Autor |
Zpráva |
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Přemýšlím, zatím teoreticky o přestavbě sytiče na VT750 ve stylu jedenáctky - na řidítka.
Na Parts Depotu u VT1100 z toho nejsem moudrý. U VT750 je dokonce u řízení nakreslený bovden (položka č.3) i když tam ve skutečnosti není a na obrázku není k čemu přichytit.
Proto bych chtěl poprosit, jestli budete někdo na VT1100 sundavat nádrž, jestli by mi celý systém nafotil a to včetně uchycení na karburátoru. Podle obrázku na Parts Depotu je bovden jak u VT1100, tak na VT750 na konci rozdvojený, zřejmě ke každému karburátoru zvlášť.
Zatím o tom přemýšlím teoreticky, protože by to znamenalo zase další bovden od řidítek navíc, na druhou stranu by byl sytič více po ruce.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Asi by to zrealizovat šlo, to co je na výkresu položka č 4 je krytka a u vt1100 je tam páčka sytiče. Teď jde o to jestli by nemusela být jiná celá objímka s přepínačema. Já ti to zejtra vyfotím J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Posílám slíbené foto, pohled od zadu J.C.
|
IMG_0001.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
144.96 kB |
Zobrazeno: |
8191 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Pohled ze předu J.C.
|
IMG_0004.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
159.85 kB |
Zobrazeno: |
8190 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
A výstup lanka na sytič J.C.
|
IMG_0008.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
116.95 kB |
Zobrazeno: |
8189 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 51
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Skúsim sa opýtať tu , dá sa nejak nastaviť sytič na mojej moto , zdá sa mi , že motor slabo reaguje na vytiahnutý sytič . Mám moto odstrojenú tak som to pozeral a nie som z toho múdry.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 51
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Veď práve , keď štartujem studený motor s vytiahnutým sytičom , tak po naštartovaní sú otáčky len o máličko vyššie ako pri vypnutom sytiči . Niekedy motor ani nenaskočí a musím trochu pridať plyn , potom je to OK . Je to akoby po vytiahnutí páčky sytiča sa neotvoril úplne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Nevím ale já bych v tom zas takový problém neviděl. Každá mašina má nějakej grif při startování jde pouze jen o splynutí duší. Dříve měla každá Jawička taky svůj startovací obřad a tak když to má karburátor po letech nebude jedna jako druhá Měj pochopení pro vrtochy které při různých teplotách karburátory mají J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 51
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Asi máš pravdu , kým to nebudem do toho vŕtať . Inak včera sa mi zadarilo , spadla mi zo stola nádrž skoro plná benzínu najprv na stupačku a potom na podlahu , výsledok : 3 preliačiny , takže lakýrnik si zarobí . Asi mám málo práce , keď stváram takéto hovadiny.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|