Autor |
Zpráva |
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Chtěl bych se zeptat jak je to s výkonem motoru. Mám vt 1100 c2 rv 1998 a v TP je 37 kW což se mi zdá že odpovídá. Ale u některých typů jedenáctistovek je uváděno 47 někdy i 50 kW což znamená dost velký rozdíl který by znamenal asi jiné karburátory ,časování ventilů, kompresní poměr nebo naopak přiškrcení motoru na menší výkon. Ví někdo v čem je fígl nebo si pouze prodejci pletou kW a koně. Děkuji za odpověď. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
děkuji za opravu !!!
původní příspěvek mažu aby nedošlo k nějaký mystifikaci
oficiálně udávanej výkon:
VT 1100 C /sc32 ACE je:
kW/HP - 25/34
37/50
44/60
VT 1100 C / sc39 C3 aero
kW/HP - 25/34
38/52
VT 1100 C / sc23-sc18
kW/HP - 44/60
49/67
hodnota v techničáku se samozřejmně může lišit zvlášť jestli máš dovoz a
hodnota na brzdě podle stavu a úprav.
Přijde mi že se v těch výkonech nikdo moc nevyzná ani v Hondě.
škrcený byly modely pro Californii.
|
|
|
|
Naposledy upravil lemmy dne st 09 květen, 2007 17:58, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
pěknej chaos je i v modelech např označení motoru:
sc18 měla první a část druhý modelový řady
sc 23 měla část druhý modelový řady a modely ACE a SPIRIT
sc 32 má C3 a SABRE
takže máš dva modely s označením sc18 a tři modely s označením sc23
radši končím protože už v tom začínám mít chaos i já ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Tak jsem si vyndal velký techničák a čtu HONDA TYP SC 32 OBCHODNÍ OZNAČENÍ VT 1100 C2 MOTOR TYP SC 32E VÝKON 37 KW / 4500 OT
JINAK DÍK ZA ODPOVĚĎ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
je i dost velký rozdíl v tom- u SC 32- jestli máš c2 nebo úpravu ACE,málokdo to ví,ale třeba ojnice jsou na klikovce úplnš jinak, takže u c2 jdou písty za sebou, ale u ACE jdou najednou, takže to poznáš okamžitě na vibracích a je to znát i na zátahu.
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
BEECH napsal: | je i dost velký rozdíl v tom- u SC 32- jestli máš c2 nebo úpravu ACE,málokdo to ví,ale třeba ojnice jsou na klikovce úplnš jinak, takže u c2 jdou písty za sebou, ale u ACE jdou najednou, takže to poznáš okamžitě na vibracích a je to znát i na zátahu. |
Tohle bych prosil trochu vic osvetlit. Uz jsem o tom nekde cetl, ale bylo anglicky a prd jsem tomu rozumnel. Jenom jsem z toho pochopil, ze ACE asi vic vibruje. Teda je fakt, ze se to trepe strasne Ale myslel jsem, ze mam C2 ACE, to nejde dohromady? Musim se podivat, kde jsem na to vlastne prisel....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Pepino
Věk: 57
Založen: 03. 11. 2006
Příspěvky: 786
Bydliště: Cerekvice nad Bystřicí
Motorka: VT 1100 sc32
|
|
teda pánové,děkuji za guláš v mé hlavě,jsem z toho tak zmatenej že potřebuju ujistit jestli opravdu jezdím ještě na Shadow
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Prohlížel jsem výkresy různých modelů a je pravda že někde jsou namalovány dvě modifikace kliky jedna s ojničním čepem v ose a druhá s čepy posunutými pravděpodobně o úhel válců, čímž je určitě dosaženo pravidelného chodu motoru což je můj případ.Kliku s čepy v ose používá třeba Dukati a je to na chodu motoru slyšet, navíc úhel válců je daleko větší ale výsledkem je velký kroutící moment. Ale abych se vrátil k začátku nevěřím že pouze to je tak velkým rozdílem ve výkonu.Motorku jsem dovezl SRN s původními doklady.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
koukni sem
sice je psáno že všechny VT1100 jsou 45st, ale to může být chyba
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
bližší osvětlení:c2 na klikovce 2 čepy
c2 Ace na klikovce oba vály 1 čep
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Ano vypadá to že to tak bude a proto C2 má kultivovanější chod.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
BEECH napsal: | bližší osvětlení:c2 na klikovce 2 čepy
c2 Ace na klikovce oba vály 1 čep |
Jakoze teda oba pisty chodi soucasne nahoru a dolu? K cemu je to dobre? Snad ne jenom proto, aby se to vic trepalo...
Jo a jinak jsem se dival, v manualu mam VT1100 C2 a na nadrzi ACE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
Petr napsal: | koukni sem
sice je psáno že všechny VT1100 jsou 45st, ale to může být chyba |
jasně že sto-pěta-dvacka je 90ti stupňová, protože ten obsah je na 45 malej ............. úhel 45 má např. virago 125 a věř že je to líný jak s....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gorky
Věk: 34
Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 800
Bydliště: Kralupy n Vlt, Velvarská 197, 27801
Motorka: Honda VT 1100c sc18
|
|
Přesně tak Lemmy
|
|
|
|
_________________ Smrt jen uzavírá pověst člověka a rozhoduje, zda je dobrá, či zlá.
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
No teda... 69.213.66.54 pomoci vzdalene plochy. nabehne jakasi servisni aplikace - kliknete na Open catalog....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|