Technika - laufy vt 750 tlumič Anonymous - ne 02 březen, 2008 20:58 Předmět: laufy vt 750 tlumič
nevíte někdo jak vypadá vnitřek výfuku ze 750. Anonymous - ne 02 březen, 2008 21:08 Předmět:
Uvnitř jsou přepážky a průchody.... Bude dlouhý vrták, nebo uvažuješ o celkové změně...
Jestli chceš, kontaktuj Hannyho, má původní svody 750 a k tomu má dodělaný otevřený roury se super zvukem na úroveň zadního kola. Vypadá to moc dobře a určitě najde i nějakou fotku..
kontakt:774 480 091 Anonymous - ne 02 březen, 2008 21:31 Předmět:
budu chtít kuchnout originál, kterej sem dnes koupil, ale nevím, jak to vypadá uvnitř výfuku, myslím tím tu zadní kouncovku. mám to 2 do 1 a tak proto bych chtěl vědět jak a kolik těch přepážek tam je. někde jsem viděl i nákres, ale už nevím kde a nemohu to nikde sehnat Anonymous - ne 02 březen, 2008 21:34 Předmět:
Jestli si to dobře pamatuju, tak konec je jenom ucpávka. Hele, zavolej Hannymu, on to samý dělal na původním výfuku. Měl stejný systém. Jerry - po 03 březen, 2008 00:08 Předmět:
Je to na titulní stránce v stáhnout > technika > VT750 nákres výfuku, ale co jsem viděl na www.sa750.com (stránky mi už dlouho nejdou načíst), byla přepážka číslo 2 místo přepážky číslo 3 a trojka tam vůbec nebyla což je logičtější (2v1). Už jsem sem dával příspěvek na toto téma, ale nemohu ho najít.
Pokud se rozhodneš upravovat origo výfuky, je nejjednoduší vzít dlouhý vrták o vnitřním průměru těch dvou trubek co ti vzadu vykukují z té velké a provrtat tu první přepážku co mají uvnitř. Nejdřív lehce protočit, nebo poklepat 20x600 místo důlčiku potom 8x600 pak 12x600 a nakonec 20x600. Já měl 20 jen 400 dlouhou, ale ten už byl krátkej a podařilo se mi to až na několikátý pokus a to byl uchycený až za krajíček proto doporučuju delší. Taky jsem musel o otáčku přidat bohatost směsi. Originál je 2 a 1/4 otáčky, já k tomu přidal ještě jednu. Pokud odvrtáš jen zadní přepážku, pouze pootevřeš jeden válec a bude Ti to vibrovat a nebude to ono. Jestli chceš tak zavolej. Jinak to mam vytisklé z toho sa750 a tak jestli pojedeš na výstavu, můžeme se domluvit. Je tam nákres návod na vybrakování a seřízení bohatosti. Jestli ne máš už jen přítele na telefonu. Anonymous - po 03 březen, 2008 10:38 Předmět:
jeden významnej stavitel HD Míra Žižka, mi jednou radil, že v případě že si můžu dovolit znehodnotit originál, tak stačí prorazit přepážky kulatinou pr 20-22mm .... u VT 700 jsem to provedl a mělo to zvuk jako bejk. (potom doladit karburátory!!!) Jára Cimrman - po 03 březen, 2008 17:13 Předmět:
Vrtej a vrtej, průměr 25 až35 mm a až to bude vono tak přestaň. .M.P. Anonymous - po 03 březen, 2008 17:34 Předmět:
díky du do toho, včera jsem vydražil na ebay.de origo lauf za 3,5€ + 15€ poštovný tak to klidně zkusím. Za ty love těžká lambáda. Dík za rady a budu zkoušet až to bude vono.
Ve vnorovicích už to snad budu mít. FOXXX - po 03 březen, 2008 20:20 Předmět:
Jen vrtej pouce vždycky tu první přepážku. Horní je blíž, dolní o kus hloub. no a velikostí děr se dá ladit Grizzly - po 03 březen, 2008 20:28 Předmět:
UŘEŽ,TU KONCOVKU ÚPLNĚ, TO BUDE TEPRF, NĚCO, ASI JAKO JÁ . NECH TO DVA VEN !!!! Anonymous - po 03 březen, 2008 20:43 Předmět:
žádný dva ven, chci aby to bylo stále jako retro, jenom zvuk musí být redy Petr - po 03 březen, 2008 21:08 Předmět:
pat napsal:
díky du do toho, včera jsem vydražil na ebay.de origo lauf za 3,5€ + 15€ poštovný tak to klidně zkusím. Za ty love těžká lambáda. Dík za rady a budu zkoušet až to bude vono.
Ve vnorovicích už to snad budu mít.
nevydražil jsi jen těsnění?
jinak by to byla supr cena... Anonymous - st 05 březen, 2008 17:12 Předmět:
neboj Petře vydražil jsem celej vejfuk. už mi došlo kolik přesně budu platit, tak celkově i s poštovným 22€
to de, ne? NAVI - st 05 březen, 2008 17:14 Předmět:
Ahoj Pate.
Tak to je super cena Anonymous - st 05 březen, 2008 17:20 Předmět:
nazdar NAVI. v sobotu přijedu na veletrh, budeš tam? NAVI - st 05 březen, 2008 17:24 Předmět:
Ahoj Pate, jsem tam v sobotu i neděli budu se těšit kamaráde.
Martin_K - po 12 květen, 2008 19:47 Předmět: Laufy VT1100 C2 ACE
Pánové.
Popíšu svůj problém: Mám VT 1100 C2 ACE a když se podívám na výfuky jsou 2 samostatné. Horní tlumič je však spojen se spodním tlumičem a to tak že v rozteči ca 20 cm jsou navařeny kolena na horní a spodní tlumič která jsou spojena rourou ca 15cm ve vodorovné ose tlumičů. Uprostřed roury je spojovací objímka. Vypadá to dost divně ale sváry u kolen vypadají profi ale není to však chromované. Poslední dobou navíc není zvuk z výfuku čistý ale kovově zvoní jakoby padal hrnec ze schodů .
Chtěl bych se zeptat zda jste někdo s tímto technickým řešením nesetkal neboť v servisu mi řekli že je to OK. Mě se zdá že to OK není a na fotkách ani v reálu jsem to neviděl a neviděl jsem také nikdy horní lauf spojený se spodním. Nevím také zda múže být kovový zvuk způsobený uvolněnou přepážkou nebo něčím ve výfuku např omezovačem výkonu.
Díky moc za pomoc. Martin_s - po 12 květen, 2008 20:40 Předmět:
neporadim ti cim to je, ale ten lauf je takhle delanej, mam to tak taky... Martin_K - po 12 květen, 2008 22:04 Předmět:
Je to hrozny kdyz jedu na masine tak je to jakobych tahl za sebou hrnec. Pri nizkych otackach na vyssi rychlostni stupen to mlati jako kdybych bouchal do hrnce. Masina zkratka neprodukuje cisty dunivy zvuk. :-(
Dík Jára Cimrman - po 12 květen, 2008 23:04 Předmět:
Mě to dělalo něco podobnýho a nakonec vylezl vnitřek tlumiče i s trubičkou a prostě to víčko urezavělo. Povedlo se mě to ceočkem spravit a ani to neodnesl chrom. Pro jistotu jsem udělal oba výfuky a dobrý. Koroze je prostě sviňa. M.P. Martin_K - st 14 květen, 2008 07:29 Předmět:
Díky moc,
a svár jako myslíš u ukončení výfuku. Ten celý vnitřek visí jen na sváru víčka? Jerry - st 14 květen, 2008 16:25 Předmět:
Jak píše M.P., asi uvolněná přepážka tlumiče. Jinak to propojení se dělává na vyrovnávání tlaků ve výfuku mezi jednotlivými válci. Víc o tom nevím a tak Ti nemůžu popsat proč a na co. Jára Cimrman - st 14 květen, 2008 19:32 Předmět:
Je to pouze přibodované a zapertlované, prostě nic moc. M.P. Martin_K - st 14 květen, 2008 23:17 Předmět:
Díky moc ale ještě jedna doplň otázečka. Svaří mi to na mašině nebo musím odstrojit? M.K. Jára Cimrman - st 14 květen, 2008 23:58 Předmět:
V každém případě demontovat, je k tomu o 100% lepší přístup. M.P.