Autor |
Zpráva |
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
Vím, že to není chopper, natož Honda, ale prosím o radu.
Kamarád koupil synovi Cagivu Mito. A neví v jakém poměru mazat (nejde mu automatické přimazávání). Poradíte někdo v jakém poměru ředit olej s běnzínem.
Já naposled míchal do Jawky, to bylo 1:50 a M2T, ale tyhle nové motorky to asi budou mít jinak ...
Díky za radu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já bych míchal 1 : 40, když bude mít trochu víc oleje nic se nestane ale M2T bych tam asi nedával chtělo by to něco kvalitnějšího J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Viděl jsem prodávat olej do dvoutaktu s vůní jahod .
Teď vážně, co jsem procházel manuály na Motorkářích, tak nikde poměr nepíšou, maximálně jak čerpadýlko seřídit. Ve fóru sice řeší jestli odpojit nebo neodpojit oilmastra, ale poměr nezmiňují. Taky tam zmiňují že do oimástra jsou řidší oleje a mělo bych na nich napsáno, že jsou k tomuto účelu. Ricinové přísady do oilmastra nebrat! Ať kamarád vznese dotaz třeba tam.
Poměr 1:40 jestli se nepletu dával do Jawiček a ČeZet. Simson měl na víčku 1:50.
Na googlu jsem našel rozpravu na 125ccsportsbikes.com, týkající se čištění karburátoru a tam se lizard821000 v příspěvku z 15 May 2011 - 04:04 PM zmiňuje o poměru 1:30 a 1:20, což mi přijde docela dost, ale jsou to vysokootáčkové motory tak je to třeba možné. Taky tam píše cosi o štítku. Překladač případně pomůže.
Asi bych zavolat do Cagivi, že se mi to stalo na cestě a že potřebuju dojet.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
Obecně se do 2T dává 5% oleje k benzínu. je docela možná, že některémašiny mají předpis trochu víc, každopádně když dáš na 1 litr b. o 5 cl oleje navíc, nic nezkazíš, maximálně budeš muset o nějaký den dříve dekarbonovat výfuky.
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Petře, mladej, když byl ještě mladej měl Derbi s přimazáváním z olejové nádrže a i když jsme tám dávali kvalitní olej tak se čas od času kousla. Měla ale válec s keramickou vrstvou a vodou chlazená tak že se nic nestalo ale čerpadlo oleje se nedalo nastavit a tak Láďa Ešner udělal krátkej proces, odpojil mazání a míchali jsme jak jsem už napsal 1:40 a od ty doby se nekousla a chodila jak z praku. Najezdil na ní bez problému asi 15000 Km a pak šla do světa. Nemá cenu hodit někde tlamu kvůli tomu že budu zkoušek co motor snese a hlavně to za to nestojí J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Honza P
Věk: 65
Založen: 07. 09. 2008
Příspěvky: 163
Bydliště: Nepomuk- Dvorec
Motorka: VT750C2
|
|
Je třeba používat kvalitní olej, já používám do Jawy , MOBIL EXTRA 2T super premium, tento olej se používá do vysokoobrátkovejch motorů a pozor žádný karbon,,a nekouří ,, zatím mě to nikde nenechalo,a to mam najeto několik tis. km,, jako když jsem používal M 2t to bylo problémů,
suché silnice a slunce v zádec
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
Díky za rady, předám to dál
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|