Shadow Owners Club

Bazar - problem VT600

risose - so 03 červenec, 2010 18:40
Předmět: problem VT600
Zdravim vas.vyskytol sa mi problem asi s karburatormi.Pred nastartovanim som povaytiahol sitic a nastartoval som...motorka chytila na prvy sup ako vzdy a hned isla do otacok ale v zapeti sama znizila otacky...uz sa mi take daco raz stalo a po par metroch sa motor vratil do narmalu ale tentoraz ani po 40km sa neumudril.Nedrzi volnobeh a ked uberiem plyn a znovu chcem pridat tak to sklbe.Pozrel som sviecky a predny valec dava chudobnu a zadny bohatu zmes.Poradte co to moze byt? dakujem
bmw - so 03 červenec, 2010 20:05
Předmět:
Ahoj, a za kolik ten problém prodáváš? Very Happy
BúdaRider - so 03 červenec, 2010 21:18
Předmět: Nazdarek
Kamarade mozna to je blbost ale nevim ci to nejsu trisky na karbesy.Ale tento problem nekupim. A jak inac? Enjoy
risose - ne 04 červenec, 2010 10:39
Předmět:
dakujem za serioznu odpoved.ked budete v nudzi urcite aj ja kupim vase problemy...
bmw - ne 04 červenec, 2010 13:38
Předmět:
risose napsal:
dakujem za serioznu odpoved.ked budete v nudzi urcite aj ja kupim vase problemy...



Milý kolego, přecee není třeba se hned urážet.
Asi Ti to ještě stále nedošlo, ale snažili jsme se Ti přece docela jemně naznačit, že jsi umístil, a to zcela nevhodně, svůj technický dotaz ohledně Tvého problému do rubriky BAZAR, kde se prodávají, případně kupují motorky a příslušenství na ně apod.
Proto zde taky ty různé rubriky jsou, aby se tady v tom nedělal hampejz.


K tomu Tvému problému - jako úplně první věc bych asi v Tvé situaci zkusil zkontrolovat respektive seřídit podtlaky...
Grizzly - ne 04 červenec, 2010 19:48
Předmět:
Model 1997 má dva karburátory, podle popisu Tvých potíží se jedná o špatnou synchronizaci výše jmenovaných karbenátků a to zajména podtlaků. Pokud nejsi zkušený motorář s patřičným diagnostickým vybavením (budíky na měření podlaku Very Happy ) dej karburátory vyčistit (nečistoty v tryskách dokážou potrápit) a seřídi v servisu. Přeju úspěšné vyřešení potíží.

Svůj dotaz Jsi opravdu umístil do rubriky Bazar. Pro přiště je na ně určená rubrika Technika, proto Jsi možná nedostal více odpovědí.
risose - ne 04 červenec, 2010 22:55
Předmět:
Za spatne umiestnenie sa este raz omluvam..stalo sa to nedopatrenim kedze sem moc nepisem...Podltaky a karburatory som daval serizovat na jaro takze tie to asi nebudu.Dostal som uz tip ze by to mohla byt nejaka membrana karburatore...tak uvidim.skocim s tim do servisu
Jára Cimrman - po 05 červenec, 2010 11:07
Předmět:
Nejel jsi v poslední době na rezervu a neměl trochu vody v nadrži a nedostala se do karburátoru. Nejdříve bych zkusil vypustit katburátory, mosazný šroubek uplně dole na karburaci, uvidíš co vyteče a pak bych teprve řešil co dál Embarassed M.P.
BúdaRider - po 05 červenec, 2010 13:01
Předmět: Very good riseni
Tak to je fakt dobri napad Riso toto vyskusaj a potom daj vedet co a jak. Ja sa skusim na to opitat este Edu co robi mechanika v Sobotisti. Snad neco poradi.
risose - út 06 červenec, 2010 15:14
Předmět:
Miloslave dakujem za radu takze mal si pravdu.Odkalenie karburatorou pomohlo.Trosku som sice rozsteloval zmes ale uz to ide ako ma.Sroub bohatosti ma byt 2,75 otacky? dakujem este raz
Jára Cimrman - út 06 červenec, 2010 16:30
Předmět:
Myslím že se nedá říci kolik přesně má byt povolen šroubek bohatosti a že je to individualní, prostě jak kterej motor. Povoluj až se motor začne rozbíhat a poběží lehce a pak druhý válec to samé popřípadě někoho kdo to umí. Snad se ti to povede. Kdyby měla tendenci střílet do výfuku zkus ještě trochu přidat vzduch, to znamená povolit. Ještě motor musí být ohřátý na provozní teplotu mad mad mad M.P.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB