Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Anonymní








PříspěvekZaslal: so 22 říjen, 2011 20:51  Předmět:  Honda vt 600 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně vt 600 - (95), chystám se totiž v zimě na přestavbu a zároveň repasy dílů. Chtěl bych vyměnit dvojitý karburátor za jeden s K&N filtrem, tak by mě zajímalo, jestli to je možné, jestli tím nic nepokazím. Pak bych chtěl pochromovat víka motoru - prvně z motoru vyleji olej, tak se chci zeptat, jestli se nic nestane 3 měsíce bez oleje. Mám 95. rok, 4-kvalt - jen ze zajímavosti... je možné motor upravit na 5-ti kvalt? Předem děkuji za odpovědi.


  
František



Věk: 47
Založen: 13. 08. 2008
Příspěvky: 225
Bydliště: Duchcov

Motorka: VT 1100 C,VTX 1300-C
honduras.gif
PříspěvekZaslal: ne 23 říjen, 2011 19:10  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdar Člověče.Jen by mně zajímalo proč takový repase .Já si myslim že to Páni od Hondy asi poskládali jak to nejlíp šlo ne?FFF.


Lev Pohlaví:Muž Drak OfflineOsobní galerie uživatele FrantišekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 23 říjen, 2011 19:15  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Začnu od zadu. Ze čtyřkvaltu asi pětikvalt neuděláš, myslím že je to jiná kliková skříň. Pochromovat se dnes dá i koště tak proč ne víka motoru a když bude půl roku bez oleje tak se mu nic nestane, dobrý by bylo boky motoru přikrýt třeba hadrem aby se do něj neprášilo a vyměna karburátorů by se asi realizovat dala otázka je proč a za jakou cenu to všechno lze zrealizovat. Varianta č.2 - vyměnit celou motorku Embarassed J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

Petr.VF



Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice

Motorka: Shadow VT 600 C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 24 říjen, 2011 14:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj

Tak taky přispěji svým názorem.

Rozhodně bych karburátory nechal dva, lépe motorku seřídíš. I na dvoukarbec se dájí nasadit KaN filtry.

S tím pochromováním to až taková sranda není. Sám jsem to ch´těl absolovovat tuto zimu. Hledal jsem chromovny všude po netu, obvolával a obepisoval.
Vyšel z toho výsledek, že jen jediná chromovna (tuším v Praze, musel bych se podívat do historie mailů) chromuje hliník. Jinak na to nikde ani nešahnou. Pár lidí mi nabízelo leštění - to je taky možnost, ale musel by se na vyleštěný povrch nanést nějaký lak...
Čekací lhůta té chromovny je 4-6 měsíců mad .

4 kvalt bohužel předělat nejde.


Blíženci Pohlaví:Muž Prase OfflineOsobní galerie uživatele Petr.VFZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Grizzly
Kapitán


Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno

Motorka: VT 600
confederate.gif
PříspěvekZaslal: út 25 říjen, 2011 16:52  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

nech tam dva karbce, když votevřeš plíce (KN) a poladíš laufi tak to dokonce o malinko víc pojede, nečekej zázraky tak 3-4 HP navrch, převodovku nepředěláš.

_________________
Image
ZDAR Grizzly

Rak Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele GrizzlyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 25 říjen, 2011 18:54  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Dva karburátory budou vždy lepší než jeden.

DK Racing, uvádí na svých stránkách, že při KN filtru, přetryskování a ladění výfuku nárust výkonu o 5%. Kdysi jsem u nich byl koukli na mašinu a řekli že při tomto karburátoru, nemá přetryskování vzhledem k ceně a získanému výkou vúbec cenu dělat. To když už chceš jít do takové přestavby, poraď se s někým, kdo tomu ale opravdu rozumí. Jen tak mimochodem, sám mám laďák a KN filtr. Na přetryskování nebo výměnu karburátoru a aby to stálo alespoň trochu za to je zapotřebí i seřízení na brzdě.

Jde o to, co přestavbou chceš získat. Jeden můj kamarád kdysi dělal do hifi techniky (to byla doba různých hifi věží - kde jsou ty časy) a neustále brečel, že když si koupil lepší zesilovač, začal zaostávat reciver. Koupil lepší a začlo zaostávat CD. Koupil lepší CD a začali zaostávat bedny. Koupil bedny a .... . Tak je to i s motorkou. Taky jsem původně myslel, že zůstane taková jaká byla. Nezůstala.


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr