Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
boban VT1100
Anonymní







PříspěvekZaslal: so 10 březen, 2012 19:16  Předmět:  kde koupit baterku Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj,
Jsem nováček, koupil jsem si čerstvě VT1100 C3 ale baterka je kaput kde ji koupim v okolí Brna


Boban

bobankyjova@seznam.cz


  
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 10 březen, 2012 21:20  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nejlevněji asi výjde přez internet a já kupoval tady http://www.amtrade.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=58_123384_123455_124113_124114_124115&products_id=124031 Embarassed J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 10 březen, 2012 22:30  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ještě si můžeš vybrat tady http://www.srovnanicen.cz/q/Nitro%20HYB16A-AB/?min=1286 mad J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Vomix



Věk: 42
Založen: 03. 07. 2008
Příspěvky: 17
Bydliště: Buštěhrad

Motorka: VT