Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Simox



Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha

Motorka: Honda VT 1100 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 21 leden, 2007 18:41  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Lemmy, to je výkon z brzdy ???? Já mam w manuálu 68 BHP, ale to je čistě motorowej.


Lev Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele SimoxZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: ne 21 leden, 2007 21:52  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To je výkon oficiálně udávanej výrobcem a ty máš jinej typ ty první byli nejnadupanější


  
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 21 leden, 2007 22:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

to jako že nám ujede Smile nebo kvůli tomu že by měl mít těžší batůžek

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 08:21  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

no právě že nám ujede ........ ten první model byl postavenej z naháče a tím pádem má motor jinak časovanou vačku a jinou kompresi, čistokrevnej chopper byl až od 1988 ........ možná bych to Šímoxovi neměl řikat, ale ta první to umí i po zadnim (sedmistovka určitě - z vlastní zkušenosti) song


  
NAVI



Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice

Motorka: Honda - VT 600 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 08:37  Předmět:  1100 shadow r.v.91 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Good Tak to je celý náš Lemmy, zkrátka umí Good


Kozoroh Pohlaví:Muž Had SkrytýOsobní galerie uživatele NAVIZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Simox



Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha

Motorka: Honda VT 1100 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 18:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jo umí po zadnim, už jsem to zjistil.....škoda, že jsem to nechtěl :-) Ale mam manuál zahrnující motky do roku 94, a tam píšou, že by měl motor 91´mít 68 BHP. To je ale výkon motoru, ne z brzdy.
Co ty wíš o wýkonu 85-86ky ??? Mam w manuálu 75,8 BHP, a w techničáku 68 kW.....tak newim, co si wybrat.


Lev Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele SimoxZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 19:12  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

68 kW je správně tzn. 91,1 HP


  
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 19:18  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

já těm manuálům v těhle informacích moc nevěřim, ty musíš brát vždycky trochu s rezervou .... ber to tak že údaje v CZ techničáku jsou opsaný z originálu a ten je tištěnej přímo výrobcem ...... song


  
Simox



Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha

Motorka: Honda VT 1100 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 20:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak to já myslel, že manuál by měl bejt práwě nejpřesnější.......
Takže má 91 koníků, a krouťák 97 ????


Lev Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele SimoxZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 20:52  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

no jistě .............. vem si že ty manuály tiskne a vydává nějaký technický nakladatelství ........ a vem si že například v motokatalogu supermoto myslim že to bylo ve 2001 psali že suzuki LS 650 savage má maximálku 170 km/h - stejnou jako udávali u VS 1400 GLP a taky je to technický nakladatelství.
Takže já spíš věřim techničáku ......


  
Robert
Upozornění : 1



Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín

Motorka: VT1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 21:23  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Teda to jsou cisla.... Jak je mozne, ze ja mam v technicaku 36kW? Vzdyt to je polovicni vykon, nez tu pisete vy, je to mozne?


Kozoroh Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele RobertZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Lazil



Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most

Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 22 leden, 2007 23:15  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

No vidíš a nekteří mají v techičáku 25 KW. a teď babo raď Surprised


Váhy Pohlaví:Muž Koza OfflineOsobní galerie uživatele LazilZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Lexani

lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 23 leden, 2007 08:25  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

HP/kW - 50/37 - 34/25 - 60/44 to by měly bejt udávaný výkony některejch VT1100C2 - podle verze a státu pro kterej byla vyrobena, ale ty individuální dovozy k nám už jsou většinou otevřený.


  
BEECH
jednatel


Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně

Motorka: VT 1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 23 leden, 2007 12:23  Předmět:  baba radí Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

k tomuto problému- musíte si uvědomit,že třeba pro Německo se dělaly vt600 se 2 druhy motorů- myslím výkonově,a tak je docela možné, že tam máte psáno každý něco jiného, ale to je stejný jak u 1100, tam to bylo také tak drink

_________________
Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow

Blíženci Pohlaví:Muž Kohout OfflineOsobní galerie uživatele BEECHZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 23 leden, 2007 20:42  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

navíc je tu ještě jeden faktor a to je skutečný výkon ......... kde hraje roli spousta věcí ...... např. výfuky, filtry, přesný rozměr pneu (při přenosu síly), a v neposlední řadě i stav motoru a vlastní zajetí.


  
Lexani

Robert
Upozornění : 1



Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín

Motorka: VT1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 23 leden, 2007 22:24  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

[quote="lemmy"]HP/kW - 50/37 - 34/25 - 60/44 to by měly bejt udávaný výkony některejch VT1100C2 - podle verze a státu pro kterej byla vyrobena, ale ty individuální dovozy k nám už jsou většinou otevřený.[/quote]

Ja mam v technicaku motor SC32E, vykon 36kW/4500ot. Jsem si myslel, ze vsechny maji vykon podobny, ale jak tak vidim, jsou ve stejnem objemu i sse skoro dvojnasobnym vykonem Smile To se delalo tolik typu motoru?

Jo jinak ty ostatni udaje, co Lemmy chces, opisu z motoru a ramu pozdej, az se k ni dostanu, mam ji ted schovanou Smile


Kozoroh Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele RobertZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
NAVI



Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice

Motorka: Honda - VT 600 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 24 leden, 2007 08:34  Předmět:  skutečný výkon hraje roli spousta věcí Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Good Ten náš Lemmy má zase pravdu !!!!!!!! Good Enjoy


Kozoroh Pohlaví:Muž Had SkrytýOsobní galerie uživatele NAVIZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: st 24 leden, 2007 08:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

je to dané tím, že jen pro US se dělaly minimálně tři výkonové typy a to nepočítám evropu, protože v jednotlivých státech US jsou rozdílné zákony ........ u první modelové řady se z toho důvodu vyráběly 5 různých obsahů současně VT500, VT 700, VT 750, VT 800, VT 1100 - od roku 1988 už se dělaj pouze 3 VT600, VT 750, VT1100 - alev různých výkonostních třídách z důvodu stupňovanejch řidičáků . Něco podobného jako v současnosti u nás obsahy 125ccm, jsou zavřené a otevřené modely kvůli řidičákům / ze strany výrobce je to nejsnažší způsob pokrytí co největšího objemu trhu.


  
HondaMCH

Robert
Upozornění : 1



Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín

Motorka: VT1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 24 leden, 2007 10:55  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Aha... no kdyz jsou dve VT1100 C2 a jedna ma 36kW a druha 44kW, muze ta prvni byt nejak priskrcena? Nebo je proste tak vyrobena a nic se s tim neda delat?


Kozoroh Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele RobertZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Simox



Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha

Motorka: Honda VT 1100 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 25 leden, 2007 01:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Co já wim, tak přiškrcení znamená prakticky omezení dodáwky benzínu do motoru, a zásah do karburátoru. S konstrukcí motoru to nemá nic společnýho.
Dokonce u jedný motorky jsem jednou widěl pouze do benzínowý hadičky wloženou vložku, která měla menší průměr - menší průtok - menší wýkon. Stačilo wložku wyhodit, seřídit (možná i přetryskowat) karburátory, a pak máš motku s plnym wýkonem, která má w techničáku napsanej omezenej a tudíš na ní můžeš jezdit mladší.


Lev Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele SimoxZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr