Shadow Owners Club

Bazar - VT 1100 - nový vzduchový filtr za 350,-

Anonymous - út 12 červen, 2007 15:00
Předmět: VT 1100 - nový vzduchový filtr za 350,-
Prodám NOVÝ vzduchový filtr na VT 1100 za 350,- Kč (původní cena 500 Kč). Koupil jsem ho na výměnu, ale nakonec jsem ho nepoužil (dal jsem tam otevreny). e-mail: cet@c-mail.cz
Petr - út 12 červen, 2007 18:00
Předmět:
to jsi tam dal KNko? nebo co je to otevřený. Jaký je rozdíl ve výkonu? dej info
Robert - st 13 červen, 2007 08:23
Předmět: Re: VT 1100 - nový vzduchový filtr za 350,-
Michal chopper.wz.cz napsal:
Prodám NOVÝ vzduchový filtr na VT 1100 za 350,- Kč (původní cena 500 Kč). Koupil jsem ho na výměnu, ale nakonec jsem ho nepoužil (dal jsem tam otevreny). e-mail: cet@c-mail.cz

Kdyby to slo dat do te moji, tak ho koupim, je to snad posledni vec, kterou jsem jeste nevymenil od koupi. Akorat vubec nevim, jaky tam ma byt a jestli se to nelisi typ od typu. Zkusim se podivat do nejake dokumentace.
Petr - st 13 červen, 2007 18:26
Předmět:
mám za to že všechny VT1100 mají vzducháče stejný
Anonymous - čt 14 červen, 2007 10:00
Předmět:
Filtr by měl bejt opravdu pro všechny VT1100 stejnej. Klidně zašlu na dobírku. Já jsem ho nepoužil protože tam mám otevřenej - KaN. Jinak nevim jestli s nim moje VT1100 jede líp, protože jsem jí postavil z bouračky a ta už měla kit karbece a KNko k tomu jsem udělal výfuky - pouze roury, takže to od začátku nemělo ze sériovkou nic společnýho. Na sériovce jsem nikdy nejel tak nemám srovnání. Mám VT1100 Spirit která má mít v sérii 60 koní, ale zdá se mi, že jede s vytočenym motorem tak jako Introš1400 nebo Wilda, takže ten kit asi trochu pomáhá.
Petr - čt 14 červen, 2007 11:31
Předmět:
co přesně nazýváš "kitem" to máš celé sání jinak, nebo pouze KN filtr

já dneska montoval KNko stejného tvaru jako papírák a z koše sání jsem vyškubl ještě ty gumové trubky tak jsem zvědavej, jestli to nějak změní zátah
Petr - čt 14 červen, 2007 19:41
Předmět:
tak ty gumové trubky tam šly hodně rychle zpět, vůbec to nešlo do tahu, hrozně se to hltilo.
S KN se zdá být chod motoru lehčí, dřív se vytáčí a přibylo asi trochu otáček, protože "motorová brzda" tolik nebrzdí. Chce to doladit
Robert - pá 15 červen, 2007 13:32
Předmět:
Michal chopper.wz.cz napsal:
Filtr by měl bejt opravdu pro všechny VT1100 stejnej. Klidně zašlu na dobírku. ...J.

Ozvu se ti na mail.
Anonymous - so 16 červen, 2007 08:47
Předmět:
Tim kitem jsem myslel jednak KaN filtr (tvarově stejnej jako papírák), ale zároveň větší hlavní trysky karubátoru, a hodně přidaná bohatost - změřená pomocí CO sondy, no a otevřený výfuky - pouze roury. Celej tenhle systém musí bejt perfektně seřízenej jednak na podtlaky a zároveň na bohatost. Jak otevřeš jen jednu část (výfuk, karbec nebo sání) nebude to nikdy ono a to hlcení je toho důkazem, musíš jít na měřák CO a doladit bohatost. Pokud memáš otevřený výfuk nebo správně obohacenej karbec jde tam prostě víc vzduchu na sání a na výstupu se to moc dusí (špatně proplachuje a spaluje). Ale jak řikám je lepší nechat celej systém jak je, nebo udělat kompletní zásah do všeho, pak totiž motor žere skoro stejně a jede pěkně. S pouze jednou změnou se taky může stát, že to bode víc žrát (vlastní zkušenost když jsem měl VT600).
Petr - út 24 červenec, 2007 21:36
Předmět:
Michal chopper.wz.cz napsal:
Tim kitem jsem myslel jednak KaN filtr (tvarově stejnej jako papírák), ale zároveň větší hlavní trysky karubátoru, a hodně přidaná bohatost - změřená pomocí CO sondy, no a otevřený výfuky - pouze roury. Celej tenhle systém musí bejt perfektně seřízenej jednak na podtlaky a zároveň na bohatost. Jak otevřeš jen jednu část (výfuk, karbec nebo sání) nebude to nikdy ono a to hlcení je toho důkazem, musíš jít na měřák CO a doladit bohatost. Pokud memáš otevřený výfuk nebo správně obohacenej karbec jde tam prostě víc vzduchu na sání a na výstupu se to moc dusí (špatně proplachuje a spaluje). Ale jak řikám je lepší nechat celej systém jak je, nebo udělat kompletní zásah do všeho, pak totiž motor žere skoro stejně a jede pěkně. S pouze jednou změnou se taky může stát, že to bode víc žrát (vlastní zkušenost když jsem měl VT600).


tak jsem to nechal přesně tak udělat, už to šlape jak má
Anonymous - út 24 červenec, 2007 23:45
Předmět:
asi jsem to přehlédl, kde jsi byl na brzdě, kdo dodal KIT , kolik si to celé "páplo"?
Petr - st 25 červenec, 2007 06:02
Předmět:
byl jsem na brzdě u
DK Auto - Moto - Racing
Podolská 74
14700 Praha 4
tel./fax: 241432265
mobil: 602389836
dk@cmail.cz

dodají všechno, KN filtr, DinaJet sada trysek a seřízení na brzdě bude stát cca 7.oooKč
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB