Autor |
Zpráva |
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já si myslím že to taky plná syntetika není a myslím že do naších motorů ani není potřeba. Je třeba si uvědomit kdy byly motory vyvíjeny a jaká maziva byla v té době k dispozici. S plnou syntetikou můžou být jen problémy, prokluz spojky atd. Dávám to co mě bylo doporučeno M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
M.P. : mas pradu. nechcel som kritizovat, len poopravit, aby to niekoho nezmylilo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
co mají vlastně dneska vyráběné 750 v manuálu?
mj. jezdím v 11tce plnou syntetiku a spojka neklouže
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Petře, je každýho věc co do motoru leje, já vím že spousta světových značek a i drahých značek vyrábí a prodává průměrné oleje a víc než do kvality investuje do reklemy Shel Castrol Repsol atd. Navíc málo který je přispůsoben pro hydraulické ventily M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Petr napsal: | co mají vlastně dneska vyráběné 750 v manuálu?
mj. jezdím v 11tce plnou syntetiku a spojka neklouže |
dobra otazka !
pozeram co doporucuje napriklad Motul.
pre model VT 750C2, VT 750-V, VT 750-W doporucuju
v kategorii DOBRY olej - polosyntu,
v kategorii LEPSI olej - syntetiku,
v kategorii NAJLEPSI olej - syntetiku :
doporucene oleje Motul
ked som sa hrabal vo svojej uzivatelskej prirucke, tak tam pisali iba, ze mam pouzit olej, ktory splna poziadavky API, klasikacia SE, SF, alebo SG.
dielensky manual hovori takto :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
pardon, zabudol som sa prihlasit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sally
Věk: 60
Založen: 21. 04. 2010
Příspěvky: 832
Bydliště: Slaný
Motorka: VT 750 Shadow Spirit
|
|
_________________ Omnia mea mecum porto.
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Valvoline není do našich moto to pravé ořechové... Lepší je třeba Mogul,Motul,Mobil, Sunoco...
Těch pár korun navíc tě nezabije )
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Baron
Kapitán
Věk: 46
Založen: 30. 08. 2009
Příspěvky: 834
Bydliště: Velešín
Motorka: VTX 1800 Neo Retro 2
|
|
Týša napsal: | Valvoline není do našich moto to pravé ořechové... Lepší je třeba Mogul,Motul,Mobil, Sunoco...
Těch pár korun navíc tě nezabije ) |
Jsem stejného názoru
Používal jsem Castrol GPS 10W-40
Pak jsem přešel na Motul 5100 10W-50
Vše je cenově okolo 170 Kč/L
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Motul 5100 je vyzkoušenej a doporučuje ho 89,5% Shadovkářů. A teď vážně, používám ho co mám motorku, bylo to na doporučení opravdu odborníka a spokojenost J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sally
Věk: 60
Založen: 21. 04. 2010
Příspěvky: 832
Bydliště: Slaný
Motorka: VT 750 Shadow Spirit
|
|
Já dávám Motul 10w - 40. To jenom, že mi někde vyskočila nabídka a když nevim tak se zeptam.
|
|
|
|
_________________ Omnia mea mecum porto.
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
Já myslím, že plná syntetika není vůbec zapotřebí, uvědomte si v jakém provozu ten motor pracuje - válí se to někde mezi 2- 4 tis, otáček a občasná jízda po dálnici tomu nic neudělá. Důležité je dodržet viskozitu( polosyntetika je asi ideální) a předepsané termíny výměny oleje - jinak bych to neřešil.
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
|