Autor |
Zpráva |
fata
Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
Ahoj. Ještě k tomu oleji. Musí tam být přesně podle manualu 514ml (raději o chlup více) do každé trubky. Takže když si myslíte jako já že litr bude stačit tak jste vedle jako já.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vroman
Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany
|
|
Zdravím ( Fata ) vzhledem k tomu, že tlumí pouze levá vidle, tak ten litr stačí, tech 520ml bych dal do levý a do pravý stačí zbytek. Po sundání kola můžeš vyzkoušet, jak jedna tlumí ( de dolu pomaleji a je slyšet jak se přelívá olej ) a druhá jen odstřelí pružinou.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fata
Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
vroman napsal: | Zdravím ( Fata ) vzhledem k tomu, že tlumí pouze levá vidle, tak ten litr stačí, tech 520ml bych dal do levý a do pravý stačí zbytek. Po sundání kola můžeš vyzkoušet, jak jedna tlumí ( de dolu pomaleji a je slyšet jak se přelívá olej ) a druhá jen odstřelí pružinou. |
U 750 jsem měl obě dole a nepřipadaly mi ze by tlumila jen jedna. Myslím si že by měly tlumit oba tlumiče. Když tlumí jen jedna tak se ti to kolo musí křížit ne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
vroman
Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany
|
|
No já si taky myslím, proto sem si tam ten druhuj dal,takže už mi tlumí obě vidle, ( zatím to bohužel nemám projeto, ale při pohupování se chová přímo luxusně ! ) oproti origoš v origoši je ten přepouštěcí kroužek jen v jedný , levý vidli viz příloha: stránka z manuálu. Na 750dě nevím... jedině mě napadá,že 750 bude těžší a bude mít tedy tvrdší pružiny, tak bude mít asi i oba tlumiče aby to utáhli, ale na 6ce která je lehčí to asi stačilo.
|
Manual_Bucheli_VT600.pdf.pdf |
Komentář: |
http://archiv.shoc.cz/viewtopic.php?t=2703 tady to mám vyfocený po rozebrání. |
|
Stáhnout |
Soubor: |
Manual_Bucheli_VT600.pdf.pdf |
Velikost: |
752.12 kB |
Staženo: |
498 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
l.prikryl87
Věk: 36
Založen: 25. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Krásensko
Motorka: VT 1100 C3
|
|
Hele kluci, já jsem koupil někdy v březnu tohoto roku VT 1100 C3 a mám jeden dotaz. při svižnější jízdě v zatáčkách nebo třeba přes hrboly se mi celá rozvlní. i při jízdě na rovině když zahejbu s řidítkama doleva do prava tak se to moc vlní a taky mám docela dobře doskákaný přední plášť - není sjetej pravidelně, i na STK mě to potvrdil. takže otázka zní: to má tak měkej rám a nebo je něco ve vidlích v háji. při koupi mě tvrdil že spadla ze stojánku (podle hloubky oděrků to spadlo za jízdy), tudíš tam asi problémek bude....přes zimu bych to rozhodil,ale nejprve se chci poradit. díky za odpověď. jinak sem tu na fóru hledal nějaký podobný téma a nic sem nenašel, tak esi tu náhodou je tak mě neukamenujte,,,,,děkuju.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
I.prikryl>tu doskakanou gumu by mela mit na svedomi vidle..nefuncni zpetný utlum. muzes to rozebrat, zrevidovat vůle v pouzdrech, vycistit, vymenit olej.
Co se tyka vlneni, mam stejnou motorku a nemuzu jej potvrdit. Deltabox to zrovna neni, vlní se, delku na to ma, ale ze by to bylo nejak extremne meke, to ne.
Zapri predni kolo o patnik a riditkama natlač vidlici do krutu. Pozoruj uložení trubka-brýle (vůle), dotažení. Proverit vuli v krku. Ale to uz jsi asi udelal. Hamstni za kyvku, sledovat to same. Zkontrolovat zákryt pred/zad kola.
Asi me nenapadne nic, co by nenapadlo tebe. Pokud to jede s pusteným riditkama rovně, nenaklani se, tak ramu zrejme nic neni.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Odskákaná guma je jasná - tlumiče.
Vlnění - sjetá guma, která není sjetá do kulata, ale po obvodu má zlom, přeci jen nejedeš pořád do zatáčky. Takhle se ti začne připomínat, že se blíží výměna.
Nejdřív, ale udělej tlumiče, ať nespokazíš novou gumu.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
přesně tak. Ještě zkontroluj jestli vidlice není volná v krku.nejlépe na nějakém stojanu. Když se mašina odlehčí. Když je moto na kolech tak se vůle tak neprojeví . A mělo by to být O.k.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
l.prikryl87
Věk: 36
Založen: 25. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Krásensko
Motorka: VT 1100 C3
|
|
jojo, tu gumu budu kupovat až v zime po tom co rozhodím předek. jinak když pustím řidítka tak úplně lehce a nepatrně táhne do prava a to si myslím ale že to dělá ta přední guma. říkám úplně lehounce..... Když sem ji kupoval tak sem projížděl ještě dragstara v clasiku a ten vyloženě sám zatáčel,takže asi tak.....abych se přiznal tak sem to zatím ani o ten obrubník nezkoušel,protože napřed chci posbírat rady a pak jednat. víc hlav do hromady je vždy lepší jak jedna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
"Sklon" k zatačení na stranu může být zpusobeny nerovnomerne sjetou gumou. Jednak to zpusobuje spadovani cesty a treba ja daleko vic klopim na levou stranu, nejen no motorece, ale i na bruslich, kole, křídle. Vsechno tocim radeji doleva + Leve zatacky vyjizdim vzdycky pod plynem, musim si to uplne hlidat. Guma pak vypada podle toho.
Na predchozi motorce jsem pri udrzbe vidle objevil, že kluzaky byly spatně usazené v brýlích bylo to lehce "štorclé". Potom jela rovně...
Asi zbytecna poznamka, ale jsou cesty ktere jsou hooodne vyspadovane ke krajnicim a naopak malo. Jakoze zalezi po cem zrovna jedes, kdyz pustis riditka.
Jinak zkus ten zákryt kol. Klasicka metoda..rovná lať na bok zadní gumy a podledovat jak to vypada u predniho kola.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Nevím jestli zákryt kol na VT 1100 C3 má nějaký význam když se na zadním kole stejně nedá nijak seřídit, nebo že by jo M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Ma to takovy smysl ze odhalí kondici ramu/kyvky a bude vedet co ma vlastne resit resp. jestli to ma smysl resit Miroslave.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
l.prikryl87
Věk: 36
Založen: 25. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Krásensko
Motorka: VT 1100 C3
|
|
takže kola v zákrytu sou, docela pěkně, a aji když sem to opřel o obrubník, tak při pohybu řidítkama nikde vůle není... když sem víc zabral tak sem prostě hejbal i kolem a nikde se to jinde nevlnilo....ještě to budeme zkoušet s kamošem na kočce, zvednem předek a uvidíme.....ale nabírám dojmu že C3 má asi tak měkkej rám.... tuhosti jakou má dragstar se asi neda očekávat...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
bony
Anonymní
|
|
vroman napsal: | No já si taky myslím, proto sem si tam ten druhuj dal,takže už mi tlumí obě vidle, ( zatím to bohužel nemám projeto, ale při pohupování se chová přímo luxusně ! ) oproti origoš v origoši je ten přepouštěcí kroužek jen v jedný , levý vidli viz příloha: stránka z manuálu. Na 750dě nevím... jedině mě napadá,že 750 bude těžší a bude mít tedy tvrdší pružiny, tak bude mít asi i oba tlumiče aby to utáhli, ale na 6ce která je lehčí to asi stačilo. |
Co to tady bleješ ? Oba teleskopy musej chodit stejně!!! hustota oilu a tvrdost pružin = kvalita pružení kup si koloběžku,nemá tlumiče zdar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Boža
Věk: 69
Založen: 14. 03. 2007
Příspěvky: 615
Bydliště: U Šumavěnky 21, 143 00 Praha 4
Motorka: Schadow VT 1100
|
|
Motorka se musí vlnit, protože absolutní tuhost nejde zajistit. Jedině, že bys jezdil na pevně sešroubované koze.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vroman
Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany
|
|
Monkey napsal: | Zdálo se mi že mám nízko předek motorky, tak jsem se včera vrhnul na přední vidlici. Zjistil jsem, že
1.) pružiny byly celkově jen 30 cm dlouhé a v horní třetině byly zmáčknuté.
2.) Někdo už něco přede mnou dělal, poněvadž na levo je červený Castrol a v pravé nějaký žlutý olej.
3.) Výška oleje ve sloupci je 50 - 51 cm, což mi příjde více, než 0,485 l do jedné vidlice
4.) Pružiny jsem vyrovnal na délku 35 cm, pozor musí být i rovné v ose, aby nedocházelo uvnitř ke dření o vidlice ( uvolnění hliníku do náplně)
Motorka je výš ve předu a změnilo se ovládání, je citlivější a začala tlumit. No po sezoně bude pokračování.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vroman
Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany
|
|
Čus, jen k bodu 2.) ten olej te tak dobře, páč jen jedna vidle je tlumící a druhá je pouze s pružinou a olej je jen kvůli tření. Loni sem dělal komplet repasi vidlí a DOST !!! mě to zklamalo a vzhledem ktomu že v druhé vidli chybí pouze přepouštěcí ventilky, tak sem si je sehnal a už mi tlumí obě :-) ale byl to porod hl zatémovaný, zalisovaný spodek kluzáku !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
olin
Věk: 54
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha
|
|
Ahoj, mám Spirita a již loni mi začal dělat ( nebo jsem si toho začal více všímat), že při přejezdu např. hrubě nastříkané přerušované čáry se přední kolo a následně celá motorka hodně zavlní ( stává se to i při zalitých drobných opravách asfaltu apod.). Protože jsem to začal registrovat po té co jsem píchnul p.kolo, zkusil jsem vyměnit pneu a vycentrovat kolo bohužel to moc nepomohlo - nemáte s tím někdo zkušenosti?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Motorka se prostě na podelných nerovnostech vlní a v kolejích po kamionech je to někdy pomalu na rozbití huby. Prostě to jezdí jen na dvou kolech J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|