Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Michal chopper.wz.cz
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 12 červen, 2007 15:00  Předmět:  VT 1100 - nový vzduchový filtr za 350,- Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Prodám NOVÝ vzduchový filtr na VT 1100 za 350,- Kč (původní cena 500 Kč). Koupil jsem ho na výměnu, ale nakonec jsem ho nepoužil (dal jsem tam otevreny). e-mail: cet@c-mail.cz


  
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 12 červen, 2007 18:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

to jsi tam dal KNko? nebo co je to otevřený. Jaký je rozdíl ve výkonu? dej info

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Robert
Upozornění : 1



Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín

Motorka: VT1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 13 červen, 2007 08:23  Předmět:  Re: VT 1100 - nový vzduchový filtr za 350,- Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Michal chopper.wz.cz napsal:
Prodám NOVÝ vzduchový filtr na VT 1100 za 350,- Kč (původní cena 500 Kč). Koupil jsem ho na výměnu, ale nakonec jsem ho nepoužil (dal jsem tam otevreny). e-mail: cet@c-mail.cz

Kdyby to slo dat do te moji, tak ho koupim, je to snad posledni vec, kterou jsem jeste nevymenil od koupi. Akorat vubec nevim, jaky tam ma byt a jestli se to nelisi typ od typu. Zkusim se podivat do nejake dokumentace.


Kozoroh Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele RobertZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 13 červen, 2007 18:26  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

mám za to že všechny VT1100 mají vzducháče stejný

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Michal chopper.wz.cz
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 14 červen, 2007 10:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Filtr by měl bejt opravdu pro všechny VT1100 stejnej. Klidně zašlu na dobírku. Já jsem ho nepoužil protože tam mám otevřenej - KaN. Jinak nevim jestli s nim moje VT1100 jede líp, protože jsem jí postavil z bouračky a ta už měla kit karbece a KNko k tomu jsem udělal výfuky - pouze roury, takže to od začátku nemělo ze sériovkou nic společnýho. Na sériovce jsem nikdy nejel tak nemám srovnání. Mám VT1100 Spirit která má mít v sérii 60 koní, ale zdá se mi, že jede s vytočenym motorem tak jako Introš1400 nebo Wilda, takže ten kit asi trochu pomáhá.


  
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 14 červen, 2007 11:31  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

co přesně nazýváš "kitem" to máš celé sání jinak, nebo pouze KN filtr

já dneska montoval KNko stejného tvaru jako papírák a z koše sání jsem vyškubl ještě ty gumové trubky tak jsem zvědavej, jestli to nějak změní zátah

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 14 červen, 2007 19:41  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

tak ty gumové trubky tam šly hodně rychle zpět, vůbec to nešlo do tahu, hrozně se to hltilo.
S KN se zdá být chod motoru lehčí, dřív se vytáčí a přibylo asi trochu otáček, protože "motorová brzda" tolik nebrzdí. Chce to doladit

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Robert
Upozornění : 1



Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín

Motorka: VT1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 15 červen, 2007 13:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Michal chopper.wz.cz napsal:
Filtr by měl bejt opravdu pro všechny VT1100 stejnej. Klidně zašlu na dobírku. ...J.

Ozvu se ti na mail.


Kozoroh Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele RobertZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Michal chopper.wz.cz
Anonymní







PříspěvekZaslal: so 16 červen, 2007 08:47  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tim kitem jsem myslel jednak KaN filtr (tvarově stejnej jako papírák), ale zároveň větší hlavní trysky karubátoru, a hodně přidaná bohatost - změřená pomocí CO sondy, no a otevřený výfuky - pouze roury. Celej tenhle systém musí bejt perfektně seřízenej jednak na podtlaky a zároveň na bohatost. Jak otevřeš jen jednu část (výfuk, karbec nebo sání) nebude to nikdy ono a to hlcení je toho důkazem, musíš jít na měřák CO a doladit bohatost. Pokud memáš otevřený výfuk nebo správně obohacenej karbec jde tam prostě víc vzduchu na sání a na výstupu se to moc dusí (špatně proplachuje a spaluje). Ale jak řikám je lepší nechat celej systém jak je, nebo udělat kompletní zásah do všeho, pak totiž motor žere skoro stejně a jede pěkně. S pouze jednou změnou se taky může stát, že to bode víc žrát (vlastní zkušenost když jsem měl VT600).


  
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 24 červenec, 2007 21:36  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Michal chopper.wz.cz napsal:
Tim kitem jsem myslel jednak KaN filtr (tvarově stejnej jako papírák), ale zároveň větší hlavní trysky karubátoru, a hodně přidaná bohatost - změřená pomocí CO sondy, no a otevřený výfuky - pouze roury. Celej tenhle systém musí bejt perfektně seřízenej jednak na podtlaky a zároveň na bohatost. Jak otevřeš jen jednu část (výfuk, karbec nebo sání) nebude to nikdy ono a to hlcení je toho důkazem, musíš jít na měřák CO a doladit bohatost. Pokud memáš otevřený výfuk nebo správně obohacenej karbec jde tam prostě víc vzduchu na sání a na výstupu se to moc dusí (špatně proplachuje a spaluje). Ale jak řikám je lepší nechat celej systém jak je, nebo udělat kompletní zásah do všeho, pak totiž motor žere skoro stejně a jede pěkně. S pouze jednou změnou se taky může stát, že to bode víc žrát (vlastní zkušenost když jsem měl VT600).


tak jsem to nechal přesně tak udělat, už to šlape jak má

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Monkey
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 24 červenec, 2007 23:45  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

asi jsem to přehlédl, kde jsi byl na brzdě, kdo dodal KIT , kolik si to celé "páplo"?


  
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 25 červenec, 2007 06:02  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

byl jsem na brzdě u
DK Auto - Moto - Racing
Podolská 74
14700 Praha 4
tel./fax: 241432265
mobil: 602389836
dk@cmail.cz

dodají všechno, KN filtr, DinaJet sada trysek a seřízení na brzdě bude stát cca 7.oooKč

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr