|
| |
Autor |
Zpráva |
Anonymní
|
|
Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně vt 600 - (95), chystám se totiž v zimě na přestavbu a zároveň repasy dílů. Chtěl bych vyměnit dvojitý karburátor za jeden s K&N filtrem, tak by mě zajímalo, jestli to je možné, jestli tím nic nepokazím. Pak bych chtěl pochromovat víka motoru - prvně z motoru vyleji olej, tak se chci zeptat, jestli se nic nestane 3 měsíce bez oleje. Mám 95. rok, 4-kvalt - jen ze zajímavosti... je možné motor upravit na 5-ti kvalt? Předem děkuji za odpovědi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
František
Věk: 47
Založen: 13. 08. 2008
Příspěvky: 225
Bydliště: Duchcov
Motorka: VT 1100 C,VTX 1300-C
|
|
Zdar Člověče.Jen by mně zajímalo proč takový repase .Já si myslim že to Páni od Hondy asi poskládali jak to nejlíp šlo ne?FFF.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Začnu od zadu. Ze čtyřkvaltu asi pětikvalt neuděláš, myslím že je to jiná kliková skříň. Pochromovat se dnes dá i koště tak proč ne víka motoru a když bude půl roku bez oleje tak se mu nic nestane, dobrý by bylo boky motoru přikrýt třeba hadrem aby se do něj neprášilo a vyměna karburátorů by se asi realizovat dala otázka je proč a za jakou cenu to všechno lze zrealizovat. Varianta č.2 - vyměnit celou motorku J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
Ahoj
Tak taky přispěji svým názorem.
Rozhodně bych karburátory nechal dva, lépe motorku seřídíš. I na dvoukarbec se dájí nasadit KaN filtry.
S tím pochromováním to až taková sranda není. Sám jsem to ch´těl absolovovat tuto zimu. Hledal jsem chromovny všude po netu, obvolával a obepisoval.
Vyšel z toho výsledek, že jen jediná chromovna (tuším v Praze, musel bych se podívat do historie mailů) chromuje hliník. Jinak na to nikde ani nešahnou. Pár lidí mi nabízelo leštění - to je taky možnost, ale musel by se na vyleštěný povrch nanést nějaký lak...
Čekací lhůta té chromovny je 4-6 měsíců .
4 kvalt bohužel předělat nejde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
|
|
nech tam dva karbce, když votevřeš plíce (KN) a poladíš laufi tak to dokonce o malinko víc pojede, nečekej zázraky tak 3-4 HP navrch, převodovku nepředěláš.
|
|
|
|
_________________
ZDAR Grizzly
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Dva karburátory budou vždy lepší než jeden.
DK Racing, uvádí na svých stránkách, že při KN filtru, přetryskování a ladění výfuku nárust výkonu o 5%. Kdysi jsem u nich byl koukli na mašinu a řekli že při tomto karburátoru, nemá přetryskování vzhledem k ceně a získanému výkou vúbec cenu dělat. To když už chceš jít do takové přestavby, poraď se s někým, kdo tomu ale opravdu rozumí. Jen tak mimochodem, sám mám laďák a KN filtr. Na přetryskování nebo výměnu karburátoru a aby to stálo alespoň trochu za to je zapotřebí i seřízení na brzdě.
Jde o to, co přestavbou chceš získat. Jeden můj kamarád kdysi dělal do hifi techniky (to byla doba různých hifi věží - kde jsou ty časy) a neustále brečel, že když si koupil lepší zesilovač, začal zaostávat reciver. Koupil lepší a začlo zaostávat CD. Koupil lepší CD a začali zaostávat bedny. Koupil bedny a .... . Tak je to i s motorkou. Taky jsem původně myslel, že zůstane taková jaká byla. Nezůstala.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
|
|
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra Můžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Můžeš k příspěvkům připojovat soubory Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|