Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
machal22



Věk: 50
Založen: 06. 06. 2011
Příspěvky: 6
Bydliště: Třeboň

Motorka: VT 750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 31 březen, 2012 18:30  Předmět:  palivové čerpadlo Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj chlapy. Mám problém na mojí SHADOW 600. už před týdnem jsem měl problém jí nastartovat asi po měsíci stání,ale nastartoval a dnes jsem to šel znovu zkusit a nic.točí a ani neblafne až jsem vymlátil baterku. Sundal jsem sedlo koukal na čerpadlo,sundal hadici na výstupu z čerpadla a ani ťuk. Do svorkovnice u čerpadla nejde proud. Pojistky ok. Když přivedu proud na čerpadlo tak maká a po na tlakování vypne. Šel jsem k relátku ve svorkovnici jsou 3kabely. Jeden přívod tam jde proud ,druhý jde k čerpadlu tam samo sebou proud nejde a třetí žl/modr jsem si myslel,že jde na kostru,ale zjistil jsem že jde na cívku. I když dám kostru na žlutý tak nic. Že by relátko v háji? Trochu mi uniká systém fungování elektriky čerpadla. Proto bych chtěl poprosit jestli by mě někdo nakopnul a naved jakým směrem se vydat. Dal jsem nabít baterku do rána a zítra bych na to kouknul. Pustím do čerpadla proud na přímo a zkusím nastartovat,ale to neřeší celkově problém. Za každou radu budu vděčný

_________________
honda vt shadow 6OO

Střelec Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele machal22Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 31 březen, 2012 18:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já mám na VT 1100 zapojený čerpadlo tak že po zapnutí klíčku do něj jde proud, tedy bez relátka. Výsledek je ten že po zapnutí klíčku dopumpuje benzín do kárburátoru a pak nastartuju. Na funkci to nemá vliv, ani rostlináře Embarassed Mám to tak už druhý rok a bez problému. Relátko funguje tak že poté co motorka chytne a alternátor začne dávat proud relé sepne a začne pouštět proud k čerpadlu. Nevím proč to tak je ale asi to budeš mít zapojený stejně nebo aspoň podobně. Možná vakl v nějakým konektoru a nebo zapojit jak píšu. V podstatě na relátku musíš propojit dva konektory a to se dá vyzkoušet. mad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
machal22



Věk: 50
Založen: 06. 06. 2011
Příspěvky: 6
Bydliště: Třeboň

Motorka: VT 750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 31 březen, 2012 19:36  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jojo. Přesně jak píšeš tak jsem to měl v plánu. Jen jsem měl strach,abych něco nepoku….l. taky nechápu smysl toho zapojení proto ty obavy. Díky za radu a zítra se na to vrhnu. Snad už mazlík zase bude bublat-a jěště to sluníčko a hurá ven. Enjoy

_________________
honda vt shadow 6OO

Střelec Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele machal22Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 04 duben, 2012 01:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak jak to dopadlo, už vyšlapuje Embarassed J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
machal22



Věk: 50
Založen: 06. 06. 2011
Příspěvky: 6
Bydliště: Třeboň

Motorka: VT 750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 04 duben, 2012 18:54  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Čau. Tak jsem to propojil a chytla na drc. Zvláštní je,že jsem pak napojil zpátky na relátko a vše fungovalo normálně. Bylo vidět v palivovém filtru jak spíná čerpadlo. Schovám nekam pod kryt tlačítko abych si mohl načerpat benzín,když bude motorka dlouho stát a nemusel trápit baterku. Už jsem měl podezření v létě,když jsem po delší jízdě v horku zastavil na delší dobu tak pak dýl točila. Jakoby neměla benzín. Buď zlobí relátko nebo nevím. Jestli odejde tak to pak propojím na tvrdo a bude.

_________________
honda vt shadow 6OO

Střelec Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele machal22Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 04 duben, 2012 19:29  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Je to možné že se relátko nějak oklepe a přestane a pak zase začne fungovat. O tom jak píšeš že v létě hůř startovala mě propojení relátka dá se říct ostranilo, teď zapnu v létě klíček a slyším jak dopumpuje benzín co se v horku stačil odpařit Embarassed J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

machal22



Věk: 50
Založen: 06. 06. 2011
Příspěvky: 6
Bydliště: Třeboň

Motorka: VT 750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 04 duben, 2012 19:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já si myslím taky že to má spojitost. Vyzkouším a když to bude tím relátkem tak ho dám taky pryč a bude. Jen by mě zajímalo jestli to relátko pouští proud v intervalech aby čerpadlo nešlo na tlakoví spínač a nebo jde čerpadlo na tlakoví spínač i tak a pak k čemu je tam to relé potom. Až bude čas tak to zkusím proměřit.

_________________
honda vt shadow 6OO

Střelec Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele machal22Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 04 duben, 2012 21:27  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Neměřil jsem to ale myslím že relé je sepnuté při běhu motoru stále a spíná jen tlakový spínač v pumpě. Proč to jde přes relé nevím, možná když klekne dobíjení, relé odepne a zastaví se motorka, nic jinýho mě nějak nenapadá mad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr