Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
JB
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 22 září, 2009 11:22  Předmět:  Problem se starterem Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Chtel bych pozadat o radu. Na mem stroji VT600C odesel minuly tyden starter. Nechce se vubec hnout. A tak jsem se chtel zeptat, jestli s tim nema nekdo zkusenost a poradit, jak starter vyjmout z motoru. Respektive se chci zeptat, jestli je nutne odstranit i levy dekl na motoru, abych na sledne mohl starter vyjmout. A jestli v tomto prostoru je olej ci ne? Dik za jakoukoliv odpoved.

JB

j.brabec@email.cz


  
Taťka



Věk: 77
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 310
Bydliště: Mladá Boleslav

Motorka: VT 600 C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 22 září, 2009 12:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

V angl. manuálu stojí - sejmi kabel
- vytoč šrouby ( jsou přístupný ze strany od výfuků)
- vyndej starter
Tak by snad neměl být problém, ale v praxi jsem to nikdy nedělal.

_________________
Život nemá barvu šedou, když jsi v sedle Hondy SHADOW.

Střelec Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele TaťkaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 22 září, 2009 13:18  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Před měsícem jsem to dělal na mojí jedenáctce...

Nevim zda je to stejný nebo ne, ale musel jsem odsroubovat deklík z levé strany mašiny, vypadne na tebe par ozubenejch kolecek a kapka oleje...
Potom odšroubuješ dva šrouby co držej startér a plusovej kabel, potom to jde vyndat... ale blbě Enjoy


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 22 září, 2009 14:24  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

myslím že 11ka 6tistovka bude rozdíl, osobně mám 11ku a tak nevím jistě

nicméně proč píšu Smile nezapomeň předem odpojit baterku Smile

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
JB
Anonymní







PříspěvekZaslal: st 23 září, 2009 07:26  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak jsem zkousel oddelat ten starter, aniz bych sundal deklik. Sundal jsem kabel. odsouboval dva sroubky co drzi starter na motor a snazil se jej vytahnout. Nejde to. Neco tam asi drizi ozubene kolecko na hrideli starteru. Martine, kdyz jsi sundaval ten dekl u 1100, neni tam problem s nejakyma perkama ci necim jinym co muze vyskocit zpod toho vika? Mam strach, ze oddelam dekl a vysype se na me cast motoru a uz nikdy to nenaskladam zpatky. Jak to je? Dik.


  
Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 23 září, 2009 08:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ne ne, byly tam co se pamatuju dvě ozubený soukolí, jedno od startéru a druhý navazujicí, co točí motorem... Nemáš se čeho bát, jen si možná pořiď nový těsnění pod ten dekl, aby ti tam tudy až to zaděláš neprosakoval olej...

Ten startér nejde ven, jelikož ho musíš přizvednout a dokud je tam ten dekl, tak ti to ty kolečka nedovolej Enjoy


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
HondaMCH

JB
Anonymní







PříspěvekZaslal: st 23 září, 2009 10:47  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Martine dik za radu. Jen jeste jedna otazka. Je treba vypustit olej nez sundam ten dekl a nebo ne? Nechci aby mi kompletne celej motorovej olej vytekl v garazi na podlahu Sad


  
Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 23 září, 2009 11:46  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Rozhodně to nevypouštěji!!!

V tom dekliku sice trosku oleje je, ale to si hoď na podlahu jen hadr, vytekl mi z toho tak malej panák drink

S tim startérem opatrně ven, je to práce jak pro gynekologa, musis ho vodorovně vysunout na maximum co to pujde (jde to dost) a pak ho přizvednout a posunout a přizvednou a posunout a pak už je venku Laughing


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
JB
Anonymní







PříspěvekZaslal: pá 25 září, 2009 08:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Povedlo se. Starter jsem vytahl a vyzkousel jsem je zapojit venku pres nabijecku. Roztocil se, ale okamzite vyhodil 10A pojistku v nabijecce. Zkusil jsem nasledne starter rozdelat, ale uvnitr jsem nenasel zadnej mechanickej problem (Uhliky jsou dostatecne velky a na komutatoru jsou minimalni drazky od uhliku). Tak ted teda nevim. Jakej proud by si mel starter brat? Je to v poradku, ze vyhodil 10A pojistku? Nevite v cem muze byt problem?


  
Lexani

Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 25 září, 2009 09:35  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Přijde mi to normální 10A není moc Smile

Hele měl jsem obdobnej problém, 2 měsíce jsem se v tom vrtal a pak jsem to přivezl Monkeymu, který diagnostikoval vadnou baterku Smile

Odkud jsi?

Zkus dát startér přímo na baterku, od auta nebo od masiny zda bude točit...

co to dělalo, když jsi to měl v mašině?


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
JB
Anonymní







PříspěvekZaslal: pá 25 září, 2009 12:31  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Pujcil jsem si multimetr a zkusim promeri odpor na starteru. Navic zkusim jeste na masine promerit, jestli neblbne to rele.

Jinak ten starter prestal z niceho nic v nedeli tocit. Jen to v nem pri startovani mrucelo.

A jsem z Letovic Smile


  
Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 25 září, 2009 13:01  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

mno nevim co tim měřením zjistíš, akorát jestli není ve zkratu... což asi je, jelikož je to cívka, jestli se nepletu...

vem startovací kabely, napoj to na nej a jestli točí měl by bejt dobrej.
Monkey mě se startérem vobrousil kus dřevěnýho prkna a nečinilo mu to sebemenší problém... Enjoy


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 25 září, 2009 13:01  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jestli ti vymontovanej točí bez zátěže nezapomeň ho něčím vhodným přibrzdit. Například dřevo, nebo něco přiložit na ozubené kolo a tím vyzkoušet jestli má sílu. Musí ti dřevo řádně omlejt

vyzkoušej jinou baterku

startovací proud u motorky je několikanásobně větší než 10A podívej se na ten drátek v pojistce a na kabel co vede ke startéru Smile

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Monkey



Věk: 54
Založen: 22. 07. 2009
Příspěvky: 36
Bydliště: Praha

Motorka: VT 750 C2 ACE, VT 125 ,VT 500C, VTX 1300
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 25 září, 2009 14:42  Předmět:  starter Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Když budeš potřebovat pomoc, ozvi se. Myslím že telefon mám v profilu. A jestli elektrice nehovíš, raděj nedělej experimenty... Oprava se potom obvykle prodraží. Very Happy


Lev Pohlaví:Muž Kohout OfflineOsobní galerie uživatele MonkeyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 26 září, 2009 02:37  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jak zde bylo již popsáno, zkusit připojit jinou baterku, zkusit propojit relé jestli nešlo kukat třeba šroubovákem mezi šestky ingusy, propojit na tvrdo, popřípadě jestli ti spíná spínač na řidítkach, to se stalo mě. Držím palce Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

JB



Věk: 46
Založen: 27. 09. 2009
Příspěvky: 30
Bydliště: Letovice

Motorka: Shadow VT 600 C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 27 září, 2009 08:16  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Takze starter mi uz toci (tocil uz pred tim vytazeneje ale vyhazoval 10A pojistku). Starter jsem vratil zpet do masiny. Ale stejne nejde nastartovat. Zkousel jsem jeste poslouchnout znovu to rele pod sedackou (pred tim jsem to asi odflakl) a to necvaka. Takze jsem rele vytahl z masiny a zkusil jsem pripojit 12V (dle manualu) na rele, ktere nasledne pekne cvakalo ale pri sepnuti se zbyle dva kontaky na rele nepropoji (takze rele asi nespina). Z toho vseho jsem nasledne usoudil ze odeslo rele, ktere i pri sepnuti nepropoji napajeni do starteru. Ale nechapu proc vytazeny rele cvaka a zapojeny v masine ani tuk? Muze byt problem jeste nekde jinde? Da se to rele opravit a nebo je potreba koupit novy? Masinu jsem nakonec nakopl primo propojenim + z baterie na privod starteru. Neni to zrovna pohodnly startovani, ale na vcerejsi mini projizdku to splnilo ucel Smile


Kozoroh Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele JBZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 27 září, 2009 08:34  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

co ovládání relé je v pořádku, měřil jsi to?


někdy stačí aby odešel kontakt na policajtovi nebo chcípáku a nestartuješ

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
JB



Věk: 46
Založen: 27. 09. 2009
Příspěvky: 30
Bydliště: Letovice

Motorka: Shadow VT 600 C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 27 září, 2009 10:05  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ohledne ovladani rele jsem prosel multimetrem tu vetev, ktera jde pres kontakty starter. Takze kdyz jsem zmackl starter, tak jsem mel na konektoru do rele dva pinz spojeny. Ale nevim jak zkontorlovat tu druhou vetev (respektive privod napeti na druhej pin u rele). Nejsem zrovna pritel eletriky a z manualu jsem trosku tumpachovej. Nevim pres co vede ta druha smzcka:(


Kozoroh Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele JBZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 27 září, 2009 10:23  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

dej na místo cívky relé žárovku a uvidíš jestli je ovládání v pořádku

- na kontrolu 12V požívej žárovkouvou zkoušečku vyvaruješ se chyb kdy voltmetr ukazuje napětí a obvod nechodí díky "přechoďákům"

- kontroluj jak plusovou část tak i kostru a její vedení

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 27 září, 2009 11:18  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Asi bych hledal na řidítkách, jesli funguje červený přepínač . startér vypnuto a zapnuto a potom tlačítko startování - černé, to jednou už vypeklo mě, prostě nespínalo, pouze bylo zaoxidované, vyčistil jsem ho a promazal a od té doby fachčí. Chce to hledat, motorka taky nestartuje při zařazené rychlosti na stojanu a nevymáčklé spojce i tam může být chyba. Zkoušet nejlíp žárovkou jak píše Petr Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr