Autor |
Zpráva |
Novacek
Anonymní
|
|
Ahoj vsem,
jiz nekolik dni dumam, zda si koupit Carbtune viz. http://www.carbtune.com/ nebo ohnout hadici, natlouct na desku a nebo jezdit do servisu. Koupi budiku jsem zavrhl jiz davno, kdy jsem synchron videl resp. nevidel, nebot rucicky kmitaly na frekvenci, ktera rapidne presahuje kmitocet meho mozku. O rozsahu vychylky nema cenu mluvit. Nekomu to staci, mne ale presnost takoveho stelovani rozhodne do pohody nehodi . Po-te jsem vyhledal servis, kde maji budiky alespon zalite glycerinem. Ale to vse bylo s predeslou mášou (4-vál)
S nakupem dámičky která vrhá ten spravný stín jsem si rekl, ze platit za takto jednoduche procedury navic s dvouvalem a tolerancí 40mmHG rozhodne nebudu. (Ty hektolitry leštěnky taky nejsou zadarmo Takze se ptam na Vas nazor.
Ja si myslim ze nic lepsiho nez-li je šteluňk dle vodnich sloupcu principialne neexistuje. Potvrzuji to i zkusenosti, ktere jsem na netu vycetl...Po synchronu na budikach je na sloupci porad dost co stelovat. Carbtune vypada velmi skladně a dle zkusenosti funguje na jednicku, za 55 Liber+1libra postovne to neni az takova hruza. ALE v podstate to je jenom ta ohnuta hadice, ktera rovnez funguje na jednicku.
Pomozte mi se rozhoupat, at uz smer akvaristika a pilka v garazi nebo objednavka.
Jo a jeste jedna vec. V manualou je uvedena synchron. kazdych 1000km, to je VT tak nachylne na rozestel. a nebo je to treba brat s rezervou?
Diky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Oprava ceny za Carbtune merak ... pro dvouval je to 43 Liber. Zajimava je taky svicka colortune na kontrolu smesi. viz. http://www.youtube.com/watch?v=jqhnnJ93pGU ...modra je proste dobra Neni-li v dosahu lambda asi bo co...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Mě dělali synchronizaci jednou, motorka z roku 98 a najeto 22000Km a nebylo s tím třeba téméř hnout a změnu jsem taky nezpozoroval. V manualu je kontrola po dvanácti tisících, já bych řekl klidně po dvaceti M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Jaky mas manual?Honda? Clymer?
12tis. je dost dlouhy interval, ale rozhodne smysluplnejsi nez-li 1tis. Muj (haynes) manual je zrejme jakysi sabotazni material.
Mno na potencionalni investici je vrzeno spatne svetlo. Zustava jen kyzeny pocit blaha z bymyself servisu.
hmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Mám manual Honda VT 1100 C2 r. 1998. Jakou motorku a ročník vlastně máš M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
kdyby někdo chtěl tak prodán manuální dvojbudíkový štelung na podtlaky včetně hadičky a šroubů
1600 + náklady na dopravu
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Mam VT 1100 C3, r.v. 1999, zelena metaliza-slonova kost. najeto 18tis. Original stav.
Ten manual jsem stahnul z netu. Na motorku pred tim jsem mel taky manual Haynes a moc jsem si jej pochvaloval. Tenhle je ale jakoby "hodne strucny".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Jestli ti můžu poradit, nech si dejme tomu synchronizaci udělat ale pouze to, jinak ať se v tom nikdo nevrtá, mě s tím seřídili bohatost a myslel jsem že mi to ustřelí vejfuky, tak jak je to nastavený z fabriky to jen tak ty šmudlové tady neseřídí. Mě to pak seřídil Ešner a od ty doby jsem na to nemusel šáhnout. Minulý tyden jsem vyměnil filtr za KN a nemusel jsem s bohatostí nic dělat, jezdí jak z praku M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
neví někdo kde sehnat ten šroubovák na štelování synchronizace v novějších VT1100?
já ho nikde neviděl.
Dík
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Stelovat zatim nemusim. Az na to dojdou kilaky, tak sam v garazi a jedine pres hladiny, zadne manometry. Svicky mam jak cihly, takze by me ani nenapadlo resit bohatost. Jinak s tebou naprosto souhlasim, amen
Petr>sice zatim nevim jaky sroubovak to chce, ale nejaky prodlouzeny jsem zahlidl prave na strankach s carbtune viz. muj dotaz, vlevo nabidka - Carbtool.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Znate nekdo predepsanou hodnotu podtlaku? (VT 1100 C3)
...pamatuju si ze jsem byvalou motku jednou nechal seridit, ale po serizeni se mi to stejne nezdalo. Podle servisaka OK, ale proste se mi tam obcas ozval traktor. Vzal jsem to jinam (Yamaha Blabla) a tam mi rekli, ze karbecy mam serizene, ale na jinou absolutni hodnotu podtlaku nez ma byt...motorka predla. Byl to 4-val. U 2-valu se na to asi tak moc nehraje, ale ja se radsi zeptam...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Prispevek od Anonymniho pred timto je muj...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Nevím a možná mě někdo opraví ale neslyšel jsem o tom že by se někde zmiňovala hodnota podtlaků M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
teď hodnotu nedohledám, ale v dílenský příručce zaručeně je
hodnota se mění jestliže použijete jiný filtr, nebo karburátorovou sadu DJ
mj. bez toho šroubováku podtlaky neuděláš
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Petr>Sroubek je ale doufam klasicky krizak, nebo torx apod...jde jen o prodloudlouzeni nebo prumer (?) Vlastnim soustruh a svarecku, tak doufam ze nezklamu Nekdy je az desive co musi clovek vyrobit, aby povolil jednu zarezlou matici, šroub, udobril si zenskou...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Pert>Jo a kdyby jsi pri chvilce nasel tu hodnotu podlaku, byl bych ti vdecny. Ja mam v manualu uveden jen rozdil mezi karbcema-max. 40mmHg. Coz je podle hooodne velky rozdil
Dik
Motorku mam stejnou jako ty.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
hodnotu dodám později
šroubovák potřebuješ s převodem za roh jinak se na štelovací šroub nedostaneš, nebo alespoň to tak vypadá.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Šteluje se to tak že se přidá plný plyn při vypnutém motoru a pak se zase na volnoběh měří. Systém pokus-omyl. Aspoň tak to dělali mě M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
předepsaná hodnota pro VT1100C3 je 40mmHg při 1000 ot/min +-100ot
zásah do sání a karburátorů hodnotu změní
já s KN filterm a DN sadou byl někde okolo 30, ale taky mám jiné pružiny
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
MILOSLAV POHL napsal: | Šteluje se to tak že se přidá plný plyn při vypnutém motoru a pak se zase na volnoběh měří. Systém pokus-omyl. Aspoň tak to dělali mě M.P. |
sundavali ti přitom nádrž, nebo čím se dostali na ten šroub?
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|