Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
popinjay



Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103


Motorka: VT750C AERO 2005
slovakia.gif
PříspěvekZaslal: po 03 září, 2012 20:29  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

pozri do manualu, aky vykon ma alternator.
to cislo bude udavane, ako nominalne,
obcas je uvedene pri nejakych otackach.
jednoducho na volnobeh elektraren (alternator) vyrobi menej elektriny
pre spotrebice, ako pri strednych a vyssich otackach.
vykon altika bude nejake cislo uvedene vo Wattoch.
napr.: 350 W...a podobne.
potom si spocitaj, kolko Watov mas pri nastartovanej motke.
napriklad : predne svetlo + zadne osvetlenie+ pridavne osvetlenie.
nieco este berie aj riadiaca jednotka, zapalovacie cievky, to
zatial zanedbajme. klakson, smerovky do toho vstupuju ciastocne a kratkodobo.
ale hlavne mrkni kolko Watov maju tie pridavne ziarovky.
sucet spotrebicov vo Watoch, by mal byt mensi, ako vykon alternatora (ten ti vyraba "elektrinu").
regulator ti napetie palubnej siete reguluje, aby neprekrocilo urcitu hranicu.
ak je napetie vysoke, sup s tym do baterie, ak je nizke (pozieraju ho svetla, pridavne svetla a ine spotrebice) sup s tym do spotrebicov.

_________________
full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !

Štír Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele popinjayZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Shiny



Věk: 69
Založen: 03. 05. 2012
Příspěvky: 376
Bydliště: Dobřichovice , Praha - západ

Motorka: VT 1100 C2 Sabre
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 03 září, 2012 21:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

S tím dolitím baterie kyselinou na to bacha.....u nové baterky kdy je součást i ampule s elektrolitem je to vypočítané aby to stačilo. ale stává se, že desky nasáknou víc elektrolitu a pak je vhodné spíš dolít destilkou. Ono totiž když je větší hustota elektrolytu tak se stává, že desky odejdou dřív. Je lepší nejdřív změřit hustoměrem a dolitím bud destilky nebo elektolytem. Výška hladiny..píšeš, že není vidět a tudíž je jí málo...aby to nebylo naopak aby nebyla baterka plná pak taky není hladina vidět..myšleno bokem zkrz těleso, zezhora je to jasně vidět


Býk Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele ShinyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
popinjay



Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103


Motorka: VT750C AERO 2005
slovakia.gif
PříspěvekZaslal: po 03 září, 2012 21:12  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jerry, tak vykon alternatora mas 345 W pri 5000 otackach :

a dalsie spotrebice mas tu, to uz dopocitas,
sorry, musim ist vencit psa :

Image

_________________
full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !

Štír Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele popinjayZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 03 září, 2012 22:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jerry, budeš si na motorku místo plexi asi dát solární panel a jezdit jenom ve dne Sad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 04 září, 2012 17:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Měl jsem přední světla zapojené přes ralátka tak, že mi při potkávacích světlech svítili seriově a při dálkových paralerně. Takže při potkávacích svítili málo (2x6V) a při dálkových více (2x12V). Trochu riskantní bylo, že v případě seriového zapojení procházel proud mezi světly přes světelnou rampu, ale je od ostatní motky odizolovaná a fungovalo to, tak jsem to přestal řešit.

Loni jsem začal mít občas trochu problém s baterií a tak když to začlo znovu a více na jaře, řekl jsem si, je tam baterie šest let, má na to nárok a tak jsem koupil novou. Jenže problémy začly po čase zas a zjistil jsem, že mi přídavná světla občas dělají barevnou hudbu. S pomocí Maka, jsme zjistili, že se mi do toho tluče kostra přes hrnec světla a mé pancéřové bovdeny. Stačila jednoduchá gumová podložka a bylo vše OK.
Je to asi čtrnáct dní a barevná hudba tu byla zas spolu s horším startováním. Tak jsem se naštval, celý výmysl s relátkama jsem zrušil a hotovo. Byl jsem spokojený že teď bude vše v pořádku, ale nebylo. Zase po čase vymlácená baterie, podotýkám pouze po jízdě, jinak drží prfektně. Tak jsem vytáhl multimetr a změřil napětí na předem nabité baterii 12,7V. Natočil jsem a vytočil motor a při zapnutém hlavním světlometu je na baterce si 13,8V, pokud do toho zapnu přídavná světla, je tam již jen 12,2V.

Přední světlomet 1x H4 60/55W, parkovací světlo 5W, Přídavná světla 2x H3 55W, osvětlení tachometru 1x 1,2W zadní světla Led, přídavná zadní světla Led. Podle uživatelské příručky generátor 264W. Pořád bych měl mít 176W k dobru.

???

Ještě mě napadlo, jestli to někde neprobíjí, ale kabaly nikde nehoří. Zítra dopoledne před odjezdem na Kajlovec, možná natáhnu kabely k přídavným světlům znova a uvidíme.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 04 září, 2012 20:31  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To ti to spadne o nějak moc. Je to sice 110W navíc ale to by nemělo byt nic co by alternátor nezvládl. Jak píšeš zkus vyměnit vedení a připoj to na zkoušku přímo k baterce a změř to. Jsem docela zvědavej co naměříš mad Sad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 06 září, 2012 11:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak jsem natahal na přídavná světla komplet novou kabeláž. Dělal jsem to včera do jedenácti v noci a tak na zkoušku došlo až před chvílí. Dráty jsem natahal komplet nové a opravdu jsem si s tím vyhrál.

Proud je brán přes pojistku z autobaterie, spíná se přes relé, které je napojené na parkovací světla a na ovládacím proudu před relé je vypínač. Kabely od světla pod nádrž jsou v hadičce, všechno podotahované páskama, konektory v smršťovacích bužírkách rozlišené červenou a černou barvou, dokonce i kabeláž vyvedená v barvách.

Dnes jsem ji nastartoval a měřil přímo na baterii:

vyplý klíček a nabitá baterie 12,83V

po nastartování na sytič 14,3V

zapnutá parkovací světla 14,38V

zapnutá potkávací světla 14,19V
k tomu zaplá přídavná světla 12,16V
otáčky jaké jsou při průměrné jízdě 12,6V
vysoké otáčky 13,05V

parkovací světla s přídavnými 12,32V
rparkovací světla s přídavnými, oztočený motor 13,3

Konec měření vyplá motorka a klíček 12,66V


Takže na sraz jedu bez zaplých přídavných světel a pro jistotu nabíječku v brašně. Zachvíli vyrážíme, bereme to přes Polské Klodzko.

Přivítám každý nápad co s tím. Díky!

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Libor600



Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč

Motorka: VT 750 C2
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 06 září, 2012 14:42  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Shocked Ty přídavné světla mají moc velký odběr.hodnoty které udáváš jsou O.K.do momentu než je zapneš.dobíjecí proud pod 13V je na draka


Střelec Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Libor600Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Libor600



Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč

Motorka: VT 750 C2
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 06 září, 2012 14:47  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

zapneš přídavná světla.Dobíjecí proud pod 13V je na draka


Střelec Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Libor600Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 06 září, 2012 16:16  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ty hodnoty co jsi naměřil ukazují že alternátor tomu odběru nestačí, otázkou je proč a kde je chyba. Možná by stálo za to zajet do Ml. Bolky a nechat to přeměřit u Šťastnýho co dělá autoelektriku, určitě dokáže změřit výkon alternátoru, regulátor a to by tě mohlo posunout dál. mad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Svatopluk



Věk: 60
Založen: 29. 05. 2009
Příspěvky: 42


Motorka: VT 750 C4 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 07 září, 2012 00:21  Předmět:  Elektrika Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Taky jsem řešil přídavná světla a hodně mi pomohla informace na stránkách http://www.750ace.com/electrical.phtml . Co se týká výkonu alternátoru tak pěkná tabulka je tady http://www.750ace.com/files/elecloads.htm . Já to nakonec řešil tak, jak je uvedeno zde: http://www.hubs.estranky.cz/clanky/zajimavosti/nova-verze-zapojeni-pridavnych-svetel.html


Blíženci  Kočka OfflineOsobní galerie uživatele SvatoplukZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr