|
| |
Autor |
Zpráva |
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Sundávali nádrž a na šroubek je potom ze shora krásně vidět M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Petr>Diky. Ja mam v manualu u hodnoty 40mmHg napsano - maximalni rozdil mezi karburatory, coz se mi zdalo jako hovadina:-mad.
Odkud se da stahnout nejaky jiny manual nez Haynes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Btw...jak poznam ze mam prave 1000+-100 ot/min?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Mr.Pavek
Věk: 43
Založen: 06. 07. 2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Vsetín, Lidečko
Motorka: VT750 Shadow C7
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Myslím že slušný servis by měl za pár korun umět volnoběžné otáčky na požadovanou hodnotu nastavit M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
podtlak se zas tak enormně okolo 1ooo ot nemění a tak když trefíš +- 200ot tak nemáš problém. U podtlaků je důležitý aby byly hlavně stejně
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
|
Jdi na stránku Předchozí 1, 2
|
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra Můžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|