Technika - Filtr Anonymous - út 02 březen, 2010 12:51 Předmět: Filtr
Ahoj, chtěl jsem se zeptat.Koupil jsem si filtr KN a potřeboval bych s karburátoru od motorky přidělat na alu trubku k filtru, ale trubka má vývod 57mm a trubka od filtru asi 70-80mm a tak jsem se chtěl zeptat jestli není ňáká redukce/adaptér abych mohl spojit tyto rozměry, poradtě prosím i třeba jiným způsobem, předem děkuji! Standa - st 03 březen, 2010 09:25 Předmět: filtr
Ahoj.Redukci určitě nekoupíš. Jedině nechat vysoustružit redukci z hliníku(duralu) a nalisovat a zavařit a pak dát teprve z gumové hadice spojku.Jinak nechápu ten rozměr trubky 70-80 ? Šuplera přeci nemá takovou toleranci. Ještě k tomu sání. V takovém provedení ti to určitě nepojede. Budeš mít moc vzduchu (chudou směs) a motor od půlky plynu bude škubat a na karburátoru to už nedoženeš. Průměr sání s KN filtrem by mělo mít zhruba stejnej průměr jako příruba na karburátoru a plocha filtru jako plocha původního filtru a pak teprve máš šanci dohonit směs na karburátoru nebo škrcením otvoru za filtrem. Hodně se dá vylaborovat zachováním plochy vstupních otvorů,tak jak byly v plastovém boxu.(původní plocha vstupní otvor za filtrem a výstup za boxem) Hodně štěstí. Anonymous - po 08 březen, 2010 17:54 Předmět:
A co dát na vývod z karburátoru trubku, která tam bude průměrem sedět? Standa - út 09 březen, 2010 08:21 Předmět: sání
To jo,ale musíš ten spoj nějak utěsnit. Jestli karburátor končí kulatou přírubou (trubkou),pak je vhodná gumová spojka a přepáskovaná. No a jestli tam máš plochou přírubu tak musíš udělat protikus a přes těsnění sešroubovat. Směs budeš muset v každém případě upravovat podle toho co vytvoříš za sání. Já to vždy řeším tak že za filtr dám do sání gumovej kroužek s dírou kterou mělo původní sání těsně za filtrem. A pak postupně otvor zmenšuju až motor jede jak má a svíčky u teplého motoru ma jí cihlovou barvu. Je to jeden z ukazatelů,že máš směs ok. Anonymous - út 09 březen, 2010 10:51 Předmět:
Děkuju moc, ňák se s tím budu muset poprat:-)