VT 1100 - Koncovy prevod ozub. kolo-hruska sirgeorge - st 25 listopad, 2009 22:26 Předmět: Koncovy prevod ozub. kolo-hruska
Panove, docela by me zajimalo, jestli nekdo z vas nema zkusenosti ci nekde neslysel o jinem prevodovem pomeru ozub. kola a hrusky do koncoveho prevodu... Do rychla ci dopomala... Petr - st 25 listopad, 2009 22:36 Předmět:
nikde jsem na to nenarazil
Muselo by se hodně měnit. Možná použít úplně jiný diferák a střed kola a napasovat to na přední kříž sirgeorge - st 25 listopad, 2009 22:45 Předmět:
Me se taky zda ze to asi neexistuje, nicmene by se mi to hodilo, klidne bych obetoval par kilometru z maximalni rychlosti za vice kroutaku v rychlostech nizsich... Prece jenom kdyz ma Beruska ma tahat mych 120kg, je to pro ni makacka :-))) Petr - st 25 listopad, 2009 22:58 Předmět:
menší zadní kolo Jára Cimrman - čt 26 listopad, 2009 00:00 Předmět:
Ve většině případu mají auta a potažmo i motorky sekundární převod pro běžný provoz velice dobře spočítaný a to musí brát v úvahu že se vozidlo pohybuje nejen v rovinatém ale i kopcovitém terénu. Do určitých oblastí se ale dodávají s horským převodem - do pomala pro zvládání těžších terénů. Je pravda že Shadow 1100 zrovna příliš velkým krouťákem neoplívá a 50 Koní není bůh vi co ale na druhou stranu když mě někdo na.... tak 1 - 55, 2 - 120, 3 - 145Km a dál už jsem to nezkoušel ale to je docela kalup, takže možná a to je asi i můj případ, jezdíme rádi s podtočenými a bublajícími motory a pak pouhé otočení heftu nemá ten tížený efekt M.P. Jerry - čt 26 listopad, 2009 05:44 Předmět:
Vím že odbočuji, u starší VT 750 je rozdl na rozetě u Shadow a Black Widow, která má o pouhý 1 pouhý zub méně. Nevým jak moc velký rozdíl by to byl.