Autor |
Zpráva |
barat
Anonymní
|
|
zdravim tu je barat z bratislavy
mate tu rozne veci a tak mam pocit ze sa vyznate. mam vt600c a chcel by som dat dopredu pridavne svetla ale ma upozornuju ze to moze byt problem ze to nevydrzi alternator. aky je tvoj nazor? mam prirucku "ab baujahr 1988" ale nekompletnu nemam tam el.vykony alt.,svetiel ap.takze ak mozete hodte, radu budem vdacny
zatim sa maj a pozdravujem "bratov cechov"
barat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Já mám přídavné světla zapojené jako dálkové a v hlavním světlometu dálkové vypnuty. Tudíž na podávačky svítí pouze hlavní světlomet a na dálkové boční světla. V noci je osvětlení dálkovými světli dost dobré. Předpokládám, že nárůst 60W alternátor utáhne a baterku to nevybíjí, měřeno to nemám. Zapojit přidané světla jako potkávací a svítit na 3 světla najednou se bojím, předci jenom je to 120W navíc a taky motor je dost často při couračkách podtáčený a výkon alternátoru nedostatečný. Někdy jezdím při delších jízdách na efekt se zapnutými dálkovými světli.
Jak jsi na tom ty? Co ty na to?
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Mako
Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C
|
|
Ahoj, o světlech jsem uvažoval na začátku. Tato myšlenka byla opuštěna páč… „tři světla má skoro každej“. Světelnej nárůs je ale bombovej!
Teď bádám kam jinam přídavná světla dát jaká ? Většinou jsou stejná a nebo krásná za 7500,-Kč
V českém manuálu uvádějí výkon dobíjení 310W/5000 ot/min což by mělo stačit. Ale jsou zkušenosti, že třeba není dobré dávat silnější žárovku do hlavních světel, prý to odnáší regulátor napětí????
Jinak na dálková jezdím skoro celý den. (stejně plechovkáři nečuměj )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Mako
Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C
|
|
Jinak zdravíme Bratislavu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
Já jsem koupil motku po výměně alternátoru i regulátoru dobíjení se zapojenými světly - 3 potkávací a 3 dálková takže svítilo všechno pořád .... skutečné dobíjení bylo na hranici (13,00-13,2 V, optimální je 14,2-14,7 V) což baterku při optimálním provozu jakž-takž udrželo, problém by byl dlouhodobý, kdy by alternátor odcházel neustálým přetížením. Teď jsem světla zapojil tak že potkávací je pouze orig. světlo dálkové taky ale při jízdě např po dálnici se můžu pustit přídavná dálková ..... takže systém přídavných dálkových jako u auta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
|
|
Ahoj všichni. Taky jsem nad tím uvažoval, ale když uvážím že tři světlá už má skoro každý, tak pořád váhám. PS : je fakt, že ten motocykl s třemi světli vypadá moc hezky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
Budu montovat přídavná světla a asi to zapojím na poziční žárovku. Jenom by mne zajímalo, jestli to musím zapojit přes relátko. Ve světlech jsou slabé asi 10W žárovky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Omlouvám se že odbočuji od tématu, ale chtěl bych vědět zda by se dalo zapojit zpožďovací relé na světla, tak jak se to montuje do aut, že se světla rosvítí až zhruba po deseti vteřinách po nastartování, jednak by to šetřilo baterku a nezapoměl by člověk svítit. A ještě bych chtěl zapojit benzínové čerpadlo tak aby běželo už po zapnutí klíčku, já osobně používám k vypnutí a zapnutí zapalování klíček a ne červený vypínač na řidítkách. Myslím že obě úpravy by neměli ničemu vadit. Bohužel nemám el. schéma. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Jak to tady čtu mám pocit že riskuju, ale zatím v pohodě. Podařilo se mi zapojit pomocí dvou relátek přídavná světla tak, že se mi přední přídavná světla přepínaji spolu s dálkovým světlem a to tak že na potkávací svítí seriovým zapojením a na dálková paralelním. To znamená že přepínám mezi 6V a 12V na světlo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
No schéma je pěkný, ale su volaký zmetěný, americky neumím a tak si jen domejšlím co by to asi mohlo být a o barvách jednotlivých vodičů tak tam jsem vedle M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
Bl - černý
Y - žlutý
Bu- modrý
G - zelený
R - červený
W - bílý
Br - hnědý
O - oranžový
Lb - světle modrý
Lg - světle zelený
P - růžový
Gr - šedý
Tak to jsou barvy. Pomůžeme jak můžeme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Díky, snad se nějak prokoušu, pro změnu zase hledám zpožďovací relé na světla, táta to měl kdysi na stodvacítce, ale bohužel M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Tak jsem se konečně dostal k tomu že jsem propojil relátko k benzínovému čerpadlu a výslek se dostavil, zapnu klíček pumpa zacvaká napumpuje a to je to co jsem přesně chtěl, abych netrápil startér než se napumpuje benzín. Na světla taky dojde akorát nevím kdy M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
|
|
Ahoj pánové, s těma světlama bych taky potřeboval poradit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Na netu v automatické rosvěcení světel je několik chytrých krabiček ale táta kdysi měl v autě zpožďovač takže se světla rosvítili asi po deseti vteřinách. to by se mi asi líbilo nejvíc. Čusky. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leoš Pejřimovský
Věk: 47
Založen: 15. 01. 2009
Příspěvky: 1
Bydliště: Roudnice n.L.
Motorka: VT 750 C4
|
|
Zdar pánové, potřeboval bych též poradit s přídavnými světly. Chtěl bych svítit vždy všemi třemi. Co je potřeba vyměnit a je lépe pořídit světla s dvouvláknovými žárovkami nebo s halogeny? Poraďte, kdo víte. Díky Leoš
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|