Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
fata



Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh

Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 06 březen, 2010 23:12  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj. Ještě k tomu oleji. Musí tam být přesně podle manualu 514ml (raději o chlup více) do každé trubky. Takže když si myslíte jako já že litr bude stačit tak jste vedle jako já. mad


Panna Pohlaví:Muž Krysa SkrytýOsobní galerie uživatele fataZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
vroman



Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany


blank.gif
PříspěvekZaslal: ne 07 březen, 2010 13:36  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdravím ( Fata ) vzhledem k tomu, že tlumí pouze levá vidle, tak ten litr stačí, tech 520ml bych dal do levý a do pravý stačí zbytek. Po sundání kola můžeš vyzkoušet, jak jedna tlumí ( de dolu pomaleji a je slyšet jak se přelívá olej ) a druhá jen odstřelí pružinou.


Beran Pohlaví:Muž Prase OfflineOsobní galerie uživatele vromanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
fata



Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh

Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 08 březen, 2010 20:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

vroman napsal:
Zdravím ( Fata ) vzhledem k tomu, že tlumí pouze levá vidle, tak ten litr stačí, tech 520ml bych dal do levý a do pravý stačí zbytek. Po sundání kola můžeš vyzkoušet, jak jedna tlumí ( de dolu pomaleji a je slyšet jak se přelívá olej ) a druhá jen odstřelí pružinou.

U 750 jsem měl obě dole a nepřipadaly mi ze by tlumila jen jedna. Myslím si že by měly tlumit oba tlumiče. Když tlumí jen jedna tak se ti to kolo musí křížit ne?


Panna Pohlaví:Muž Krysa SkrytýOsobní galerie uživatele fataZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

vroman



Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany


blank.gif
PříspěvekZaslal: po 08 březen, 2010 23:07  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

No já si taky myslím, proto sem si tam ten druhuj dal,takže už mi tlumí obě vidle, ( zatím to bohužel nemám projeto, ale při pohupování se chová přímo luxusně ! ) oproti origoš v origoši je ten přepouštěcí kroužek jen v jedný , levý vidli viz příloha: stránka z manuálu. Na 750dě nevím... jedině mě napadá,že 750 bude těžší a bude mít tedy tvrdší pružiny, tak bude mít asi i oba tlumiče aby to utáhli, ale na 6ce která je lehčí to asi stačilo.


Manual_Bucheli_VT600.pdf.pdf
 Komentář:
http://archiv.shoc.cz/viewtopic.php?t=2703 tady to mám vyfocený po rozebrání.

Stáhnout
 Soubor:  Manual_Bucheli_VT600.pdf.pdf
 Velikost:  752.12 kB
 Staženo:  481 krát


Beran Pohlaví:Muž Prase OfflineOsobní galerie uživatele vromanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
l.prikryl87



Věk: 36
Založen: 25. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Krásensko

Motorka: VT 1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 08 září, 2010 14:28  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Hele kluci, já jsem koupil někdy v březnu tohoto roku VT 1100 C3 a mám jeden dotaz. při svižnější jízdě v zatáčkách nebo třeba přes hrboly se mi celá rozvlní. i při jízdě na rovině když zahejbu s řidítkama doleva do prava tak se to moc vlní a taky mám docela dobře doskákaný přední plášť - není sjetej pravidelně, i na STK mě to potvrdil. takže otázka zní: to má tak měkej rám a nebo je něco ve vidlích v háji. při koupi mě tvrdil že spadla ze stojánku (podle hloubky oděrků to spadlo za jízdy), tudíš tam asi problémek bude....přes zimu bych to rozhodil,ale nejprve se chci poradit. díky za odpověď. jinak sem tu na fóru hledal nějaký podobný téma a nic sem nenašel, tak esi tu náhodou je tak mě neukamenujte,,,,,děkuju.


Lev  Kočka OfflineOsobní galerie uživatele l.prikryl87Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Novacek



Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21



czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 08 září, 2010 21:35  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

I.prikryl>tu doskakanou gumu by mela mit na svedomi vidle..nefuncni zpetný utlum. muzes to rozebrat, zrevidovat vůle v pouzdrech, vycistit, vymenit olej.
Co se tyka vlneni, mam stejnou motorku a nemuzu jej potvrdit. Deltabox to zrovna neni, vlní se, delku na to ma, ale ze by to bylo nejak extremne meke, to ne.
Zapri predni kolo o patnik a riditkama natlač vidlici do krutu. Pozoruj uložení trubka-brýle (vůle), dotažení. Proverit vuli v krku. Ale to uz jsi asi udelal. Hamstni za kyvku, sledovat to same. Zkontrolovat zákryt pred/zad kola.
Asi me nenapadne nic, co by nenapadlo tebe. Pokud to jede s pusteným riditkama rovně, nenaklani se, tak ramu zrejme nic neni.


Blíženci Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele NovacekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 09 září, 2010 08:23  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Odskákaná guma je jasná - tlumiče.
Vlnění - sjetá guma, která není sjetá do kulata, ale po obvodu má zlom, přeci jen nejedeš pořád do zatáčky. Takhle se ti začne připomínat, že se blíží výměna.
Nejdřív, ale udělej tlumiče, ať nespokazíš novou gumu.
Very Happy

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Libor600



Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč

Motorka: VT 750 C2
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 09 září, 2010 09:36  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Cool přesně tak. Ještě zkontroluj jestli vidlice není volná v krku.nejlépe na nějakém stojanu. Když se mašina odlehčí. Když je moto na kolech tak se vůle tak neprojeví . A mělo by to být O.k.


Střelec Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Libor600Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
l.prikryl87



Věk: 36
Založen: 25. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Krásensko

Motorka: VT 1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 09 září, 2010 10:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jojo, tu gumu budu kupovat až v zime po tom co rozhodím předek. jinak když pustím řidítka tak úplně lehce a nepatrně táhne do prava a to si myslím ale že to dělá ta přední guma. říkám úplně lehounce..... Když sem ji kupoval tak sem projížděl ještě dragstara v clasiku a ten vyloženě sám zatáčel,takže asi tak.....abych se přiznal tak sem to zatím ani o ten obrubník nezkoušel,protože napřed chci posbírat rady a pak jednat. víc hlav do hromady je vždy lepší jak jedna Wink


Lev  Kočka OfflineOsobní galerie uživatele l.prikryl87Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Novacek



Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21



czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 09 září, 2010 13:47  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

"Sklon" k zatačení na stranu může být zpusobeny nerovnomerne sjetou gumou. Jednak to zpusobuje spadovani cesty a treba ja daleko vic klopim na levou stranu, nejen no motorece, ale i na bruslich, kole, křídle. Vsechno tocim radeji doleva + Leve zatacky vyjizdim vzdycky pod plynem, musim si to uplne hlidat. Guma pak vypada podle toho.
Na predchozi motorce jsem pri udrzbe vidle objevil, že kluzaky byly spatně usazené v brýlích bylo to lehce "štorclé". Potom jela rovně...
Asi zbytecna poznamka, ale jsou cesty ktere jsou hooodne vyspadovane ke krajnicim a naopak malo. Jakoze zalezi po cem zrovna jedes, kdyz pustis riditka.
Jinak zkus ten zákryt kol. Klasicka metoda..rovná lať na bok zadní gumy a podledovat jak to vypada u predniho kola.


Blíženci Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele NovacekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 10 září, 2010 01:27  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nevím jestli zákryt kol na VT 1100 C3 má nějaký význam když se na zadním kole stejně nedá nijak seřídit, nebo že by jo Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Novacek



Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21



czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 10 září, 2010 10:13  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ma to takovy smysl ze odhalí kondici ramu/kyvky a bude vedet co ma vlastne resit resp. jestli to ma smysl resit Miroslave.


Blíženci Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele NovacekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

l.prikryl87



Věk: 36
Založen: 25. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Krásensko

Motorka: VT 1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 12 září, 2010 09:34  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

takže kola v zákrytu sou, docela pěkně, a aji když sem to opřel o obrubník, tak při pohybu řidítkama nikde vůle není... když sem víc zabral tak sem prostě hejbal i kolem a nikde se to jinde nevlnilo....ještě to budeme zkoušet s kamošem na kočce, zvednem předek a uvidíme.....ale nabírám dojmu že C3 má asi tak měkkej rám.... tuhosti jakou má dragstar se asi neda očekávat...


Lev  Kočka OfflineOsobní galerie uživatele l.prikryl87Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 12 září, 2010 11:06  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Na rámu je taky spousta šrobovaných spoju http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh=3996&cat=Motorcycles&year=1998&mfg=Honda&modelsearch_x=&curl=&section=175684 a to by taky stálo za kontrolu hlavně v uchycení motoru jinak si myslím že motorka se trochu na rozhoupaný silnici zavlní ale to je taky daný gumama, prostě to nejsou žádný nízkoprofilový ale profil 90a80 už sám o sobě dost zapruží. Záleží také na stylu jízdy. mad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
bony
Anonymní







PříspěvekZaslal: ne 26 prosinec, 2010 10:00  Předmět:  Přední vidle vt600 vs 750 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

vroman napsal:
No já si taky myslím, proto sem si tam ten druhuj dal,takže už mi tlumí obě vidle, ( zatím to bohužel nemám projeto, ale při pohupování se chová přímo luxusně ! ) oproti origoš v origoši je ten přepouštěcí kroužek jen v jedný , levý vidli viz příloha: stránka z manuálu. Na 750dě nevím... jedině mě napadá,že 750 bude těžší a bude mít tedy tvrdší pružiny, tak bude mít asi i oba tlumiče aby to utáhli, ale na 6ce která je lehčí to asi stačilo.


Co to tady bleješ ? mad Oba teleskopy musej chodit stejně!!! hustota oilu a tvrdost pružin = kvalita pružení kup si koloběžku,nemá tlumiče Very Happy zdar.


  
Lexani

Boža



Věk: 69
Založen: 14. 03. 2007
Příspěvky: 615
Bydliště: U Šumavěnky 21, 143 00 Praha 4

Motorka: Schadow VT 1100
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 26 prosinec, 2010 17:42  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Motorka se musí vlnit, protože absolutní tuhost nejde zajistit. Jedině, že bys jezdil na pevně sešroubované koze..... Very Happy


Váhy Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele BožaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
vroman



Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany


blank.gif
PříspěvekZaslal: pá 14 leden, 2011 00:42  Předmět:  Re: Přední vidle Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Monkey napsal:
Zdálo se mi že mám nízko předek motorky, tak jsem se včera vrhnul na přední vidlici. Zjistil jsem, že
1.) pružiny byly celkově jen 30 cm dlouhé a v horní třetině byly zmáčknuté.
2.) Někdo už něco přede mnou dělal, poněvadž na levo je červený Castrol a v pravé nějaký žlutý olej.
3.) Výška oleje ve sloupci je 50 - 51 cm, což mi příjde více, než 0,485 l do jedné vidlice
4.) Pružiny jsem vyrovnal na délku 35 cm, pozor musí být i rovné v ose, aby nedocházelo uvnitř ke dření o vidlice ( uvolnění hliníku do náplně)
Motorka je výš ve předu a změnilo se ovládání, je citlivější a začala tlumit. No po sezoně bude pokračování..


Beran Pohlaví:Muž Prase OfflineOsobní galerie uživatele vromanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
vroman



Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany


blank.gif
PříspěvekZaslal: pá 14 leden, 2011 00:43  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Čus, jen k bodu 2.) ten olej te tak dobře, páč jen jedna vidle je tlumící a druhá je pouze s pružinou a olej je jen kvůli tření. Loni sem dělal komplet repasi vidlí a DOST !!! mě to zklamalo a vzhledem ktomu že v druhé vidli chybí pouze přepouštěcí ventilky, tak sem si je sehnal a už mi tlumí obě :-) ale byl to porod hl zatémovaný, zalisovaný spodek kluzáku !


Beran Pohlaví:Muž Prase OfflineOsobní galerie uživatele vromanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

olin



Věk: 54
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha


czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 18 září, 2011 15:27  Předmět:  vlnění předního kola Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj, mám Spirita a již loni mi začal dělat ( nebo jsem si toho začal více všímat), že při přejezdu např. hrubě nastříkané přerušované čáry se přední kolo a následně celá motorka hodně zavlní ( stává se to i při zalitých drobných opravách asfaltu apod.). Protože jsem to začal registrovat po té co jsem píchnul p.kolo, zkusil jsem vyměnit pneu a vycentrovat kolo bohužel to moc nepomohlo - nemáte s tím někdo zkušenosti? Embarassed


Býk Pohlaví:Muž Kohout OfflineOsobní galerie uživatele olinZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 18 září, 2011 15:39  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Motorka se prostě na podelných nerovnostech vlní a v kolejích po kamionech je to někdy pomalu na rozbití huby. Prostě to jezdí jen na dvou kolech Embarassed J.C.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr