Autor |
Zpráva |
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Nemám zkušenost s motorkou ale občas vedeme debaty s L. Ešnerem o stavbách motorů a elektronice (staví motory pro mistrovství evropy) a výkon motoru je z 90% záležitostí konstrukce a 10% elektroniky. Například chipování motoru u benzínu je tak 5 maximálně 10% ale u dieselu s turbem i více jak 30%, sám mám chipnutou Mazdu 2.0 DITD a tam je to sakra znát. Jestli tady prodejce uvádí 5%, tak to znamená místo 29 KW 30,45 KW, stojí to vůbec za tu investici? Já osobně bych u motoru jako je v Shadow nic nevymýšlel, když tak pošetřit a koupit větší kubatůru M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Něco k tématu je tady v odstavci "Karburátorové kity" a konkrétně po úpravě si to můžeš najít tady. Jinak kluci z DK recink měli, co jsem slyšel, vždy dobré reference.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Taktéž jsem to absolvoval a někde je to tu popsané i s grafy. Dával jsem KN filtr a karburátorovou sadu Dynojet
Rozdíl v rychlosti a v zátahu je trochu patrný, ale spíš jsem ocenil lepší "spodek" a celkové uklidnění motoru v nižších otáčkách.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
Tak si to představuji i já. Nejde mi ani o sílu motoru, která bude mít nepatrný nárust, ale třeba to je šetrnější a nebude to po městě střílet. To jsou teda jenom trysky?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
mění se vzduchový filtr za KNko
tzv karburátorová sada, která ke u dle motorky /trysky, jehly pružiny gumičky podtlaků/. Někdy se dělá úprava celého sání.
Důležité jsou i výfuky.
dobré je to vše sladit na brzdě.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Měl jsem motorku na seřízení synchronizace karburátorů a seřízení bohatosti u Polarisu v Nymburce a výsledek byl- synchronizace dobrá ale střílelo to že jsem myslel že příjdu o výfuky. U Láďy Ešnera trvalo seřízení pět minut a dodnes jsem na to nešáhl. To že se někde píše že to má být o tolik povolenýje sice hezký ale není to pravda, musí se to nastavit podle sluchu. Jestli ti to střílí tak se musí povolit seřizovací šroubky vzduchu, až jde válec lehce, postupně jeden a druhej a často se i zvednou otáčky. Nejlíp když to dělá někdo kdo to má v uchu. Já jsem nedavno zkoušel o kolik to je povolený a mám to skoro o tři otáčky M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
Musím říct, že tady u nás to seřizují taky a asi to dělají až moc poctivě. Ze servisu mi právě vrátili motorku s modrýma výfukama a s poloprázdnou nádrží.
Mě se jedná hlavně o jednu věc, je dobré dávat ten Dynojet kit? Podle grafů jo. 2000,- zase není tolik a kdyby to bylo pro můj Stín dobrý, proč ne. ?
-Právě jsem mluvil se servisákem a pokud dávám vz. filtr KN a jiné koncovky výfuků, měl bych dát i Dynojet kit. Jinak by to dělalo trochu bordel.
Samostatně ale nemá cenu Dynojet dávat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
To určitě. Bordel to třeba dělat nebude, ale rozdíl nebude třeba vůbec patrný nebo jen minimálně.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Alaram
Věk: 39
Založen: 25. 03. 2007
Příspěvky: 131
Bydliště: Plzeň
Motorka: Shadow Spirit VT 750
|
|
možná blbost,ale dát tam jen KN filtr??? změní se něco??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
já když dal samotný KN filtr tak to jelo o dost hůř muselo se přetryskovat
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Já to tak mám a vůbec nic se nezměnilo, kromě toho, že neměním, ale peru.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
|
|
Můj názor a názor mého guru přes motory, je takovej, že u 1 100 a 750 ladění motoru, vejfuků, trysek a tak všelijak podobně má význam, podle použitejch komponentů jde ovlivnit výkon, krouťák, pravidelnej chod a pod.
U 600 pokud je to starší verze se 2 karbenátkama a nafláká se tam absolutně VŠECHNO co de, tak je zisk asi 5 hp, u novějších ročníků s jedním karbecem se vyplatí nedělat nic, protože jedinej výsledek je vyšší spotřeba hp ,Nm nikde nic. jen vtrapu. Radši bych investoval v tomto případě do estetickejch cingrlátek a vychytávek.
|
|
|
|
_________________
ZDAR Grizzly
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
Tak jsem to nechal servis objednat. Podle jejich rady, pokud dávám filtr KN a otevřené výfuk, mělo by to být. Určitě sem pak napíšu, jak to dopadlo. Ale kdy se do servisu dostanu, to nevím.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
Po servisu kde se dával filtr HN, otevřené výfuky a Dynojet se mi jenom zdá, že motorka potřebuje víc otáček. Výkon se snad ani nezměnil a zdá se mi, že to snad jede i pomaleji. Jinak v servisu se opět předvedli a odflákli co mohli.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
tomu říkám dobře investované
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|