Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Anonymní








PříspěvekZaslal: út 17 srpen, 2010 10:25  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

 
Ještě snad jedno statistické polínko přiložím - ode mne už poslední, neb jsem v neděli svoji Shadowku prodal, a věřím, že do dobrých rukou.
S novým majitelem jsme mj. procházeli i mé záznamy z palubního deníku včetně souvisejících paragonů z benzínky, a toto je poslední údaj o spotřebě:

Od posledního dotankování ujeto 361 km, kdy bylo nutno přepnout na rezervu.
Poté, po přepnutí na rezervu a po ujetí dalších 27 km k "mé" obvyklé benzínové čerpací stanici bylo po ujetí celkem 388 km od posledního tankování dotankováno 12.62 litru N95 - a to opět standardně až po hrdlo, motorka samozřejmě ve svislé poloze (ne na bočním stojanu), ke konci (poslední cca 1-2 litry) opakovaným velmi pomalým "dokapáváním" a za občasného zakývání motorkou (vzduch z nádrže pryč).

Spotřeba (jak se nakonec ukázalo, byla to moje poslední) při téměř výlučně kochacích sólo jízdách tedy činila (12.62/388) x 100 = 3.25 l / 100km.

Pro pořádek - jedná se (podle mého názoru) o dobře zajetou Hondu Shadow VT 750 C s najetými pouhými 18 tisíci km, rok výroby 2006, tedy s kardanem a ještě stále s karburátorem (ne se vstřikama). Výhodu toho karbecu u takovéhoto klasického stroje s nízkým litrovým výkonem nízkoobrátkového Véčkového motoru bych viděl v absenci další elektroniky a mechaniky nutné u vstřiků a v prakticky libovolně dlouhé životnosti (opravitelnosti na koleně i po desítkách let) a v plynulosti chodu motoru ve všech jeho režimech - přechody ze záběru do utlumení a naopak z volnoběhu do záběru jsou oproti vstřikům naprosto plynulé, bez cuknutí.
 


  
bmw



Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127


Motorka: 2x Yamaha a Honda
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 17 srpen, 2010 10:34  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

 
Autorem předchozího příspěvku z 16.8.2010 v 10:25 jsem já (bmw) - od mého přihlášení (zalogování) asi uběhla delší doba a nevšimnul jsem si, že už nejsem přihlášen. Ale mohlo mě to trknout, když to po mně při odesílání příspěvku chtělo zadat bezpečnostní (antispamovací) kód, který normálně u přihlášeného přispěvatele není vyžadován...
 


Ryby Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele bmwZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr