Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
petr.ccc



Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362


Motorka: Honda Shadow VT600
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 15 únor, 2009 20:02  Předmět:  Karburátorový kit Dynojet Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nenašel jsem téma které by se nějak týkalo kitu Dynojet.
Přemýšlím jestli do toho jít, nebo ne. Mám připravený vzd. filtr KH a laďáky. Nevím jaký je vlastně rozdíl mezi tím, když dám Dynojet, nebo mi tam dají v servisu jiné trysky (přetryskování), což mi už dělali loni.
http://www.ladaky.cz/manufacturer.php?id_manufacturer=9
Jestli by k tomu měl být i Dynojet Power Commander, aby to mělo cenu.
http://www.ladaky.cz/product.php?id_product=986


Váhy Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele petr.cccZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 15 únor, 2009 21:08  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nemám zkušenost s motorkou ale občas vedeme debaty s L. Ešnerem o stavbách motorů a elektronice (staví motory pro mistrovství evropy) a výkon motoru je z 90% záležitostí konstrukce a 10% elektroniky. Například chipování motoru u benzínu je tak 5 maximálně 10% ale u dieselu s turbem i více jak 30%, sám mám chipnutou Mazdu 2.0 DITD a tam je to sakra znát. Jestli tady prodejce uvádí 5%, tak to znamená místo 29 KW 30,45 KW, stojí to vůbec za tu investici? Já osobně bych u motoru jako je v Shadow nic nevymýšlel, když tak pošetřit a koupit větší kubatůru Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 15 únor, 2009 22:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Něco k tématu je tady v odstavci "Karburátorové kity" a konkrétně po úpravě si to můžeš najít tady. Jinak kluci z DK recink měli, co jsem slyšel, vždy dobré reference.


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 15 únor, 2009 22:12  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Taktéž jsem to absolvoval a někde je to tu popsané i s grafy. Dával jsem KN filtr a karburátorovou sadu Dynojet

Rozdíl v rychlosti a v zátahu je trochu patrný, ale spíš jsem ocenil lepší "spodek" a celkové uklidnění motoru v nižších otáčkách.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
petr.ccc



Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362


Motorka: Honda Shadow VT600
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 15 únor, 2009 23:13  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak si to představuji i já. Nejde mi ani o sílu motoru, která bude mít nepatrný nárust, ale třeba to je šetrnější a nebude to po městě střílet. To jsou teda jenom trysky?


Váhy Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele petr.cccZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 15 únor, 2009 23:19  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

mění se vzduchový filtr za KNko
tzv karburátorová sada, která ke u dle motorky /trysky, jehly pružiny gumičky podtlaků/. Někdy se dělá úprava celého sání.
Důležité jsou i výfuky.

dobré je to vše sladit na brzdě.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 15 únor, 2009 23:41  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Měl jsem motorku na seřízení synchronizace karburátorů a seřízení bohatosti u Polarisu v Nymburce a výsledek byl- synchronizace dobrá ale střílelo to že jsem myslel že příjdu o výfuky. U Láďy Ešnera trvalo seřízení pět minut a dodnes jsem na to nešáhl. To že se někde píše že to má být o tolik povolenýje sice hezký ale není to pravda, musí se to nastavit podle sluchu. Jestli ti to střílí tak se musí povolit seřizovací šroubky vzduchu, až jde válec lehce, postupně jeden a druhej a často se i zvednou otáčky. Nejlíp když to dělá někdo kdo to má v uchu. Já jsem nedavno zkoušel o kolik to je povolený a mám to skoro o tři otáčky Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
petr.ccc



Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362


Motorka: Honda Shadow VT600
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 16 únor, 2009 08:52  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Musím říct, že tady u nás to seřizují taky a asi to dělají až moc poctivě. Ze servisu mi právě vrátili motorku s modrýma výfukama a s poloprázdnou nádrží.
Mě se jedná hlavně o jednu věc, je dobré dávat ten Dynojet kit? Podle grafů jo. 2000,- zase není tolik a kdyby to bylo pro můj Stín dobrý, proč ne. ?


-Právě jsem mluvil se servisákem a pokud dávám vz. filtr KN a jiné koncovky výfuků, měl bych dát i Dynojet kit. Jinak by to dělalo trochu bordel.
Samostatně ale nemá cenu Dynojet dávat.


Váhy Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele petr.cccZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 16 únor, 2009 16:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To určitě. Bordel to třeba dělat nebude, ale rozdíl nebude třeba vůbec patrný nebo jen minimálně.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Alaram



Věk: 39
Založen: 25. 03. 2007
Příspěvky: 131
Bydliště: Plzeň

Motorka: Shadow Spirit VT 750
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 18 únor, 2009 11:24  Předmět:  re Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

možná blbost,ale dát tam jen KN filtr??? změní se něco??


Střelec Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele AlaramZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 18 únor, 2009 13:33  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

já když dal samotný KN filtr tak to jelo o dost hůř muselo se přetryskovat

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 18 únor, 2009 17:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já to tak mám a vůbec nic se nezměnilo, kromě toho, že neměním, ale peru.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Grizzly
Kapitán


Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno

Motorka: VT 600
confederate.gif
PříspěvekZaslal: st 18 únor, 2009 20:16  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Můj názor a názor mého guru přes motory, je takovej, že u 1 100 a 750 ladění motoru, vejfuků, trysek a tak všelijak podobně má význam, podle použitejch komponentů jde ovlivnit výkon, krouťák, pravidelnej chod a pod.
U 600 pokud je to starší verze se 2 karbenátkama a nafláká se tam absolutně VŠECHNO co de, tak je zisk asi 5 hp, u novějších ročníků s jedním karbecem se vyplatí nedělat nic, protože jedinej výsledek je vyšší spotřeba hp ,Nm nikde nic. jen USD vtrapu. Radši bych investoval v tomto případě do estetickejch cingrlátek a vychytávek. song

_________________
Image
ZDAR Grizzly

Rak Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele GrizzlyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
petr.ccc



Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362


Motorka: Honda Shadow VT600
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 18 únor, 2009 21:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak jsem to nechal servis objednat. Podle jejich rady, pokud dávám filtr KN a otevřené výfuk, mělo by to být. Určitě sem pak napíšu, jak to dopadlo. Ale kdy se do servisu dostanu, to nevím.


Váhy Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele petr.cccZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
petr.ccc



Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362


Motorka: Honda Shadow VT600
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 18 květen, 2009 18:43  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Po servisu kde se dával filtr HN, otevřené výfuky a Dynojet se mi jenom zdá, že motorka potřebuje víc otáček. Výkon se snad ani nezměnil a zdá se mi, že to snad jede i pomaleji. Jinak v servisu se opět předvedli a odflákli co mohli.


Váhy Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele petr.cccZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 18 květen, 2009 19:10  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

tomu říkám dobře investované USD


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr