VT 1100 - Brzda Petr - út 24 červenec, 2007 14:05 Předmět: Brzda
na srazu v ML jme měřením zjistili, že mám nestejné podtlaky a tak jsem si nechat udělat nastavení karburátorů na brzdě.
Přílohou zasílám výsledek. Modrá lajna je jak jsem to přivezl a červená odvážel.
prý naměřené hodnoty "na zadním kole" neodpovídají skutečným hodnotám "na motoru" až o 25% u kardanu, u řetězu je to cca 15% Jára Cimrman - út 24 červenec, 2007 18:23 Předmět:
No prostě u kardanu je těch ozubenejch koleček trochu víc, zase na druhou stranu často přežije motor. Vždycky je to něco za něco. M.P. Jára Cimrman - pá 12 říjen, 2007 22:12 Předmět:
Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P. Anonymous - so 13 říjen, 2007 05:50 Předmět:
je to daný tim, že kardan současně působí i jako skrutná (torzní) hřídel, pro tlumení rázů které se přenášej na zadní kolo při při prudkym nárustu nebo klesnutí síly (zátahu) motoru, na sportovní motorky se dává řetěz protože je přenos sil přesnější .... ale není tak kultivovanej, jako u kardanu Jára Cimrman - so 13 říjen, 2007 09:35 Předmět:
Myslím že nedílnou součástí je i "gumová hvězdice" mezi diferencialem a zadním kolem, která určitě také přispívá k "změkčení" převodu. M.P. Petr - so 13 říjen, 2007 11:00 Předmět:
MILOSLAV POHL napsal:
Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P.
Nechával jsem to přetryskovat Dynojet , namontovat K&N filtr a seštelovat na brzdě. Nepamatuji si už přesně kolik to vyšlo, ale materiál asi 3500 a práce někde 2500, ale raději je kontaktuj. Jára Cimrman - so 13 říjen, 2007 12:34 Předmět:
Super. Díky M.P. Anonymous - st 01 duben, 2009 19:08 Předmět: otáčky motoru honda shadow vt1100
podle grafu to vypadá, že má 5700 otáček...jestli jsem to dobře spočítal, nikde jsem to totiž nenašel, dík