Strycek Fido napsal: |
tak jsem po zrale uvaze dospel k tomu,ze jsem objenal ladaky vcetne svodu doufam,ze do tydne budou a az je namontuju,tak sem hodim aktualni fotecky a treba nejaky zvukovy soubor jen jsem zvedav,jestli nebudu muset znovu preladit karbece,co vy na to?procital jsem par diskuzi k tomuhle tematu a nekdo nenechaval preladovat a nekdo ano.v kazdem pripade bude rozhodujici,jestli to nebude moc strilet.a jeste jeden dotaz,jak spravne nakonzervovat original laufy (necham si je a ulozim,clovek nikdy nevi),krom toho,ze je nejdriv poradne vycistim?
PS.Tak Navi,az budou na masine,tak predvedu at mas moznost porovnat |
Gunman napsal: |
Já osobně jsem se toho nezalekl a nechal jsem si vyrobit od jednoho dobrýho řemeslníka na originálech takovou "přechodku"! Takže mám originál svody a na nich je navařená trubka jako přechodka a tu si můžu nasadit buď originál koncovky,nebo moje druhý "lešenářský trubky" Celý je to schovaný stejně pod krytem a výměna trvá cca 10 minut. |
Strycek Fido napsal: |
Dneska snad dorazi,tak hodim foto Mel bych jeden technicky dotaz na zkusene.Z boku valcu,tam kde je prisroubovan svod jsou zapusteny dva srouby (zasroubovany),ktere pres objimku drzi svod k motoru a ted ten dotaz.Uz jsem vcera sundal origo koncovky a ten sroub je pomerne dost dlouhy,protoze orig.vyfuk ma na sobe pomerne tlustou objimku.Ciste teoreticky si totiz myslim,ze ladaky tak tlustou objimku/prirubu mit nebudou a pak ty srouby budou zbytecne dlouhy.Takze dotaz,ty srouby tam jsou natvrdo nebo nasroubovany a je mozny je povolit pres kontramatku a dat tam kratsi???Doufam ze jsem to napsal srozumitelne |