Autor |
Zpráva |
Radim
Anonymní
|
|
Nazdar synci. Mám 1100 C2 s originál výfuky. Nechci je měnit, líbí se mi tak jak jsou, ovšem ten zvuk nic moc... Neznáte pls někdo nějakou fintu kterou bych "opepřil" tento tichý zvuk? Nechci žádný extrém, jen ho trochu zesílit.. Předem dík moc za info
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Vrtat, vrtat a zase vrtat, jde ovšem o nevratný zásah. To je už lepší koupit otevřený výfuky a originály si nechat neporušené M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čiko
Věk: 40
Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 37
Bydliště: plzeň, hd
Motorka: VT600C
|
|
vrtat co největším průměrem a co nejvíckrát
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Radim
Anonymní
|
|
Jasně, slyšel jsem že se to navrtává ale potřeboval bych vědět zhruba v kterých místech.
Ano Mílo, máš recht, originály schovat a sehnat otevřené, jenomže jak jsem uvedl, ty origoše jsou nejhezčí. A nějaké rovné trubky- to není můj styl.... Víš jak : Víc lidí víc chutí
R
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já mám jedny origo otevřené a jedny origo v původním stavu ale pochopitelně lze koupit i otevřené s tlumičem. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Takhle jsem doupravil originály M.P.
|
DSC05168.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
110.7 kB |
Zobrazeno: |
22117 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
čiko
Věk: 40
Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 37
Bydliště: plzeň, hd
Motorka: VT600C
|
|
já vrtal korunkou o průměru 44mm, ale mám VT600..u 1100 bude asi jinej průměr...odstranil jsem rezonátory a zvuk to má nádhernej...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
nasiel som zaujimavy odkaz na upravu vyfuku. sice cena a zaslanie komplet vyfuku postou do firmy to robi trocha nerealnym, ale myslienka to je zaujimava. dokonca sa da pomocou zasrobovania nejakej specialitky ten zvuk spetne utlmit (STK a pod.) skoda ze tam nemaju aspon zvukovu ukazku.
Sound control systems
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radim
Anonymní
|
|
Ok hoši, inspirace by byla, teď ještě najít čas a jdu na to
Zatím dík moc, R
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
dědoušek
Věk: 75
Založen: 18. 06. 2012
Příspěvky: 23
Bydliště: Poteč
Motorka: Shadow 1100 C
|
|
Taky by mne zajímalo, co se dá a hlavně jak se dá upravit zvuk na mojí VT 1100 C r.v. 1995. Jsem s ní zatím hodně spokojen, ale ten zvuk by to chtělo položit "více do basů". Jsou na ní origo výfuky a jak už tady někdo psal, nejlépe by se mi líbilo, kdybych nemusel dávat laďáky a poradil si s těmito stávajícími. A to i přes to, že jsem si vědom toho, že je to zásah pravděpodobně nevratný. A má takový zásah nějaký vliv na parametry motoru ? Jde to ? A jak je to složité pro normálního smrtelníka, který má základní vybavení (vrtačka, vrtáky, flexa, a pod.) a k tomu běžné nářadí ? Nebo bude lepší to někomu zadat ? Tak hošani, díky za reakce.
|
|
|
|
_________________ I v tomto věku stále v sedle :-)
|
|
|
|
|
Baron
Kapitán
Věk: 46
Založen: 30. 08. 2009
Příspěvky: 834
Bydliště: Velešín
Motorka: VTX 1800 Neo Retro 2
|
|
To jsme na tom stejně. Jde to třeba takhle. Jen si musím vymyslet nějakej forichtung aby mi neujížděla vrtačka.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Shiny
Věk: 69
Založen: 03. 05. 2012
Příspěvky: 376
Bydliště: Dobřichovice , Praha - západ
Motorka: VT 1100 C2 Sabre
|
|
Už několkrát jsem ležel u výfuků a čučel do nich a přemýšlel jak to udělat To ale naprosto nechápe má žena říká že jsem cvok že jsme si ustlal u výfuků místo toho abych šel spát domů :-)))) Marně jí říkám že přemýšlím :-))))
Barone...jak to podle fotek chápu je vyvrtaná ta zadní uzavírací přepážka...takže vyrobit něco třeba otočného co to po vyvrtání zakreje v případě nutnosti by neměl být až takový problém..
Ten přípravek na vyvrtání by byl docela jednoduchej...stačí vytočit třeba z duralu kotouč co s enapasuje na konec výfuku a v něm by byly vyvrtané díry v rozpětí kde mají být v přepážce ty mohou mít menší průměr a vrtat menším vrtákem a pak naostro větším...je to jako prodloužené vedení...už jsem to kdysi dělal na jiný motve
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Shiny
Věk: 69
Založen: 03. 05. 2012
Příspěvky: 376
Bydliště: Dobřichovice , Praha - západ
Motorka: VT 1100 C2 Sabre
|
|
Dědoušku: má to vliv,,jd ejen o to zda se s tím smíříš...dělá to větší rámus :-))) trošku se zvětší spotřeba a někdy s emusí laborovat i s filtrem sání aby to bylo ještě jakž takž vyvážené :-))))) Ale to myslím patří k radostem motorkářů :-)))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já jak to tak vypadá prodám motorku s origo vejfukama a otevřený mi zůstanou. Možná budou k mání J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baron
Kapitán
Věk: 46
Založen: 30. 08. 2009
Příspěvky: 834
Bydliště: Velešín
Motorka: VTX 1800 Neo Retro 2
|
|
V takovém případě jsem první zájemce
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Zdenek_53
Věk: 71
Založen: 09. 07. 2011
Příspěvky: 69
Bydliště: Jilemnice
Motorka: VT 750 C4
|
|
Já jsem to řešil poněkud nákladněji, ale mohu se přizpůsobit dle potřeby.
Na radu Jerryho jsem zakoupil Silver Tail K 02, ale v originále jsou tiché pro STK, zahraničí a podobně. Po vyjmutí vložek jsou to vlastně roury a sousedi v ulici nade mnou kroutili hlavou i vzhledem k mému věku.Tak jsem si chtěl hlasitější vložky vyrobit sám, ale nakonec jsem zakoupil tzv. racing vložky a ten zvuk je perfektní a tak akorát. Doplněno KN filtrem. Vrtat origo výfuk ( mám 750 dva v jednom) se mě nechtělo z důvodu nevraného kroku.
Tak ať to hezky bublá Zdenek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dědoušek
Věk: 75
Založen: 18. 06. 2012
Příspěvky: 23
Bydliště: Poteč
Motorka: Shadow 1100 C
|
|
No a já mám h o t o v o. Tak, jak tady Baron zveřejnil foto s provrtanýma koncovýma vložkama, tak takovým způsobem jsem to provedl s tím rozdílem, že provrtaných otvorů je v každém výfuku 6 o průměru 11 mm. Zvuk se podstatně změnil dle mého názoru k lepšímu a spotřeba, ta zůstala, řekl bych, na stejné úrovni. Nedávno jsem však viděl a slyšel 1100 s ůplně vybranýma výfukama (jen vnější roury bez jakýchkoliv vložek) a to bylo přesně to, čeho bych chtěl docílit. Ale jak se dostat dovnitř výfuků bez jejich nějakého viditeného poškození ??? Hmm, budu dál dumat. Nedá mi to. To se musí podařit.
|
|
|
|
_________________ I v tomto věku stále v sedle :-)
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Baron
Kapitán
Věk: 46
Založen: 30. 08. 2009
Příspěvky: 834
Bydliště: Velešín
Motorka: VTX 1800 Neo Retro 2
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
pro Baron:
Ahoj Václave. Předně Tě srdečně zdravím a jsem rád, že jsem se s Tebou mohl osobně setkat v Kajlovci a také chvilku pokecat. Při tom pokecu jsi zmínil m.j., že někdo odvrtával (kuchal) výfuky. Já ne a ne si vpomenout, koho jsi v této souvislosti zmiňoval, kdo to byl. Pořád mi to nedá a chtěl bych se do toho také pustit. Ale víš jak to je. Není potřeba vymýšlet již vymyšlené. Chtěl bych se s ním poradit a získat nějaké "rozumy" o této věci. Vzpomeneš si ještě kdo to je? Nebo by se tento kámoš sám tady ozval a poradil ?
Tak díky a měj se fajn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|