Shadow Owners Club

VT 600 - Palivový ventil

sanria - st 18 únor, 2009 14:04
Předmět: Palivový ventil
Ahojte.
Minulú sezónu mi začal máličko presiakávať palivový ventil (tzv. "slzil"). Pri demontáži nádrže sme dielo zrejme "dokončili" Embarassed a benzín tečie prúdom. Chcem sa spýtať na vaše skúsenosti s repasom ventilu popr. či nie je vhodnejšie objednať nový originál v Honde (150 eur). Taktiež ma zaujíma, či pri každom zastavení tento ventil zatvárate + vaše za a proti s odôvodnením. Vďaka.
Mako - st 18 únor, 2009 15:06
Předmět:
Ahoj.
Klepnu (VT600) mám koupenou novou r. 2002. Kromě přepínání na rezervu a čištění/leštění (celé motorky) na ventil nesahám. Ze začátku jsem s ním točil, jako s čudlíkem u rádia, ale pak někdo/někde řekl, že se "ochodí???" a že netěsní, a že pak protéká, a že je to zbytečné, a že když motor neběží, tak palivo neteče (řízeno podtlakem)........
Tak si ho tedy nevšímám, vesele žijeme vedle sebe a jsme oba spokojení. Wink
Taťka - st 18 únor, 2009 17:53
Předmět:
Co se týče repase ventilu, nedokážu poradit nemaje s ním praktickou zkušenost, ale asi bych se o to pokusil, když už teče. Jinak, jak říká Mako, je tam membrána, která benzín zavře, když nejde motor. Vzhledem k tomu, že zpočátku, když jsem ventil zavíral, jsem párkrát trapně zapomněl benzín pustit, už ho nechávám. Zavírám na podzim, otvírám na jaře. Doufám, že už to letos brzy bude... Very Happy
Grizzly - st 18 únor, 2009 20:21
Předmět:
kup novej ,namontuj a nešahej na něj, já to dělám jako Mako a Taťka, na jaře otevřít na podzim zavřít a jinak když to musí bejt tak rezerva. Very Happy
petr.ccc - st 18 únor, 2009 21:03
Předmět:
Já to taky nezavírám. Vždy to pak zapomenu pustit a hrozně se divím, že to nejede Very Happy .
sanria - čt 19 únor, 2009 10:21
Předmět:
Vďaka za vaše odpovede. Rozhodla som sa, že si kúpim nový originál a už ho nebudem zvŕtať ako Fero Anču pri polke. Aj tak za to môže môj starký, ten ma stále okrikuje: a zavrela si si benzín? Keby som si robila po svojom, tak by bol v poriadku. Takto mám dôvod mu dať preplatiť účet za nový. Very Happy
Anonymous - čt 19 únor, 2009 12:18
Předmět: ventil
Cau sanria Very Happy Nemam sice 600fku, ale....

....v uzivatelskej prirucke na VT750 sa pise: ....uzatvorena poloha ventilu je pre dlhsie parkovanie,dlhodobe odstavenie, alebo vykonavanie servisu palivoveho systemu....s uzaverom v polohe ON alebo RES prudi palivo ku karburatoru len ak je motor v chode, alebo startovany - membrana uzatvori privod paliva ak je motor vypnuty.

Teda asi tak Smile

Ja na ten gombik moc nesaham a teraz, ked si tu napisala cenu za novy ventil, tak to bude tak dva krat za rok - na jesen a na jar Very Happy
Mako - čt 19 únor, 2009 14:41
Předmět:
V naší příručce jsem nenašel pouze toto. Hoj
Jára Cimrman - čt 19 únor, 2009 20:30
Předmět:
Nevím jastli je to u VT1100 podobné ale kohout jsem zavřel akorát když jsem měl dole nádrž Embarassed M.P.
Qvido - čt 19 únor, 2009 21:29
Předmět:
Díky za pro mě velice přínosnou informaci, zvyklej na to že do karbeců teče benzín samospádem otvíral a zavíral jsem jako blázen mad
golfkiller - út 17 listopad, 2009 19:24
Předmět:
mám takový menší větší problém.Neporadil by mi někdo jak sundat nádrž na VT600 ? Kvuli palivovému ventilu nejde sundat. Je nějakej fígl jak odmontovat kohoutek ventilu nebo jak na to ? díkes Martin
Jerry - út 17 listopad, 2009 19:29
Předmět:
Musíš z toho vetilu dostat tu hadičku, s tím nic nenaděláš. Musíš se snažit.
Týša - st 18 listopad, 2009 07:55
Předmět:
Ahoj,cinkni mi, poradím...., taky jsem se s tím napoprvé dost mořil.... číslo najdeš v profilu...R
golfkiller - čt 19 listopad, 2009 12:55
Předmět:
jj ozvu se zhruba o víkendu. Jinak hadičku jsem sundal to my problém nedělalo.
Miloš.Šumperk - čt 19 listopad, 2009 18:16
Předmět:
Čau, musíš křížovým šroubovákem odšroubit chromovaný uzávěr paliva na přepínání otevřeno, zavřeno, rezerva. Poprvé to šlo velmi těžko vyšroubovat, protože byl závit zajištěn barvou.
Týša - čt 19 listopad, 2009 19:20
Předmět:
Miloš.Šumperk napsal:
Čau, musíš křížovým šroubovákem odšroubit chromovaný uzávěr paliva na přepínání otevřeno, zavřeno, rezerva. Poprvé to šlo velmi těžko vyšroubovat, protože byl závit zajištěn barvou.


Přesně tak Very Happy
barat - so 21 listopad, 2009 00:57
Předmět:
sanria,možno tvoj starký lúbi točiť... bleee ,ale v tomto prípade je to jak píšu chalani, zima-jar-max.rezerva a späť Enjoy
BEECH - so 21 listopad, 2009 15:57
Předmět:
nevím jak tady, ale na 1100 teče samospádem- jednoduše je otevřeno a nebo ne Enjoy
golfkiller - so 21 listopad, 2009 21:58
Předmět:
jak je tam velká hlavička ? jsem se ji pokoušel najít a chytit do ní šroubovák a ani boha. No je pravda že jsem to zkoušel asi 20vteřin
golfkiller - ne 22 listopad, 2009 21:29
Předmět:
díky za rady . nádrž už je dole song
Simox - po 23 listopad, 2009 08:44
Předmět:
To Beech : Jseš si jistej že tam nemáš palivový čerpadlo ??
Jerry - po 23 listopad, 2009 08:55
Předmět:
Tam, kde by mělo být včerpadlo, mám kovový válec, kterým prochází palivo, ale elektrika k němu žádná nevede. Po zapnutí klíčku taky nic nezavrčí ani po delším stání. Palivový kohout mám pořád otevřený a je to v pohodě.
Simox - po 23 listopad, 2009 13:35
Předmět:
To Jerry : podle údajú z profilu by tohle měla bejt přímo ta tvoje

http://216.37.204.203//Honda_OEM/HondaMC.asp?Type=13&A=207&B=39

Položka 2 - palivová pumpa

Doufám že odkaz funguje
Jerry - po 23 listopad, 2009 14:22
Předmět:
Nějak se mi to nezobrazí v požadované kvalitě. Tak tedy jinak.
Podle tohohle nákresu jde benzin z nádrže 24 přes ventil 6 do hadičky 14, filtru 5, hadičky 15 a pumpy 2.
Ale já tam mám jako na tomto nákresu č.4.
Jerry - po 23 listopad, 2009 14:57
Předmět:
Tam co je pumpa mám jen válec bez kabeláže, kterým prochází palivo.
BEECH - po 23 listopad, 2009 15:47
Předmět:
když jsem vypouštěl nádrž, tak jsem sundal hadici pod ventilem, dal pod ní prkno,aby netekl benzín po mašině a pak jsem jen otevřel kohout- vycrčela celá Laughing
BEECH - po 23 listopad, 2009 15:55
Předmět:
ještě jsem zapoměl, já nemluvím o tom, jak jde benzím přez filtr do karbecu, ale o palivovém kohoutu - od toho když odpojíš hadici, tak tam máš otevřeno (rezerva- což je taky otevřeno) a nebo zavřeno, a pokud rosí, tak je zapotřebí ho opravit, a čerpadlo s tím nemá co dělat -Ať tam je nebo není.
Jára Cimrman - po 23 listopad, 2009 18:00
Předmět:
Já mám u VT1100 benzínovou pumpu zapojenou že po zapnutí klíčku sepne a před startováním dopumpuje benzín do karburátorů. Od té doby hlavně při delším stání a nebo vedrech chytá mnohem lépe Shocked M.P.
Simox - út 24 listopad, 2009 15:54
Předmět:
Přesně tak, pumpa dopumpovává hladinu v karburátoru.

To Beech : Jenom jsem reagoval, když jsi psal že máš benzín gravitačně.

To Jerry : Ten odkaz co jsi posílal že tam máš, tak to je přisávání par z palivový nádrže před karbcem. Honda to dělala jenom na verze Californian co vím. Míra to tam má taky, ale ve předu pod chladičem. Dokonce to snad má odpojený. Přez to vůbec nejde hlavní tok benzínu...
Nechceš se na to mrknout ?? Mě by to docela zajímalo jak to tam máš udělaný....
Jára Cimrman - út 24 listopad, 2009 16:01
Předmět:
Já si taky myslím že odsávíní par z nádrže a doprava paliva ke karburátorům jsou dvě rozdílné věci. Jerry nechceš udělat inventůru Shocked M.P.
Týša - út 24 listopad, 2009 16:27
Předmět:
Simox napsal:
Přesně tak, pumpa dopumpovává hladinu v karburátoru.

To Beech : Jenom jsem reagoval, když jsi psal že máš benzín gravitačně.

To Jerry : Ten odkaz co jsi posílal že tam máš, tak to je přisávání par z palivový nádrže před karbcem. Honda to dělala jenom na verze Californian co vím. Míra to tam má taky, ale ve předu pod chladičem. Dokonce to snad má odpojený. Přez to vůbec nejde hlavní tok benzínu...
Nechceš se na to mrknout ?? Mě by to docela zajímalo jak to tam máš udělaný....


Mají to verze pro Kalifornii a Kanadu, je to systém snižování emisí - zachycení benzinových par do aktivního uhlí, při jízdě se pře tu nádobku s uhlím přisává vzduch,zachycený benzinový páry se uvolní a dojde k jejich spálení(v angličtině se ten systém jmenuje Evaporative Emission System).
Jerry - út 24 listopad, 2009 21:18
Předmět:
Dobrá vzdávám se, ale co to je nbevým. Měl jsem to loni venku, poněvadž jsem měni hadičky a rozhodně k tzomu žádná elektrika nejde. Jinak až se sejdem s motkama, ochotně nechám nahlédnout.
davidus - pá 25 prosinec, 2009 18:38
Předmět:
Cauvec
Jsem asi totalne vedle mam 14dni shadov(600).Nejsem zadny zacatecnik,ale proste nemohu najit ventil na ktere strane je ?Mam to teda lehkou prestavbu je mozne,ze ho nekdo vyjmul a dal to na tvrdo netusim.Treba jsem jen slepej no ty volny dny se jen leje tak je to mozny ze jsem si dal slepeckej rum hihi....
Jára Cimrman - pá 25 prosinec, 2009 19:46
Předmět:
Že by ti tam položka č 6 chyběla Shocked http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh=4032&cat=Motorcycles&year=1998&mfg=Honda&modelsearch_x=&curl=&section=177708 M.P.
davidus - pá 25 prosinec, 2009 19:56
Předmět:
No je me to nake divne kdyz jsem sundal nadrz tak jsem taky nic nenasel.Hadice od nadrze vede pod sedlo do filtru a pak jsem dal nako uz nerozebral je to dost nahecmane.Asi to budu muset rozebrat komplet a pokochat se.Kde je presne ten ventil?
Jára Cimrman - pá 25 prosinec, 2009 20:45
Předmět:
Máš to na obrázku, na levé straně nádrže, no je možné že to někdo před tebou řádně upravil i když to dost dobře nechápu Sad M.P.
davidus - pá 25 prosinec, 2009 20:57
Předmět:
No je to docela blbe taky to nechapu jeste to cele rozeberu a mrknu se zda to neni jen predelane nekde jinde.Po pripade ho koupim protoze to je docela dulezita srandicka.Hlavne pri sundavani nadrze.... mad .
Jára Cimrman - so 26 prosinec, 2009 01:52
Předmět:
To kolik máš ještě v nádrzi se dá uhlídat ale není přez to aby jsi měl kontrolu a rezerva je rezerva. Jen jednou jsem tlačil kdysi motorku a myslel jsem že umřu Sad M.P.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB