fórum klubu - vt 1100c-náplně Anonymous - so 24 únor, 2007 18:22 Předmět: vt 1100c-náplně
Zdravim všechny,koupil sem vt 1100c r.v.90,typ SC 18E.najeto 18tis mil.,motor o.k.ale hodně dlouho stála,asi 2 roky,potřebuji vyměnit všechny náplně-př.tlum.,motor,chladič,kardan atd.jenže nevim kolik nalejt a co.přede dik za rady.Šífa. Simox - so 24 únor, 2007 22:31 Předmět:
Čauves Sifaldo, hele tak jsem ti mrknul do manuálu, a zjistil tohle :
Olej: Bez filtru 2,9 l
S filtrem 3,1 l
Generálka 3,8 l
Chladící kap : Celk - 2,2 l
Rad.+mot 1,86 l
Vidle : 442,5 - 447,5 cc
Tlak vidlí : 0-43 psi ( 43 už je MAX hodnota, píšou, že může už dojít k poškození)
Olej do kardanu specifikace ¨SAE 80 převodový API GL-5¨
Já tam liju 80W90, kolik ti neřeknu, ale moc to neni. Hladinu určuje placatej šroubek na boku hned vedle matky osy zad. kola.
A motorovej olej jsem nějak nevyluštil, nicméně záleží na tom, co tam lil majitel před tebou. Já bych asi sáhnul po minerálu. Třeba já liju 15W50. Anonymous - ne 25 únor, 2007 11:19 Předmět:
-svíčky NGK DPR7EA9
-mot. olej motul-3000/4T 20W50 kup 4 litry
filtr můžeš dát jakoukoli náhražku cenově přijetelný jsou filtry HF (Hiflofiltro) stojí cca kolem 100-150,-CZK přesnej typ zjistíš u prodejce podle typu motorky. (originál filtr honda stojí cca450,-CZK).
-do chladiče Inugel 50 (výrobce je taky motul) cena cca 120,-CZK kup 3litry
-kardan olej MOTUL MOTYLGEAR / náplň kardanu je cca 2-3 dcl /nalejvací šroud je zároveň kontrolní-pozor motorka musí bejt při dolejvání rovně.
-vidlice - jestli nemáš s vidlicema skušenosti tak je radši nech udělat někde v servisu ...... a nech rovnou preventivně vyměnit i gufera .... jestli jsou původní a dva roky to stálo, tak si ušetříš překvapení v průběhu sezóny až povolí a začne sáknout olej. Anonymous - ne 25 únor, 2007 15:46 Předmět:
Dik za info.ty gufera odešly už na vozejku jak sme to vezly,ale koukal sem na nahradní díly a ve vydlích jsou ještě navíc nějaký stírací kroužky.hlavně docela drahý,snad budou o.k. Anonymous - ne 25 únor, 2007 20:01 Předmět:
stírací kroužky by měli bejt v cajku ....... to těsnění funguje asi tak že ....to co vidíš z venčí jsou právě ty stírací kroužky a slouží k tomu aby stírali prach a nečistoty ze šavle při zajíždění do těla tlumiče a chráněli tak pod nima schovaný gufera proti mechanickému poškození, a gufera drží tlaky oleje při práci tlumičů.