Shadow Owners Club

Technika - V&H výfukový systém a STK

goldi - po 11 květen, 2009 21:45
Předmět: V&H výfukový systém a STK
Ahoj,poraďte Help .Chci si nechat namontovat výfukový systém : http://www.redmoto.cz/vance-hines/vance-and-hines-classic-2-v19463-19463-honda-vt-1100-shadow-spirit ,nemá ale hlukovou normu.Projdu na STK?Díky Help
Martin_s - po 11 květen, 2009 21:52
Předmět:
taky to ted resim... Máte někdo zkušenost?
goldi - po 11 květen, 2009 21:57
Předmět:
Zkusím jěště poslat dotaz na obchodníka,uvidím.Když tak dám vědět Shocked
Jára Cimrman - út 12 květen, 2009 00:02
Předmět:
Na STK to nemají čím změřit takže to většinou projde, záleží na koho narazíš. Já byl v dubnu mám seriový ale s úpravou a nikdo se na nic neptal. Nebo na STK namontovat originály Very Happy M.P.
Martin_s - út 12 květen, 2009 09:47
Předmět:
mě prudili, že nemám tlumiče, teď s protekcí projdu i bez nich, když to dopadne... Ale pokud je na podzim konečně nasadim a pak mi řeknou, že nemaj homologaci, jako že nemaj, tak to je pak v Surprised
Boža - út 12 květen, 2009 10:33
Předmět:
Zdar přátelé, mám jenom otevřené roury a nikdy jsem na STK neměl problém.
Většinou přijedeš, zaparkuješ, někdo přijde a kontroluje čísla motoru a rámu a jestli Ti to svítí a brzdí.
Martin_s - út 12 květen, 2009 11:47
Předmět:
njn, mě se ptali kde mám tlumiče... asi pech mad
BEECH - út 12 květen, 2009 12:12
Předmět:
já mám Cobry- je fakt, že jsem si do nich tlumítka udělal, ale nasazuji je do zahraničí- na STK ne- tam je to nezajímá, jak psal Boža, kontrolují hlavně VINka, světla, blinkry a brzdy ( u nás tím způsobem, že objedeš asi dvacítkou kruh na dvoře a podaří se ti zabrzdit)
goldi - út 12 květen, 2009 18:05
Předmět:
Odpověď z www.redmoto.cz - u STK je to individuální,neměl by jste mít problém.A tak si vyber!!!Asi to namontuji a musím se domluvit s kamošem co má známé u STK ať se na mne vyprdnou a dají štempel.Všem pohodovou jízdu a málo starostí Very Happy
Boža - st 13 květen, 2009 12:41
Předmět:
To Martin- měl jsi říci- na předních i zadních vidlích Very Happy
Martin_s - st 13 květen, 2009 13:52
Předmět:
To jsem mohl, stejne mě vyhodili Laughing
munty - út 21 červenec, 2009 18:33
Předmět:
Ahoj,
já mám jen VT 600 a mam tam VH / http://www.redmoto.cz/vance-hines/vance-and-hines-cruzers-v31403-31403-honda-vt-600-cd-shadow-vlx / a STK je v poho. Cool
Pepino - út 21 červenec, 2009 23:00
Předmět:
mě vyhodili včera s autem(Voyager Grand 3.8 US verze)Mám ho 5let ,schválenej do provozu u nás 2001 na individuál dovoz.Ale podle nového nařízení z řijna 2008 musím dělat upravy-ručně vyrazit VIN na kastli,zažádat o vyjimku na Minist.dopr.na okna-světla (přední -zadní).
Minule jsem prošel bez poznámek a teď mě rovnou vyhodili.
Schválení je nezajímá-zajímá je nové nařízení.odvolávají se na online kontrolu.
A vše nafotili do detailu.
A řekli mi že je to sice blbost ,ale pokud si někdo za půl roku vymyslí knipl místo volantu -budou muset všichni předělávat a vůbec je nezajímá co na to výrobce. mad mad

Tak že je to asi individuální-hodně štěstí při STK
Martin_s - st 22 červenec, 2009 10:06
Předmět:
asi záleží na koho narazíš, napodruhé jsem měl smluvenou protekci a vše ok... Enjoy
Anonymous - st 22 červenec, 2009 21:39
Předmět: Dotaz na BEECHE
Jestli můžu mít dotaz jak jsi ty tlumítka udělal a kam jsi je umístil?Já mám v koncovkách nějaké antirezonanční vložky a ty jsou natvrdo přivařené.Ale kravál to dělá stejně.
Boža - čt 23 červenec, 2009 10:38
Předmět:
Stroj musí mít zvuk, ideální je to v tunelech
Honza_C - čt 23 červenec, 2009 12:22
Předmět:
jojo... A když je jich sto pohromadě, to je teprv zvuk.... Very Happy Very Happy
goldi - čt 23 červenec, 2009 12:34
Předmět:
Honza_C napsal:
jojo... A když je jich sto pohromadě, to je teprv zvuk.... Very Happy Very Happy

Jen aby to nebylo sto policajtů a zvuk šustících tisícovek Shocked
Honza_C - čt 23 červenec, 2009 12:37
Předmět:
nene. To musíš přijet příště v noci do Prahy a uvidíš..teda uslyšíš. song Polišové, ti nám mávali bez plácačet....
goldi - st 29 červenec, 2009 20:12
Předmět:
Nechal jsem namontovat laďáky V&H,ale nějak se mi to nelíbí,dělá to hrozný bengál.Zatím jsem tam nedával Dynojet kit.hraje to nějakou roli na zvuk? Cool
Jára Cimrman - st 29 červenec, 2009 22:45
Předmět:
Dynojet kit určitě na zvuk nedude mít vliv a vůbec o smyslu této úpravy v laických podmínkách dost pochybuji. Když už tak nechat motor nastavit na brzdě ale to když se má udělat pořádně tak je to minimálně půl dne a není to levná záležitost. Otázkou je zda to má při běžné cestovní rychlosti 90 - 120 Km/hod vůbec nějaký význam, ale to už musí každý zvážit sám. To že budu mít za 6 až 10 tisíc možná o koníka víc mě osobně je úplně jedno. Embarassed M.P.
goldi - čt 30 červenec, 2009 07:47
Předmět:
Díky za odpověď, nedělám to sám,ani to neumím.Provádí to celkem zkušený servisman,no na brzdu to asi nedá.Nejde mi nějaké zvyšování výkonu,jen o trochu lepší zvuk mašiny.No dá tam dynojet a uvidíme,když tak to bude na brzdu v Hondě.zdarec goldi Confused
Týša - čt 30 červenec, 2009 10:51
Předmět:
goldi napsal:
Nechal jsem namontovat laďáky V&H,ale nějak se mi to nelíbí,dělá to hrozný bengál.Zatím jsem tam nedával Dynojet kit.hraje to nějakou roli na zvuk? Cool


Ahoj,V&H by měly být na konci rozebírací, stačí tam dát víc tlumící vaty a bude.... Ale já osobně bych to neřešil,alespoň budeš pořádně slyšet to mad je úžasný Very Happy Very Happy
goldi - čt 30 červenec, 2009 16:22
Předmět:
Díky Týšo,co já mě to neva,ale moje drahá včera málem ohluchla mad
Jára Cimrman - čt 30 červenec, 2009 19:43
Předmět:
Goldi, já to měl doma to samý, dědku co blázníš otáčejí se za náma lidi, tak došlo ke kompromisu - pootevřený originály. Někde tady je i fotka. Shocked M.P.
goldi - čt 30 červenec, 2009 20:24
Předmět:
No,když nebude zbytí!?Ale ty prachy,co jsem za to dal,to jí raději koupím zátky do uší. Sad
Jára Cimrman - čt 30 červenec, 2009 22:06
Předmět:
Já je zase raději prodal. Sad M.P.
goldi - pá 31 červenec, 2009 20:15
Předmět:
Dnes namontován dynojet kit,úplně o něčém jiném....Spokojen... Cool
petr.ccc - pá 31 červenec, 2009 22:49
Předmět:
No já namontoval dynojet kit a nezdá se mi to nijak lepší. Možná naopak. A to jsem dal nové laďáky a KN filtr.
Jára Cimrman - pá 31 červenec, 2009 23:14
Předmět:
Výkon benzínového motoru je dán hlavně samotnou konstrukcí a opravdové zvýšení výkonu znamená ve stručnosti jiný filtr, větší karburátory, větší kompresní poměr, tedy hlavy motoru včetně větších ventilů tvrdších pružin ostrých vaček, kovaných pístů a jestli to vydrží klika, výfuku atd. Myslím že u seriového motoru je zvýšení výkonu přestavěním karburátoru pouze úměrné se spotřebou Sad M.P.
goldi - so 01 srpen, 2009 16:42
Předmět:
Nevím,já se v tom prd vyznám,jen dnes jsem jel 270km,nijak to nešetřil,výkon,stejný jako před montáží dynojetu a ´výfukového systému tzn.dobrý,cestovní rychlost od 90-160 km/h spotřeba předtím 5,0l nyní to samé.Tož kde je chyba? Cool Neřku -li že zvuk se ustálil,ani drahá neřve,že je hluchá Razz
Jára Cimrman - ne 02 srpen, 2009 21:42
Předmět:
No hlavně že mášena vyšlapuje a je spokojenost a na otevřený výfuky si ucho zvykne. Very Happy M.P.
Martin_s - st 26 srpen, 2009 16:57
Předmět:
Goldi, jestli ti už mamka z toho kraválu neohluchla Laughing

Nicméně jsem konečně minulý víkend nasadil tlumiče ke svejm laufům a musím uznat, že oproti originálu jsou tyhle V&H super věc song

Jen bych se chtěl vrátit k tématu, jak poznám že jsou laufy homologovaný abych na technický neměl problémy?
goldi - st 26 srpen, 2009 17:08
Předmět:
Martin_S: zatím ne,je spokojená.Zvuk je sice trochu jiný,než originál,ale není to až takový kravál.Homologace je atest a ten je u origo samozřejmostí,jinak je k tomu potvrzení hlukové normy.Já mám nehomolog.,ale STK budu řešit po známosti,takže no problem.Hlídky Ti hluk změří těžko.V zahraničí,pokuď neděláš kraviny a zbytečně neturuješ,tak bys měl mít klid... Smile
goldi - st 26 srpen, 2009 17:09
Předmět:
Jo a když navrtáš origo,tak homologace jde stějně k šípku....
Martin_s - st 26 srpen, 2009 17:40
Předmět:
Originály putovali k Mílovi Smile

Jo tak papír jsem k nim žádnej nedostal... ale co by to bylo za laufy, kdyby splňovaly hlukový normy Laughing To bych si tam mohl nechat ty originaly...

Jinak to teď jezdí úplně jinak, jen mě asi vzrostla spotřeba... uvidíme teď na Péťově svatbě, kolik si to veme... ale naposled jsem s plnou najel 170 a musel jsem přepínat na rezervu...
goldi - st 26 srpen, 2009 18:05
Předmět:
Já to sleduji od instalace cca 2000km a spotřeba (5l většinou s baťůžkem)stejná i výkon.Ale dal jsem tam dynojet.Po sezone to jěště hodím na brzdu Cool
l.prikryl87 - ne 06 březen, 2011 19:23
Předmět:
Jak je to teda s tím dynojetem? já bych chtěl letos koupit nějaký laděný výfuky na VT 1100 C3. nějaký širší roury, který mimochodem nemůžu nikde objevit. KN filtr mám a myslel sem že namontuju výfuky, poladím směs a je vše OK. Byli sme teď v Plzni strejdovi pro Intrudera 1500 a tam mi borec řek že mi výfuky seženou,ale že k tomu potřebuju aji ten dynojet kit a plus že tam maj brzdu a že mě to poladí. cca 20 tis. kč komplet. ale já chci hlavně zvuk nic víc nepotřebuju. a on mi tvrdil že když to udělám tak jak chci já, že po 20 tisících km podpálím ventily. co je na tom pravdy???????
Jára Cimrman - ne 06 březen, 2011 19:43
Předmět:
Každej většinou jen zkouší jak vytáhnout z lidí peníze a myslím že to bude i tento případ. Spousta z nás jezdí s otevřenejma výfukama a nikdo ještě nepsal že by měl podpálený ventily. A na tvý motorce jsou hydroštely Shocked M.P.
goldi - ne 06 březen, 2011 19:44
Předmět:
a to jsou z Marsu?20 000 za dynojet a brzdu?Za 15 000 máš komplet výfukový systém V+H plus dynojet kit,brzda stojí tak 500.-Kč
http://www.redmoto.cz/user/dokumenty/dynojet/dynojet_typy_karburatorovych_kitu.pdf
http://www.ladaky.cz/category.php?id_category=225
Jerry - ne 06 březen, 2011 21:20
Předmět:
Zalistuj si - ZDE -.
Myslím, že to stejně ostatní berou od nich.
l.prikryl87 - ne 06 březen, 2011 21:44
Předmět:
tech 20 tisíc myslel komplet i s výfukama....ale pro mě je to absurdní i krz to že bych tam musel jet skrz to 350 km.....a pak zpět. takže tyto km se dají zajet s hezčím cílem :-) mě to skrz ty ventyly přišlo taky divný,ale nechci něco podělat takže musím posbírat info..
Jára Cimrman - ne 06 březen, 2011 21:46
Předmět:
Hlavně tam píšou bláboly VT 1100 C3 - Výkon seriovka 24Hp a zvednou to na 28 Hp. Už to že ani neví jaký výkon motorka má na důvěře nepřidá. Myslím že všechny tyhle zázračný úpravy jsou na nic jak jsem již poznamenal v předchozích příspěvcích, peníze se dají vyhodit i z okna a alespoň nejsem Surprised Zdravím kafe pauza M.P.
l.prikryl87 - ne 06 březen, 2011 22:00
Předmět:
díky JERRY za odkaz. jinak ten výkon asi odpovídá jakože né max výkon,ale tech 24 koní je někde v tech 1700 otáčkách. jinak já samozdřejmě po této úpravě netoužím. když bych chtěl lepší výkon tak bych si koupil VTX třeba,ale chci jen ten zvuk trošku lepší. originál není zlej ale chci malinko víc
Jerry - ne 06 březen, 2011 22:32
Předmět:
Mám pootevřený výfuky a táhne to trochu víc od spoda a střílí to při brždění motorem. To mi ale nevadí takže v poho.
Jinak ty údaje jsou opravdu nějak mimo.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB