Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Lada
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 12 listopad, 2009 18:43  Předmět:  ladáky Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdar motorkáři zdravim z Ostravy a mám dotaz .Jsem začátečník mám na moto laďáky a nevím jak proběhne STK s takovýma výfukama.Nemůžu mít nějaké potíže s tím na STK nebo při kontrole s policaitama při běžné kontrole?A druhý dotaz je k přilbě která nemá homologací,kontroluje toto někdo a má to někdo vůbec právo kontrolovat?Děkují všem za případnou odpovědˇ. song


  
Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 12 listopad, 2009 19:49  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Myslim, že problém můžeš mít s obojím Very Happy
ale to už je život Smile

s laďákama to prostě riskni, buď ti ji daj nebo tě vyhoděj, pak budeš muset vytáhnout dvě tři kilča, šoupnout je strejcovi do kapsy a třeba obměkčíš jeho srdéčko Enjoy

no a s tou helmou si myslim, že pokud to není skořápka, tak to nikdy nikoho zajimat nebude, pokud je to skořápka a narazíš na blba, tak tě taky může nechat odejít pěšky hell ale jezdí v ní každej druhej na chopru, takže si asi dokážeš udělat obrázek o tom, jak to funguje a laďáky tady má každej druhej taky Smile