Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Berkyn



Věk: 48
Založen: 08. 03. 2009
Příspěvky: 2
Bydliště: Tynec nad Sazavou

Motorka: vt 750
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 08 březen, 2009 19:02  Předmět: Grrrr ! vt 750 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Muj problem je ten že nemužu nastartovat Confused v pátek jsem to měl nastartované a v sobotu už nejede Help jiskru to hodí svíčky jsou mokré ale jen to škytne


Lev Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele BerkynZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
jarin



Věk: 64
Založen: 13. 12. 2006
Příspěvky: 98
Bydliště: Jirkov

Motorka: VT 750 Shadow US
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 08 březen, 2009 21:41  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

......pokud jsi nechal motor běžet jenom chviličku,tak se svíčky ,,orosí" a ,,kleknou" mad ,dobré je nechat motor běžet až ,,do větráku"nebo se projet,tím se veškerý kondezát odpaří Good . Zkus startovací kabely.......ale pořádný ! a baterku z auta. Tohle mne taky trápilo,když jsem měl slabou baterku,všechnu ,,šťávu" sežral startér,pak jsem napojil kabely a motor naskočil okamžitě!!Když to nepomůže,pořeš svíčky.Svíčky se zkouší jednoduše: rozevřeš elektrody na 7 - 8 mm,což odpovídá 0,7 pod tlakem, a pokud jiskra nepřeskočí je po ní ! hodně úspěchů Very Happy Very Happy


Vodnář Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele jarinZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
Grizzly
Kapitán


Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno

Motorka: VT 600
confederate.gif
PříspěvekZaslal: po 09 březen, 2009 13:46  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Až natáhneš kabely a budeš startovat přes auto, tak si dej bacha ať neodrovnáš startér dlouhým točením, auto bat. ,dává podstatně větší startovací proud než ta co máš v mašině. Když ji nenastartuješ, tak vyndej svíčky, postav strojovnu na sluníčko, protoč bez svíček a bez plynu, počkej 10 - 15 min nasaď svíčky,nastartuj, běž jezdit. song

_________________
Image
ZDAR Grizzly

Rak Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele GrizzlyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

petr.ccc



Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362


Motorka: Honda Shadow VT600
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 09 březen, 2009 18:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nebo vytlačit na kopeček a třeba to cestou dolů chytí. Loni v létě jsem roztlačoval VT 600 na prašné cestě Turecka. A povedlo se. Jde jenom o zvyk. Very Happy


Váhy Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele petr.cccZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Standa



Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň


czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 10 březen, 2009 12:09  Předmět:  starter Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

..jenom bych oponoval s tou baterkou a startovacím proudem. Nezávisí na zdroji (baterce),ale na spotřebiči (starteru). Starter si vezme podle svého příkonu na který je navinutej. A to že se spálí je dáno tím ,že je to eletromotor dělanej na krátkodobej výkon a ne hodinový točení. Malej motor-velkej výkon na krátkou dobu. A s těma svíčkama : opatrně nahřát nad sporákem a očistit jemným drát.kartáčem a určitě chytne.


Štír Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele StandaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 10 březen, 2009 14:13  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Stando: velká baterka velký zkratový - startovací proud. Startér v tomto případě bere vše co mu baterka podá /skoro/. Jestli výrobce počítá s malou baterii a tudíž s malým zkratovým proudem může něco poddimenzovat a tak třeba ušetřit na materiálu, velikosti atd což při pořádné baterce může špatně dopadnout. Rozhodně bych minimálně postupoval s rozvahou. Když je potřeba startovat delší dobu použil bych "startovací vozík" s nastaveným příslušným startovacím proudem....

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

bosorka
Anonymní







PříspěvekZaslal: st 11 březen, 2009 09:29  Předmět:  VT 750 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

ahoj kluci, tak to jsem zvědavá jak bych to udělala, kdyby mi nešla nastartovat ta moje..vím o čem mluvíte, ale nevěděla bych co s tím.. Embarassed


  
Standa



Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň


czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 11 březen, 2009 13:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

...nejsem vševěda,nesouhlasím.Ale je to jedno. Vem si Ametr a měř...


Štír Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele StandaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Radek



Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 107
Bydliště: Zlín

Motorka: VTX 1300 S
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 11 březen, 2009 19:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Standa má pravdu, 55W žárovka si "vezme" 4,6 A ať je baterie jakákoliv...do aut se dávají silnější akumulátory a nikdy se nestalo , že by se spálil spouštěč.


Blíženci Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele RadekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 12 březen, 2009 01:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Startér je svou konstrukcí ve své podstatě sériový stejnosměrný motor který má tu vlastnost, že čím pomaleji se točí tím má větší sílu a při vysokých otáčkách jeho výkon klesá. Teoreticky nemá omezené otačky a je schopen se roztočit až do sebezničení. Z výkonové křivky tedy vyplívá že čím pomaleji se točí tím má větší sílu ale bere také daleko více proudu. V praxi to znamená že při nižším napětí baterie má tendenci brát více proudu, pokud to zdroj dovolí a při silném zdroji naopak odběr klesá. Silná baterka v žádnem případě nemůže startér poškodit při rozumném startovacím intervalu 5 až 10 sec a nechat odpočinout se startéru nemůže nic stát. Pozor při připojování druhé baterky - připojit svorku plus a mínus připojit kdekoli mimo baterku na kostru a né svorku baterie, jikra může způsobit při vyrovnávání napěti výbuch výparů z baterky a kyselina sírová do očí může mít nedozírné následky. Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 12 březen, 2009 07:30  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Míra P. má pravdu. Je to praxe z větších vozů včetně toho výbuchu (naštěstí ne osobně Razz ). Jen bych to neuměl tak hezky napsat.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 12 březen, 2009 09:56  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

BATERKY baterie dávají různý startovací proud a startér jej vesměs dokáže plně využít. Dá se říct že startér vezme co mu baterka podá, pro některý startér to může být při špatném zacházení osudné. Proudové průběhy viz graf


starter.gif
 Komentář:
 Velikost:  6.65 kB
 Zobrazeno:  9787 krát

starter.gif


_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Standa



Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň


czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 12 březen, 2009 14:05  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

...tak vidím,že se tady strhla skoro bitva. hell


Štír Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele StandaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Simox



Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha

Motorka: Honda VT 1100 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 12 březen, 2009 21:43  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Strhla. To jsem zvědavej kde je pravda.......
Vždycky jsem si myslel to co Petr, ale Mílův přízpěvek je taky hodně smysluplnej...

Tak jak ?????


Lev Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele SimoxZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 12 březen, 2009 22:28  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Graf určitě smysl dává ale myslím že platí pouze pro určitý výkon startéru a danou kapacitu baterie. Jedno je jisté, při silné baterii neklesne tolik napětí a startér při stejném výkonu nebude brát tolik proudu. Jedno vím jistě že při startování na slabou baterku dostává startér daleko víc zabrat než když je všechno v pořádku. kafe pauza M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Standa



Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň


czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 13 březen, 2009 09:13  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

..tak s tím musí určitě souhlasit i Petr. Vzorečky P,I,R,U platí stále .Já jsem si v září koupil starého Harlee na stavbu no a zrovna jsem řešil baterku do upravenýho rámu .(Doufám,že nebudu vykázán když už nejezdím na Hondě ,ale věrných 13let na jedné by mohla být polehčující okolnost) ,moc rád se tady brouzdám když je zima a kolečka se netočímad V tabulce pro stejné motory a startery jsou použité baterky 270 Amp. a 350 Amp. Starter 1,4 kW - to máme proud 116 Amp. Na tomhle přílkladu je vidět jak je baterka podstatně silnější .Ale nějak nám vypadl příspěvek : Nastartoval /nenastartoval


Štír Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele StandaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 13 březen, 2009 09:27  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Stando Ohmův zákon pochopitelně platí ale je potřeba ho správně používat. Například tvůj startér s výkonem 1,4Kw zatíží obvod tak, že pokles napětí zapříčiní nárůst proudu na hodnoty o mnoho vyšší a pak už jen na baterii záleží kolik je ochotná podat... počítat s 12ti volty je liché. Vyzkoušej si měřit napětí na svorkách startéru při startování a hodnotu si potom dej do zmiňovaného vzorečku. Budeš asi překvapen co za proudy v jednotlivých fázích startování obvodem tečou...
Tak jak to počítáš ty by platilo pouze v případě "ideálního zdroje"

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
fata



Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh

Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 20 březen, 2009 22:17  Předmět: Grrrr ! Re: vt 750 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Měl jsem stejný problém vyřešil jsem to. vyměnil jsem svíčky nabil baterku Pořádně zastrčil kabely na svíčky poprvé bez sitiče a (ať to neuchlastám) pak jsem ho vytáhl a na prvni šup. Jinak ty kabely tam jdou celkem blbě je to strašně hluboko a špatný přístup k těma dvoum pod nadrži. reklbych že základ je dobrá a nabitá baterka a čisté svíčky.


Panna Pohlaví:Muž Krysa SkrytýOsobní galerie uživatele fataZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Jast



Věk: 79
Založen: 20. 08. 2008
Příspěvky: 226
Bydliště: Uhříněves Vačkářova 569

Motorka: Honda VT 600 C PC21
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 21 březen, 2009 00:28  Předmět:  zkušenosti Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj.
Tento problém jsem vyřešil takto. Nabil jsem baterii k motoru jsem přistavil teplovzdušný ventilátor a 2 hoďky na to funěl a všechny vlhkosti nastřádané za zimu byli pryč Shadowka naskočila na první brnk.
Laughing


Beran  Kohout OfflineOsobní galerie uživatele JastZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr