Já vím, že jsou dvě na každém válci, ale protože nemám originální svíčák, uvolnil a odzkoušel jsem jen přední pravou svíčku, ale nemyslím, že když jedna hází jiskru a druhá by byla out, že by ten přední válec ani neškytl. Co se týká těch tlaků, jako že by byly špatně seřízené vůle ventilů? Divné, že to přestalo náhle. Ale moc díky za snahu.


Panna Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele salieriZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 06:42  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

vyzkoušej nakrátko nastartovat pouze na přední válec /odpoj zadní svíčky/

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
fananek



Věk: 64
Založen: 18. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Poděbrady

Motorka: VT 750C2 Spirit
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 07:29  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Uvedu jen malý, možná blbý příklad, ale ...
Řezal jsem motorovkou a po skončení práce jsem ji "chcípnul". Pak jsem ji chtěl ještě jednou natočit. Marně. Otec povídá - to bude svíčka. Já ji vyndal, vyčistil, vyzkoušel - jiskřila jak novoroční ohňostroj. Zamontoval a nenatočil. Jak na ni stříkla směs, nedala ani jiskřičku mrška, přesto že před tím jela jako z partesu a za sucha také. Musel jsem ke své nelibosti uznat, že měl táta pravdu. Jo mnohaleté zkušenosti. Chci tím říci, že svíčka může být jedno z řešení, i když na to nevypadá. :-) Přeju kliku při hledání problému a ať to chodí.


Lev Pohlaví:Muž Prase OfflineOsobní galerie uživatele fananekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
salieri



Věk: 51
Založen: 16. 08. 2012
Příspěvky: 5


Motorka: Honda VT600C Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 08:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Petr napsal:
vyzkoušej nakrátko nastartovat pouze na přední válec /odpoj zadní svíčky/


Díky,
zkusím to. A svíčky vyměním taky, stejně to vypadá, že na ně ještě nikdo nikdy nešáhl. Mašinka má najeto 10 000.


Panna Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele salieriZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Čuňas



Věk: 73
Založen: 28. 10. 2010
Příspěvky: 272
Bydliště: Chřibská

Motorka: Honda VT 600c
honduras.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 08:32  Předmět:  vt600 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Máš určitě jen jeden karburátor,já mám 2001 a mám taky jeden karbec.


Beran Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele ČuňasZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 11:04  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To že pálí jen jedna svíčka ve válcí neznamená že ti ten válec poběží. To už tu také bylo. Pořád jsme kontrolovali jen jednu svíčku a válec neběžel. Až když jsme po čase zkontrolovali i druhou, tak jsme se chytli a došli až ke kontaktu na cívce.
Kdo byl jeden z posledních ve Sluneční zátoce , vzpomene si určitě na návštěvu z Itálie a jak nás to pozlobilo.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 11:49  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

při startu vždy pálí jedna polovina svíček a až potom se přidá druhá, je to z důvodu úspory proudu

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 12:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nám u VT750C4 nepálila levá přední a až po manipulaci s cívkou začala a motocykl se rozjel. Přitom pravá přední dávala jiskru od začátku.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
salieri



Věk: 51
Založen: 16. 08. 2012
Příspěvky: 5


Motorka: Honda VT600C Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 13:44  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jerry napsal:
Nám u VT750C4 nepálila levá přední a až po manipulaci s cívkou začala a motocykl se rozjel. Přitom pravá přední dávala jiskru od začátku.


Díky moc, bohužel se k tomu dostanu až v neděli nebo v pondělí, tak snad to bude opravdu jen svíčka. Mohl bych ještě poprosit o radu, kde najdu cívku nebo jak se k ní dostanu, kdyby byl problém v ní?


Panna Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele salieriZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 13:55  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

salieri napsal:
kde najdu cívku nebo jak se k ní dostanu, kdyby byl problém v ní?


jdi po kabelu od svíčky zaručeně na indučky narazíš Smile

jsou pod nádrží

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 17 srpen, 2012 13:57  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Pozor, jsou tam dvě cívky.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 19 srpen, 2012 00:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Petře, když se podívám na elektroinstalaci tvojí motorky tak dost dobře nechápů jak je možné že by při startování pálila jen jedna z dvojice svíček když je cívka napájena pouze dvěma dráty a z cívky vedou dva kabely k svíčkám http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2001/VT1100C3/191384/ mad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 19 srpen, 2012 08:29  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

musíš se podívat na schéma, na partsdepot není zapojení přívodních kabelů
cívka má dvojité vinutí, každá ze svíček je napájena samostatně.

Image

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 19 srpen, 2012 21:57  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Koukám na schema VT 600 a stejně nějak nedokážu pochopit co by mělo při zapojení dvou drátů na přívod cívky a následnému rozdělení na dvě samostatné cívky způsobit že by při startování pálila jen jedna. Jestli to tak je tak to zítra zkusím a když tak sežeru koště Shocked J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Mako



Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha

Motorka: VT 600 C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 20 srpen, 2012 08:57  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Čauky.
Běžná věc, bojuj s tím nebo se s tím smiř, že to někdy udělá. Znám několik šestek se stejným problémem.
Já s tím bojuji od začátku a nikdo netuší čím to je. Jedno karbec 2002 výroba a dělá to od prodejny. Někde tady jsem to již popisoval.
Nejdříve jsem myslel, že je to delší odstávkou (14 dní), ale potvora to udělala několikrát i den po jízdě. Na druhou stranu se stalo, že stála i dva měsíce a běžela normálně.

Rada? Někdy pomůže vyšroubovat jednu svíčku, někdy se na další x-té startování chytí, někdy ji necháš běžet a on se přidá sám a někdy ji necháš na sluníčku, dáš cígo a je vše OK.

Zajímavé je, že svíčka pálí, ale vejfuck není plnej benálu, logická úvaha "nejde benál" , jenže on tam jde a teď babo raď.

_________________
Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !

Blíženci Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele MakoZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 20 srpen, 2012 09:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mako, prostě všechno se nepovede mad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Shiny



Věk: 69
Založen: 03. 05. 2012
Příspěvky: 376
Bydliště: Dobřichovice , Praha - západ

Motorka: VT 1100 C2 Sabre
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 20 srpen, 2012 09:07  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Vím že to není rada dokonalá...ALE dost dlouho jsem spravoval auta a jedna z věcí co byla v dílně dost vytížená byla zkoušečka svíček..POD TLAKEM..ono se totiž často stává, že pod tlakem nepálí a naprázdno ano. A často je to i v kombinaci s cívkou..ale tady cívka nepřipadá v úvahu to by nepálila ani druhá svíce. Ale stejně bacha na to nejlepší je vyměnit za nové aby byla jistota.

Ještě mne napadlo s tím, že jedna svíčka ve válci při startu nepálí a pak jo...není to nějak spojené se spožďovacím relé při startu kdy se vypnou světla ?


Býk Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele ShinyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
salieri



Věk: 51
Založen: 16. 08. 2012
Příspěvky: 5


Motorka: Honda VT600C Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 20 srpen, 2012 14:17  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak, a je vše vyřešeno, byla to nakonec levá přední svíčka, samozřejmě ta nejhůře dostupná (nemám originál svíčák, takže to byla práce na celé dopoledne), ale teď jsou všechny čtyři svíčky vyměněny a mašinka šlape jak hodinky. Všem tady velký dík, jste skvělí a jsem moc vděčný za všechny rady. Doufám, že časem, až budu zběhlejší v údržbě a opravách, taky budu moct přispět a někomu snad pomoct. Teď můžu jen popřát všem maximální zážitek z jízdy, pokud možno žádné poruchy a co nejmíň dvoustopých magorů na silnici.
Ještě jednou díky
Libor


Panna Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele salieriZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr