|
| |
Autor |
Zpráva |
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Jelikož můj původní příspěvek na téma výfuk dva v jednom záhadně zmizel, nebo ho nemohu najít a již po několikáté se rozproudila debata, jak to tam v té jedné tlusté rouře vypadá rozhodl jsem se napsat tento příspěvek.
Někdo považuje úpravy originálních výfuků za hanobení, jiného k tomu vedou nejrůznější důvody. Zároveň si uvědomte, že to má nevratné následky, například při cestách k našim západním sousedům. To není ovšem tématem tohoto příspěvku.
Musím upozornit, že odvrtání, či jiné odstranění poslední přepážky nic neřeší, poněvadž tím se pootevře jen jeden válec, motocykl pak více vibruje a může to vést k postupnému odpadávání jednotlivých drobných částí vašeho miláčka. Pokud nechcete zničit vzhled výfuku zvolte místo odvrtávání celých přepážek jen provrtání otvorů. Rozdíl je dobře patrný na fotografiích, které jsou na http://sa750.com "Modifications » Exhaust". Já osobně jsem to řešil pouze provrtáním záslepek na konci výstupních otvorů, na která narazíte když do každého z dvou otvorů strčíte kus drátu. Pozor však na to, že jedna záslepka je poměrně mělko, kdežto ta druhá asi až 400mm hluboko. Pak není na pohled z venku poznat vůbec nic. Zvuk se zabarvil, přesto nedošlo k dramatickému nárustu hluku. Kdo však bude žádat brutálnější zvuk, může poktačovat v provrtání další přepážky, přidáváním dalších otvorů či dokonce vykucháním celého vnítřku výfuku.
Co se týká seřízení karburátoru, je popsáno i s fotografiemi na http://sa750.com . Když jsem pootevřel můj výfuk, zkoušel jsem různá nastavení bohatosti směsi a nakonec bylo nejlepší to originál Honda, to znamená 2 a 1/4 otáčky. Pokud jste sledovali i jiná vlákna na našem portálu týkající se seřízení karburátoru po výměně výfuku za otevřené víte, že se všichni shodují, na tom že karburátor není třeba znovu seřizovat.
|
|
|
|
Naposledy upravil Jerry dne st 04 únor, 2009 18:01, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
cipen
Věk: 41
Založen: 25. 10. 2008
Příspěvky: 17
Bydliště: Piešťany
Motorka: Honda Shadow VT750C2 A.C.E.
|
|
No tak tento nakres dava konecne logiku. Na ten povodny som tiez cumel ako puk (kotouc) a neslo mi do hlavy , preco maju spaliny z jedneho valca dlhsiu cestu von ako z druheho. A to tvrdenie , ze vyvrtanim dier do poslednej prepazky sa otvori viac iba jeden valec je v tomto vykrese viditelne, narozdiel od toho predchadzajuceho, kde to pravda nebola.
No aspon mam uz v tom jasno a mozem si vyfuk upravit pre kazdy valec rovnako.
JERRY dik moc za tento nakres
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Jerry někde je chyba, nebo jsou dva různé druhy
přílohou fotka vnitřku a schématický nákres
ta "trojka" je asi propojení potrubí předního a zadního válce
|
ex_vt750_2.jpg |
Komentář: |
|
Stáhnout |
Soubor: |
ex_vt750_2.jpg |
Velikost: |
155.79 kB |
Staženo: |
615 krát |
ex_vt750.jpg |
Komentář: |
|
Stáhnout |
Soubor: |
ex_vt750.jpg |
Velikost: |
74.6 kB |
Staženo: |
567 krát |
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Petře dumal jsem nad tím další půlhodinu a asi máš s tou trojkou pravdu. pravdu. Je fakt že jednotlivé výfuky válců jsou propojeny hned za první přepážkou každého z nich. Proto obrázek stahuji a omlouvám se za zmatení mysli.
Jen bych chtěl ještě pro budoucnost a lepší hledání propojit toto vlákno s vláknem Výkres originál výfuku, kde jsou ke stažení dobré nápady jak proděrovat a vykuchat výfuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra Můžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|