Shadow Owners Club

Technika - Chromování hliníkových dílů

Pepa - út 08 leden, 2008 19:25
Předmět: Chromování hliníkových dílů
Ahoj všichni,
pokud si vzpomínáte tak jsem řešil povrchvou ochranu vyleštěných deklů na VT 750 lakem atd. Nakonec jsme na to nechali dát chrom. Dlouho jsem hledal a jednu firmu jsem našel - Galvenn www.galvenn.cz v Praze. Ceny dostupné: 54 Kč za dm2, leštění hodina 620. Udělali mi to na obrátku - asi 2 dni. Je třeba počítat s přebroušením dosedacích ploch (a chrom je tvrdej) a ochránit otvory aby se tam pokovení nedostalo. My jsme to neudělali a tak jsem měl více práce, ale výsledek je výborný. Jednání je vstřícené - kontakt na obch. - Martin Král +420 271 018 245, +420 733 120 823. Třeba se to někomu kdo rád leští více chromu hodí.
Pepa H.
Petr - út 08 leden, 2008 19:49
Předmět:
52Kč za decimetr je téměř zadarmo. To odstrojím koplet řídítka a vezu tam chromovat všechny hliníkoví díly

prosím tě uveď nějaké příklady jaký díl kolik stál
jestli odbarví nabarvený díl /železo/
NAVI - út 08 leden, 2008 22:13
Předmět: 52Kč za decimetr je téměř zadarmo
taky bych měl vážnej zájem hell Enjoy
Pepa - út 08 leden, 2008 23:11
Předmět:
Takže doplňuji co vím. Železo dělají za 38 Kč za dm2. Barvu umí určitě stáhnout, stejně jako jiné povrchy. Klíčové je leštění. Povrch musí vypadat jako chromovaný. Sám jsem boční kryty na VT 750 (3ks) nejdříve opískoval (zbavení laku a korozí napadených míst) a dále brousil a leštil (ve třech krocích). Pouze leštění bylo asi den a dle vyjádření v Galvenn to chtělo pouze lehce doladit. Udělal jsem si leštičku z 400W brusky na kotouče 200 mm (na internetu asi za 1800 kč - Čína). Dostala zabrat a nakonec jsem musel vyměnit čínská ložiska Very Happy. Takže jako příklad. Chromování 3 bočních krytů na VT 750 stálo 4400 kč, ale to jsem dodal materiál téměř připravený pro chromování. Výsledek byl dokonalý až na díry pro šrouby u ovládání spojky, kde byla vrstav znatelně slabší. Chrom má problémy se dostat do dutin a proláklin. Na motorce to ale není vůbec vidět. Ono to jinak vypadá když na to koukáte z 10 cm. Jak jsem již poznamenal, tak chrom se chytne i tam kde nechcete. Uvnitř krytu minimálně, ale je na těsnících hranách. ty je třeba přebrousit a zarovant na rovné ploše. My jsme to za několik hodin zvládli na skle. Není to splachovací, ale kdo nemá levý ruce tak to zvládne. Výsledke stojí za to. Teď je to VTX 750. Takže hrubý manuál máte. Doporučení - zkuste nejdříve něco menšího.
Odvážným štěstí přeje.
Pepa H.
Anonymous - út 08 leden, 2008 23:54
Předmět:
No ja teď taky hledám firmu na chromování hlinikových páček spojky a brdy. Tak jsem se chtěl zeptat když už na tom chrom mam ale loupe se jestli to tam dokažou sundat a znova nachromovat?Díky Very Happy
Pepa - st 09 leden, 2008 00:10
Předmět:
Předpokládám, že to umí stáhnout, ale doporučuji kontaktovat pana Krále - viz. začátek
Pepa H
Anonymous - st 09 leden, 2008 09:41
Předmět:
ta cena je až podezřele příznivá .... jako podklad dávaj měd?
Taky by bylo dobrý napsat garantovanou tloušťku vrstvy podkladu i chromu.
Johny - st 09 leden, 2008 10:18
Předmět:
Pepo, máš tu někde fotku jak Ti to udělali?
Pepa - po 14 leden, 2008 00:28
Předmět:
Ahoj,
foto pošlu dodatečně až to bude zcela v hromadě, ještě budem stříkat žebra motoru. Je to ale chrom a zrcadlo se blbě fotí Smile
Jinak na technologii je nejlepší se zeptat přímo dodavatele. Jako podklad tam byl určitě alespoň nikl. Kdo má zájem ať se zeptá přímo pana Krále.
Pepa H.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB