Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Robert
Upozornění : 1



Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín

Motorka: VT1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 06 prosinec, 2007 00:29  Předmět:  Zazimování Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nenašel jsem tu zpracované téma, jak zazimovat motorku. Protože jsem začátečník a mám před sebou první zimu, chci se zeptat na vaše názory, jak to udělat.


Kozoroh Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele RobertZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Strycek Fido
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 06 prosinec, 2007 08:44  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Par tipu,jak na to:
Motorka se nedá jen tak postavit do nějaké garáže a na jaře zase vytáhnout. Právě teď se jí musí věnovat pozornost. Odborník a nadšený fanda motorek Jirka radí, na co byste neměli zapomenout. „Určitě by měla být ta motorka v garáži, nedávat jí na zimu do vlhka nebo mokra. Garáž by měla být správně vyhřívaná a motorka by měla stát na špaldo a nebo na centrálním stojanu, pokud ho ta motorka má, protože by neměla stát celou zimu na gumách. Gumy by se měly přes zimu také dofouknout.“