Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Jirka
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 16:23  Předmět: Strašný ! Dobíjení Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdravím Vás Jirka !
Najde se dobrá duše, která by poradila s přebíjením? Na VT700C mi
převinuli alternátor - dává víc. Loni mi odešel i starter. Nerad bych měl letošní sezónu další problém.


  
Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 16:37  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Kolik ti to dává?
Nejlepší asi bude zase kousek odvinout Laughing
Enjoy


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
Jirka
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 17:07  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Dává něco přes 15V, letos jsem jí ještě neohřál, ale změřím to.Díky, rád bych našel méně náročnou cestu.


  
Lexani

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 17:18  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

startér zaručeně neodešel kvůli nabíjení resp přebíjení...

Exclamation když startuješ nenabíjíš

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 17:19  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já teda přesně nevim jak je to vinutý, ale pokud bys spojil treba posledni dva závity, tak to bude dávat hnedka mín... Rekl bych...
Confused


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
Jirka
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 17:33  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Se starterem má Petr prvdu,tochápu. Nechce se mi to ale rozebírat, navíc by to stejně znamenalo dát k elektrikářům. Převíjeli mi to v Přeloči.
Jenom jsem zkoušel,jesli někdo nezná jakýsi Udělátor - přídavné zařízení, které by to stahlo. Jde hlavně o baterku.
Pánové díky a asi to svěřím odborníkům. Do Poděbrad jsem už jel 3x za sebe, tak abych to zvládnul s Vámi. Čau


  
HondaMCH

BEECH
jednatel


Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně

Motorka: VT 1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 17:57  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

no dobíjet by to mělo okolo 14, tak 15 není o moc víc, zkus hledat boudu jinde

_________________
Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow

Blíženci Pohlaví:Muž Kohout OfflineOsobní galerie uživatele BEECHZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
John Deer



Věk: 54
Založen: 12. 03. 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Praha

Motorka: VT 800 C U.S.verze
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 18:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Asi tě trochu sklamu, tento problém jsem řešil dvě sezóny Surprised Chvilku přebíjela,pak zase nedobíjela Embarassed Těch 15V znamená přimej výstup bez regulace Sad Tudíž výměna regulátoru,taková ta černá škatulka pod sedačkou. Origo cena 12.400.- Ignitech Kolín neorigo 3.700.- Zlom vaz.


Býk Pohlaví:Muž Kohout OfflineOsobní galerie uživatele John DeerZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 18:37  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

taky bych řekl že to bude v regulaci
neznám přesně jak je dělaná ta regulace, ale ta má na práci regulovat kolik bude nabíjecí napětí. Počet závitů tj. prvotní napětí s tím nemá co dělat.

ještě je šance zkontrolovat pořádně všechny kontakty jestli někde není přechoďák a regulace se to snaží dohnat napětím

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

jarin



Věk: 64
Založen: 13. 12. 2006
Příspěvky: 98
Bydliště: Jirkov

Motorka: VT 750 Shadow US
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 20 březen, 2008 23:38  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Řešil jsem vloni ten samý problém.Málo to dobíjelo,při světlech asi 10 V,což je málo. Původně jsem si myslel ,že regulátor :-(. Kamarád elektrikář mi odpojii altík,nastartovali jsme to a při 1000 ot/min. mi změřil střídavé napětí mezi fázemi.Mělo by se to pohybovat,myslím, mezi 40 a 60 V . Pochopitelně na jedné fázi nenaměřil nic ---- vyhořela fáze!!!. Následovala demontáž,dráty byly zalité lakem,takže: vytrhat,vypálit zbytky laku,vyčistit, spočítat závity,směr vinutí,průměr drátu,a vše znova namotat a zalakovat.Je to docela chuťovka, ale zvládnul jsem to!!! Dobíjí 14,7 max. Jinak se platí asi 2500 kč za tuto činnost. Proto si nech nejdříve změřit altík a potom řeš regulátor. Dílu ZDAR.


Vodnář Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele jarinZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
Grizzly
Kapitán


Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno

Motorka: VT 600
confederate.gif
PříspěvekZaslal: pá 21 březen, 2008 09:49  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

podle vlastních zkušeností, souhlas s Jarinem, nejdřív altík, pak regulátor. Hodně úspěhů. Very Happy

_________________
Image
ZDAR Grizzly

Rak Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele GrizzlyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: pá 21 březen, 2008 12:16  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Běžné dobíjení je 14-14,8 V, znám motky který dobíjí i mírně přes 15V.

- při přebíjení není nikdy zavada v alternátoru, ten má vždy dobíjet víc (každé vynutí cca 5-7 V) a regulátor propouští pouze danou hodnotu a přebytek mění na teplo proto se zahřívá a proto je to hliníkový odlitek s žebrováním kvůli chlazení (hodně obrazně to vypadá jako chladič na integráče)

- zkus změřit dobíjení na volnoběh i v otáčkách cca 3.000 ot/min a se světly i bez a jestli to nepoleze moc přes 15v tak to neřeš


  
Lexani

Jirka
Anonymní







PříspěvekZaslal: pá 21 březen, 2008 15:48  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj kluci !
Děkuji všem zúčastněným.V sobotu jí nahodím a budu měřit.Po Velikonocích podám zprávu. Mějte se fajn Jirka


  
Jirka
Anonymní







PříspěvekZaslal: pá 21 březen, 2008 15:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj kluci !
Děkuji všem zúčastněným.V sobotu jí nahodím a budu měřit.Po Velikonocích podám zprávu. Mějte se fajn Jirka


  
Martin_K



Věk: 55
Založen: 20. 02. 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: Brno

Motorka: VT 1100 C2 ACE
blank.gif
PříspěvekZaslal: ne 06 červenec, 2008 11:03  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj kluci,
potřebuji poradit. Ohledně dobíjení orientační měření ukázalo že při volnoběhu dobíjím tak zlehýnka 13 a při přidání otáček mi to leze pod 12. čím víc otáček tím to dává méně. Nevím kde může být závada.
Může mi prosím někdo poradit? Help
Díky moc
Martin
PS ptám se proto že se mi při jízdě přádně baterka nedobije a po delším stání nenastartuji jinak než s kábly či musím dobíjet mad baterku.


Rak  Opice OfflineOsobní galerie uživatele Martin_KZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 06 červenec, 2008 21:08  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

je velmi pravděpodobné že to bude regulací, ale je taktéž možné že i baterkou indučka při větších otáčkách bere poměrně dost a když baterka nepomůže tak je problém. Nejdřív zkontroluj baterku

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Anonymní








PříspěvekZaslal: ne 06 červenec, 2008 22:38  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj Petre,
díky moc rv motorky je 2000 a mám tam podle vseho jeste puvodni baterku - eloktrolyt.
Je pravda ze dobijim casto a asi nedrzi. Myslenky me sly stejnym smetrem jen ten automechanik me trochu zmatl. Normalne dojedu nastartuju po dojeti vse je ok a napr po 14 dnech stani (motorky) je baterka padena. Kde se da sehnat baterka? poradite mi? Uz jsem z tech origo Hondackych servisu celkem vystavenej. Letos pravy bocni kryt bez klicku 5 tis (mel jsem ulomeny packy a kryt me furt padal na vyfuk, nyni vymena vsech spojkovych lamem a pruzin je to tedy i s olejem a filtrem ale 11 je celkem hodne.
Pokud bych mel jit jeste na kontrolu batery a koupit origo batery od Hondy tak uz me to docela zarizne. na druho strranu ale vozt sebou statovaci kably taky neni prijemny.
Nemate typ na baterku za rozumnou cenu? Gelovku nebo klasika?
Dik
Martin


  
Martin_K



Věk: 55
Založen: 20. 02. 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: Brno

Motorka: VT 1100 C2 ACE
blank.gif
PříspěvekZaslal: ne 06 červenec, 2008 22:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jo ten Anonym jsem Ja zapomel jsem se prihlasit.
Martin


Rak  Opice OfflineOsobní galerie uživatele Martin_KZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 06 červenec, 2008 22:45  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

já kupoval Tčko tady http://www.amtrade.cz


http://www.amtrade.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=41323


mám podobný ročník, měl jsem origo baterku a při jejím skonání se to chovalo obdobně Smile

_________________
Image



Naposledy upravil Petr dne ne 06 červenec, 2008 22:52, celkově upraveno 1 krát
Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 06 červenec, 2008 22:49  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jo ten kryt mám doma na prodej Smile cca 800 by stačilo

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr