Obecné fórum - Několik dotazů- střílení do výfuku Anonymous - po 26 únor, 2007 15:50 Předmět: Několik dotazů- střílení do výfuku
Budu asi za dementa,ale přesto- Dotaz č.1- Moto zahřáté na prov. teplotu,při jizdě s kopce, plyn stažen,při přezazení na menší přev. stupeň-střílí do výfuku (dost mě to prudí) Je to nornální? Nebo pomůže kontrola ventilovích vůlí a sinchronizace karburátorů? Kde je problém? Problém č.2-ventilové vůle- v kolika km je mám uděllat? ( Honda VT 750 C2 najeto 22000KM) Zjistil sem že vůle- sání 0,13-0,17mm, výfuk 0,18-0,22mm,což se mě zdá jako celkem velká tolerance, tak že KOLIK? Díky moc za jakoukoliv odpověď BIMBO Petr - po 26 únor, 2007 16:42 Předmět:
připiš jestli máš originální výfuky, nebo jakou úpravu máš. Anonymous - po 26 únor, 2007 16:47 Předmět: strílekí do výfuku
Výfuky jsou originál- Ahoj BIMBO Anonymous - po 26 únor, 2007 16:47 Předmět:
já to vidim buď na laďáky nebo proražená přepážka v originálech .... Taťka - po 26 únor, 2007 17:01 Předmět:
Za starejch časů u karburátorů platívalo: příliš chudá směs - střílí do karbecu, příliš bohatá - střílí do výfuku. Takže možná zkusit poladit bohatost směsi při volnoběhu. Lazil - po 26 únor, 2007 20:16 Předmět:
Ahoj mám VT 700 C mám stejný problém ale střílí jen zadní. Mám laďáky, trysky orig. Dělel jsem hladinu v karburátoru, bohatost směsy, dával jsem do tlumiče i drátěné špony a je to pořád stejné na tyto úpravy to nemá absolutně vliv, také si s tím nevím rady. Grizzly - po 26 únor, 2007 20:45 Předmět:
Z vlastní zkušenosti, souhlasím s Lemmym, já mám čistý roury, bez jakýchkoliv tlumičů hluku, a při prudkým zavření plynu, je to rána až píchá v uších i přes přilbu, ALE mě to vyhovuje . Do toho se přidá nefunkční dohořívání paliva ve výfukách = zášlech modrejch plamenů. VT 600 Gorky - po 26 únor, 2007 21:02 Předmět:
To já když jedu chvíli bez plynu tak stelí a mam origo, ale už trochu vykuchanej ale v poho mě to nevadí. Petr - po 26 únor, 2007 21:24 Předmět:
Shadow střílí, střílí dobře a já střílím rád Anonymous - po 26 únor, 2007 21:26 Předmět:
kdo nemá rád střelbu je ke svojí smůle odsouzen buď jezdit autem nebo se stí prostě smíří..... BEECH - po 26 únor, 2007 21:32 Předmět: o
Laďáky jsou jeden problém- málokterá fabrika to dokáže spočítat tak,aby to fungovalo jako originály,stačí jiný úhel trubky od válce a veškeré poměry hlučnosti a tlaku se tím mění, proto taky většina výrobců doporučuje jen laďáky určitých typů k určitým strojům Johny - po 26 únor, 2007 21:56 Předmět:
mě originální lauf střílel, teď laďák a bez střelby .... trošku mi to chybí BEECH - po 26 únor, 2007 22:00 Předmět: jo
hm a ještě jsem zapomněl na ty ventily, ale myslím ,že tam máš hydroštesly jak u jedenáctek, takže na to bych nešahal, to je nastavené z fabriky a seřizuje se to samo, tak možná při 100 000 km překontrolovat NAVI - po 26 únor, 2007 23:07 Předmět: originál laďák
Osobně jsem doladil originál výfuky vrtáním do jedné třetiny, na kříž 2 x 12mm, 2 x 8mm, zvuk se zlepšil o 100 % není to jako laděný výfuk , ale nestřílí mi to. Radek - út 27 únor, 2007 19:46 Předmět:
já mám originál výfuk, bývalý majitel do nich vrtnul pár děr , aby to mělo lepší zvuk , při deceleraci mi taky" bouchne " , radil jsem se s mechanikama , musel bych je zavařit ,ale to bych přišel o ten krásný zvuk ... takže jsem ochudil směs a střílí mi jen při vyšších otáčkách. NAVI - út 27 únor, 2007 21:14 Předmět: to bych přišel o ten krásný zvuk
Ahoj Radku. Každá sranda něco stojí. Tak se bude střílet.
no many no funy !!!!!!Simox - st 28 únor, 2007 03:04 Předmět:
Kámošovi jednou motka střelila do vejfuku tak silně, že mu to vytrhlo celej vnitřek tlumiče, a ten vyletěl dobrý dva metry za něj :-) Mako - st 28 únor, 2007 08:26 Předmět:
Tak já mám VT 600C vše origo, pravidelně servisované. Střílí, pokuckává, vynechává, poblafává prostě dělá vše jako správnej V-Tvin. Anonymous - st 28 únor, 2007 09:44 Předmět:
já myslim že ta střelba k tomu patří ......... já mám originály a jen tak trochu poprdlává, trochu mě to mrzí ale protože jezdim hodně ven tak nechci dávat laďáky ........ nejlepší by byl nějakej elektronickej decibelátor na tlačítko Anonymous - st 28 únor, 2007 22:32 Předmět: Střílení do výfuku
Pánové děkuji Vám všem,Za podmětné rady a odpovědi na můj problém. To střílení bych ještě rozdýchal, (i když nejsem zastánce , toho že nutně motorka musí dělat kravál. ) Když sem po noční a projede kolem nás motorka s ladákem tak bych vraždil. (asi už sem na to moc starej blbec, kterej zastává názor, že motorka má zůstat v originálu tak jak jí vyrobil-výrobce, Ale proti gustu žádný dišputát. Kamarád má na SAGAVE laďák, vydržím za ním jed jenom chvíli , pak ho musím předject protože mě duní celá šiška.(sem asi měkej) Nejpoctatnější problém je ten, že neschořelé palivo dohořívá ve výfukovém svodu zadního válce a začíná se my pozvolna opalovat chrom Musím někde začít, takže první co udělám, nechám provést měření podtlaků a synchronizaci karburátorů- poté podám dobrozdání.
Problém číslo2.-VENTILY
Mám sice dílenskou příručku na VT 750 C2 r.v. 1999, ale v němčině.Tuto řeč, ale neovládám, tak že prd vyčtu. Má tato HONDA hydrostav- Ano nebo NE?
Zaujalo mě, že HONDA 1100 toto má. Pak, ale jednoduchou dedukcí docházím k názoru, že VT 750, při mírách- sací 0,13 až0,17 a výfuk 0,18 až 0,22mm má také hydrostav a toto rozmezí se šteluje samo v závislosti na teplotě a tlaku oleje. Mám pravdu a nebo se mýlím?
Jaké ventilové vůle má HONDA VT 1100?
Díky za odpovědi. Celej spocenej než sem to nadatloval. Uf,uf. Váš BIMBO Gorky - st 28 únor, 2007 23:05 Předmět:
Jestli se ti zbarvuje výfuk tak na něj zkus použít Blue Job ten je na to prej dost dobrej já ho nezkoušel Grizzly - čt 01 březen, 2007 08:35 Předmět:
bimbo, spolu si zajezdíme na pořádnou distanc, proto, že mě vejfuky, řvou jak sviňa
Jo, jinak jsem si všiml, že máme, ve stejnej den narozeniny Simox - čt 01 březen, 2007 09:00 Předmět:
Tak si v tý příručce pořádně prohlídni obrázky. Z toho bys měl vyčíst, jestli hydrostav má, nebo ne.
Jinak by mě zajímalo jakou má ten tvůj kámoš Savážku ???? Neni náhodou vínová s takovym malym laďáčkem ??? Anonymous - út 20 březen, 2007 22:10 Předmět:
Jak sem slíbil podávám hlášení . (možná že někdo v budoucnu bude řešit obdobný problém a tento odkaz mu pomůže) Střílení do výfuku odstraněno- volná příruba, mezi zadním válcem a kolenem (svodem) do výfuku. Dotaženo- nou problém Na milence najeto 24000km- při této příležitosti, vyměněn mot. olej, olej. filtr, vzduchový filtr, výměna svíček,kontrola ventilových vůlí. Dopřána též fung nágl nová zadní pneumatika. Oba dva připraveni na sezonu, z důvěrou hledíme v před v lepší příští a teplejší zítřky. Letos již najeto 600km na trase Chomutov- Křivoklát- Rokycany- Plzeň. Petr - út 20 březen, 2007 22:15 Předmět:
600km závidím ja najel sotva 200 a taky nestřílím, ono asi jak je chladno tak to tolik nestřílí. Jinak jsem loni střílel o 106 RaZZoR - pá 07 srpen, 2009 09:59 Předmět:
Vyhrabal sem toto téma, protože i mě VT600 střílí, blafe a puká při zavření plynu jako ďas, od tý doby co mám laďáky (spíš holý trubky) Dragon. Chtěl bych nejdřív jen zkusit poladit bohatost směsi. A dotaz je (sem teoretik), jestli VT600 rv. 93 (2 karbecy) má jen jeden šroub na směs, nebo na každym karbu zvlášť. Vím že jeden je u sytiče, pod tou krytkou. A Jestli je teda i druhej a kde. A taky na kterou stranu se směs ochuzuje a na kterou obohacuje