Autor |
Zpráva |
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Nabíječka to nebrala, ani Optimate, ani z Lidlu. Tak jsem paralerně zapojil baterii z auta. Po nabytí tohohle celku, jsem dal ještě nabíjet samotnou baterku z motky a po nabytí se ozývalo ze startéru jen trrrrrrrrr. Znouvu nabyl a opět stejný výsledek. Zástupce samotného pana Hondy mi pak tvrdil, že tyhle bezudržbové baterie mají mřížku ne na stojato, ale na ležeto a při poklesu na 5V dochází k nevratným změnám důsledkem sedání nečistot či čeho.
Motorka, i když nemá ujeto ani 20000km je z 92 roku a máme ji tři roky. Před tím delší dobu stála v Něměcku. Baterii jsme za dobu co ji máme neměnili.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
No tak to se nedá nic dělat, dříve jsme úplně vybytou baterku bez problému nabily ale když je kaput M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasprik Michal
Věk: 46
Založen: 08. 10. 2007
Příspěvky: 21
Bydliště: Ludgeřovice
Motorka: HONDA VT 750 SHADOW SPIRIT
|
|
Takže Varta koupená v červenci 2009 mi opět odešla, šel jsem ji reklamovat a zdělili mi že baterku jsem si zničil sám. Přitom jsem ji nenechal vybít nabíjel jsem ji nabíječkou na gelovky pomalým nabíjením byla vytáhla z motorky v teple přesně tak jak mi řekli že se mám k ní chovat. Tak mě to zase stálo 2950,- za novou, tak už šetřím na další za rok a půl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Proto jsem to zkusil přímo u Hondy, uvidíme.
Už jsem i přemýšlel koupit baterku v německu, ale jet jen pro ni je asi blbost.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Všechny výrobky který v součastná době kupujeme jsou snad tak wojebaný že víc to už nejde, jedině že by to přestaly vyrábět. Já koupil JTM a točí jak blázen, to jsem u žádné předchzí "značkové" baterky nezažil, teď jde o to jak dlouho Kurvy. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hammer
Věk: 42
Založen: 04. 02. 2008
Příspěvky: 295
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Motorka: VT 750
|
|
po roce mi odešla taky baterka. Kupuju novou pokud chci vyrazit na sraz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Z toho všeho vyplývá,že gelovky asi nejsou pro naše moto stavěný
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Týšo, z toho všeho vyplývá že baterky u nás stojí za M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Týšo, z toho všeho vyplývá že baterky u nás stojí za M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Omlouvám se skočilo mi to tam dvakrát M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
aby jsme nedopadli jako Marty. Než jsme vyjeli na Pasohlávky tak jsme ho museli i roztlačit. V Iron Moto si musel koupit novou baterii. Měřením se ukázalo že mu to málo dobíji,takže je možné že baterku měnil předčasně. Koupil jsem měřící přístroj,který snadno stav dobijecího proudu ukáže. Vemu ho na sraz a kdo bude mit zájem,tak jednoduchým testem bude vidét co a jak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
kámoš má na XJ měřič dobíjecího proudu. Je ošklivej, ale funkční. Možná by se dal sehnat i hezkej chromovanej. Měří pořád, takže víš na čem jseš.
Jinak jestli to nebude tím, že tam má Márty tři světel houkaček a jinejch elektrickejch serepetiček
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
|
|
|
Marty
Věk: 59
Založen: 18. 07. 2009
Příspěvky: 497
Bydliště: Horoměřice
Motorka: VT 750C2 Shadow
|
|
Petr.VF napsal: | kámoš má na XJ měřič dobíjecího proudu. Je ošklivej, ale funkční. Možná by se dal sehnat i hezkej chromovanej. Měří pořád, takže víš na čem jseš.
Jinak jestli to nebude tím, že tam má Márty tři světel houkaček a jinejch elektrickejch serepetiček |
NO, NO, NO... zas tolik tam toho neni. Ale generátor místo Pávika..., kdo ví.
|
|
|
|
_________________ Cesta je cíl
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Já používám Tenhle měřič a jsem spokojenej
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
To Petr.VF: Ještě by to chtělo nějaký hrnec, v tomhle případě spíš hrníček, do kterého by se to celé usadilo.
Dělat díru třeba do kastlíku se mi nechce.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
asi by se to dalo řešit obalama co se prodávají na přídavné otačkoměry. Něco nechat vyrobit z antikora.
Jinak ten diodovej jak má Týša jde prsknout na řídítka rovnou.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boža
Věk: 69
Založen: 14. 03. 2007
Příspěvky: 615
Bydliště: U Šumavěnky 21, 143 00 Praha 4
Motorka: Schadow VT 1100
|
|
Když jste u tohoto tématu: Na volnoběh mi to dobíjí 13,6 V , kdy ž přidám a rozsvítím světla a blinkry - tak 12,4. Reklamoval jsem baterku, protože jsem si myslel, že je hotová. Zůstal jsem bez šťávy. Co to může být? Regulátor dobíjení, alternátor - spodní vinutí? Či co. Při rozsvícených světlech, když přidám, tak poklesne intenzita světla. Help me, bombometers...... ( Hlava 22- Yosarien)
|
|
|
|
_________________ Nechci být nebohatším mužem na hřbitově....
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já to mám to samý, na volnoběh mi světlo svítí vic než při vyšších otáčkách ale jaké je napětí na baterce jsem tedy ještě neměříl. Až se k tomu dostanu dám zprávu M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
po zkušenosti v Iron Motoru. Na volnoběh. 13.6V- na lehce zvýšené otáčky to má dávat 14V. Příčinu stanovil ten mechanik na špatný regulátor dobijení.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|