Shadow Owners Club

Bazar - Prodám zánovní Hondu VT 750 C4 Shadow, r.v. 2006, s kardanem

bmw - út 08 červen, 2010 09:24
Předmět: Prodám zánovní Hondu VT 750 C4 Shadow, r.v. 2006, s kardanem
 
Mám tři věci:
1) krásnou zánovní vystrojenou Shadowku
2) nabídku na koupi cruisera-bobbera BMW R 1200 C
3) dilema, co s tím.

Protože vlastním už jedno BMW (enduro boxera), uvažuji, že bych to sjednotil, a proto bych do dobrých rukou nabídnul svého cruisera Honda VT 750 C4 Shadow, leštěnku voňavku, ročník 2006.

Je v naprosto TOP stavu a s najetými pouhými necelými 18 tisíci km (skutečný stav - elektronický odometr a řídící jednotku doufám nelze zfalšovat). Samozřejmě nehavarovaná ani nepoložená, bez jediného škrábanečku, jako nová. S pravidelným autorizovaným servisem a s veškerou dokumentací včetně manuálu a řádně vedené servisní knížky.
Dále oba klíče a ochranný kód pro event. firemní výrobu dalšího klíče v případě ztráty, kompletní nářadí v původním obalu, přidám rozkreslené funkční celky a detaily (parts number) motocyklu a podrobnou několikasetstránkovou servisní dokumentaci. Mnoho drahých značkových doplňků - velký ochranný štít, chromované padací rámy, opěrka spolujezdce, decentní stylové kožené brašny kopírující svým tvarem zadní blatník, rolka, palubní hodiny, kožené doplňky (plus přidám navíc třásně na rukojetě - nejsou na fotce), chromovaný design zrcátek, nádobky na brzdovou kapalinu na řídítkách a předního blatníku.

Jedná se o poslední generaci spolehlivé Hondy Shadow - s kardanem a s nejnovějším vylepšeným motorem s enormní životností a s klikovou hřídelí s většími hlavními i ojničními čepy. Vše v perfektním stavu jak motoricky a podvozkem, tak včetně všeho elektrického - přepínačů, tlačítek atd., uzamykatelný odkládací prostor.

Motorka je perfektně zajetá s pravidelným a tichým chodem motoru, spotřeba oleje nula nula nic, spotřeba benzínu dle způsobu jízdy 3.3 až 3.75 l/100 km (není mi už dvacet, šetřím ji a netahám za to - kochací jízdy 70-90 km/hod a pouze za krásného počasí).

Shadowka je pověstně honďácky maximálně spolehlivá a chytá vždy spolehlivě na první cvrnknutí. Motor má maximální krouticí moment už v cca 3000 ot/min a má výborný a plynulý zátah už odspoda, žádné cukání, žádné střílení do výfuku apod.

Seriozní přístup a plná nádrž při koupi je z mé strany samozřejmostí, stačí nasednout a užívat si pohodové jízdy.
Cena k solidnímu jednání 137.900,- Kč.

Email: bmw-gs (zavináč) seznam.cz
 
Jerry - út 08 červen, 2010 19:07
Předmět:
Musím říct: "kráska k pohledání".
Fakt nádherná.
bmw - st 09 červen, 2010 09:52
Předmět:
No, jak už jsem psal kamarádovi, který mě emailem kontaktoval a podivoval se, když se dozvěděl, že ji dávám pryč - objektivně vzato, ta Shadowka má za sebou zatím pouze maličký zlomek svého života a i z tohoto pohledu jsem si jí zatím moc neužil. Ale kdybych ji měl nějak výstižně zhodnotit, tak jedním slovem paráda.

Nízký posez, jen si to tak bublá, krásná, okamžitá, zcela plynulá a předvidatelná reakce na plyn, výborný zátah už odspoda, opravdu si to užívám při kochacích vyjížďkách s dostatečnou rezervou výkonu a točivého momentu v případě potřeby. A i jestli se mi to podaří prodat bez velké ztráty, bude mi po ní setsakra smutno, to vím na beton.
Jsem z toho dost rozpolcený, skoro bych byl i raději, kdyby to osud zařídil tak, že mi zůstane, protože vím, že je v perfektním stavu, kvůli nízkému těžišti a posedu krásná manipulace na místě (oproti čtvrttunovému enduru), a má cca o litr a půl nižší spotřebu než moje větší BMW. A jezdí se mi na ní teď už po lepším sžití s ní velmi pěkně - teda musím přiznat, že ze začátku to byl pro mne dost nezvyk, je to objektivně opravdu poněkud hůře ovladatelné než enduro, a taky na těch našich silnicích s dírama to není úplně ono, ale jinak nemůžu říct ani Ň Very Happy
Boža - st 09 červen, 2010 13:53
Předmět:
Fakt krásná, škoda, že již jednu mám. Very Happy
bmw - čt 10 červen, 2010 10:34
Předmět:
Taky je mi to líto a NIKDY bych si nepomyslel, že bych takovýto vymazlený stroj mohl dát z ruky - chtěl jsem to s ním doklepat až do důchodu, a to nejenom na jeho začátek. Je to jednak typově opravdu povedená, spolehlivá, výborná mašina, jednak tato poměrně vzácná originální barevná kombinace (jedna z barev pouze roku 2006) myslím si nikoho neurazí a je to ceněný vzhled na rozdíl od té všudypřítomné tuctové černé (bez urážky, prosím). A hlavně - ukazuje se, že tento konkrétní kousek je fakt krásně zajetý a šlape po všech stránkách jako hodinky. A ta spotřeba, kterou uvádím, je rovněž pravdivá - jezdím s tímto vynikajícím Véčkovým dvouválcem okolo 3.5 l/100 km, a lze se dostat ještě i o něco níž.

Něco málo mi už rukama prošlo, tak si troufám říct, že při mém stylu jízdy a při nezanedbané alespoň základní péči bych na tomto stroji natočil bez nějakého náznaku skutečné potřeby generální opravy klidně čtvrt milionu km.

Tou základní péčí rozumím hlavně toto:

1)
Nezatěžovat studený motor - zásadně netůrovat a první dvě tři minuty jet velmi klidně a nevytáčet motor víc, než je nezbytně nutné. Pokud možno omezit zbytečné studené starty (nejezdit do trafiky za rohem), ale užívat si spíš delších cest.

2)
Samozřejmostí musí být výměna motorového oleje a filtru, klidně i pouhá svépomocná, a pokud možno poněkud dříve než je výrobcem doporučovaných každých 12 tisíc km. I tento interval výrobce svědčí o tom, jak moc si Honda u tohoto léty prověřeného a předimenzovaného nízkootáčkového motoru věří - je potřeba to srovnat s intervaly u většiny podlitrových motorů, kde to bývá zpravidla 4 nebo 6 tisíc km.

3)
Netrápit spojku, převodovku ani koncový převod a nepřetáčet, ale ani nepodtáčet motor, což zjednodušeně řečeno znamená např. nerozjíždět se na trojku, jak předvádějí někteří frajírci, a nepokoušet se o wheelee, nejezdit "do kopce na volnoběh" a naopak zase z kopce pod plným plynem jogurt stylem co to dá.
bmw - čt 17 červen, 2010 09:11
Předmět: S L E V A
Tak to zkusíme holandskou dražbou - každý týden o tisíc levněji...

Takže sleva 17.6.2010:
cena za komplet je 136.900,- Kč
bmw - čt 17 červen, 2010 09:29
Předmět:
A ještě snad doplním - jižní Morava, Brno nebo blízké okolí
Martin_s - čt 17 červen, 2010 14:20
Předmět:
Za rok si ji vemu Dancing
bmw - po 21 červen, 2010 13:08
Předmět:
 
Sleva od 21.6.2010:
cena za komplet je 135.900,- Kč
 
Libor600 - so 26 červen, 2010 12:10
Předmět: prodán 750 C4
Cool ta nabídka me docela hezky nadzvedává. Abych na ní dosáhl Shocked musel bych prodat tu moji 600. Poraďte -pomozte Help.
Jára Cimrman - so 26 červen, 2010 23:35
Předmět:
Libore, prodej v klidu tu svojí, která se může pochlubit že byla v Africe, no a potom počkáš až tahle bude za 110 tisíc a máš to doma Shocked M.P.
bmw - po 28 červen, 2010 08:11
Předmět:
 
Sleva od 28. 6. 2010:

134.900,- Kč
 
bmw - st 30 červen, 2010 07:55
Předmět: Špatná doba pro prodej?
 
Tak nevím, zatím jenom tři oťukávací zájemci...
Na jaře před začátkem motosezóny by určitě byl o takovýto stroj mnohem větší zájem a více vážných zájemců - je to tedy tím létem a dovolenými?
Není rozumnější to zabalit a počkat s nabídkou na březen-duben?
 
Jára Cimrman - st 30 červen, 2010 10:39
Předmět:
To bude zase o rok starší, ale ona se prodá jen to chce trochu času a každá věc má svýho kupce a ten první bývá nejlepší. Je třeba si uvědomit že na tom vždy proděláš. Sad M.P.
Martin_s - st 30 červen, 2010 11:30
Předmět:
To BMW: Přijde mi to takový jako trochu drahý... zkus dát deset dolů a bude se ti prodávat hned daleko líp Enjoy
bmw - st 30 červen, 2010 13:13
Předmět:
 
Miloslave, díky moc za morální podporu.
OK, takže vydržím, počkám a uvidíme... řekl slepý Smile
 
bmw - st 30 červen, 2010 13:18
Předmět:
Martin_s napsal:
zkus dát deset dolů a bude se ti prodávat hned daleko líp Enjoy


Martin_S:

Bylo by to asi na delší povídání, protože to je taková ta univerzální "dobrá rada", co nic nestojí, vhodná možná leda tak snad pro někoho zcela nechápavého, kdo zároveň potřebuje peníze Zn. ihned a za jakoukoliv cenu, a to není můj případ.

Neber si to prosím osobně, ale nemíním touto svojí odpovědí otevírat nějaké zbytečné kolo polemik a případných vzájemných reakcí zcela nevhodných v inzertním vlákně.

Takže jen na vysvětlenou:
Já jsem totiž na tu aktuální nabídku BMW cruiseru už mezitím rezignoval a pokud do něho půjdu, tak až po případném prodeji Shadowky. A seženu a vyberu si ho sám podle svého gusta, zcela bez kompromisů v zemi původu a v kupované kvalitě.
Proto už na prodej své vymazlené Shadowky nespěchám a nejsem na tom "životně" zainteresován - pouze ji zkouším prodat tak, abych neprodělal gaťe, a když už, tak aby šla do dobrých rukou. A v žádném případě, opakuji, V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ se jí nebudu zbavovat hluboko pod cenou. A nebudu ji proto prodávat komukoliv, kdo by si ji chtěl koupit jenom nebo hlavně proto, že bude levná.

Pokud bych se jí opravdu zbavil, tak jenom s čistým klidným svědomím, do dobrých rukou někomu, kdo ji ocení ne kvůli případné podhodnocené ceně, ale kvůli motorce samotné a jejímu stavu.
Kdybych chtěl podobnou Shadowku (zánovní, s málo najetými km, v původním stavu a dostrojenou, perfektně zajetou, s veškerou dokumentací a kvalitním servisem atd.) koupit, tak takovýto stroj za tyto peníze neseženu.

Čili jak při koupi, tak při prodeji je to otázka vhodné aktuální konstelace (náhody, štěstí, osudu - jak kdo chce) a souladu momentální nabídky s momentální poptávkou. A jak M. P. správně říká - každá věc má svého kupce.
bmw - po 05 červenec, 2010 05:47
Předmět:
Sleva od 5. 7. 2010:

133.900,- Kč
bmw - po 12 červenec, 2010 10:54
Předmět:
 
Sleva od 12. 7. 2010:

132.900,- Kč
 
cufi - so 17 červenec, 2010 22:37
Předmět:
To BMW jsem viděl 14 dní zpátky v Rakousku a je to úchvatná mašina. Jinak ta Tvoje Shadowka je přesně ten kousek, který bych si rád pořídil. Hlavně ta barva.
bmw - po 19 červenec, 2010 10:18
Předmět:
Sleva od 19. 7. 2010:

131.900,- Kč
bmw - po 26 červenec, 2010 09:38
Předmět:
Sleva od 26. 7. 2010:

130.900,- Kč
bmw - po 02 srpen, 2010 10:01
Předmět:
 
Poslední sleva, níž už nejdu:

129.900,- Kč
 
Jára Cimrman - út 03 srpen, 2010 15:12
Předmět:
No nevím, níž už nejdu, třeba tady http://www.tipmoto.com/motorky/honda/152350-vt-750-c2.html Doplňky ti asi nikdo nezaplatí Sad M.P.
bmw - st 04 srpen, 2010 11:50
Předmět:
 
Dal bych vždycky přednost motorce od soukromé osoby před nákupem na tipmotu či od překupníka(ů) tahajících to na kšeft z prosolené GB. Přece něco jiného je před koupí mít možnost promluvit s majitelem a odhadnout prodávanou věc i podle vzhledu a chování majitele než někde něco anonymně brát z nějakého bazaru...
A zrovna ten 4 roky starý holý stroj bez doplňků a s najetými 4 tisíci km, to taky může být předváděčka z obchodu, kde se na tom povozilo sto lidí, studené starty, nezahřátý motor a davaj plný kotel, hmm, to ne.

Níž už opravdu s cenou své krásné a spolehlivé Shadowky nepůjdu - je holt teď asi špatná doba, na jaře by to bylo něco jiného.
Když to osud zařídí tak, že si ji mám nechat a být spokojen s tím, co mám a znám, budu tomu vlastně možná nakonec rád, nehledě už ani na to, že za to báwo bych býval musel doplatit ještě skoro jednou tolik. Škoda jen, že jsem teď v létě na Shadowce od doby podání inzerátu nejezdil - abych ji kupci "neojezdil" a aby km nenaskakovaly a souhlasily s inzerátem v době jeho podání.

 
Jára Cimrman - st 04 srpen, 2010 12:41
Předmět:
Já jen chci ukázat jaká je realita, cenu si musíš určit sám a je to jen tvoje věc. Buď prodáš a nebo třeba taky neprodáš Embarassed M.P.
Nestler - pá 06 srpen, 2010 14:39
Předmět:
Ahoj,

nepíšu, že bych chtěl kupovat, ale spíš o radu Hledám vhodné brašny na svojí Hondu a mám velkej problém, protože je tam málo místa. A přesně takové brašny jako máš ty na svojí by se mi líbili. Můžeš mi poradit kde bych je sehnal

Díky

Netler
bmw - so 07 srpen, 2010 11:02
Předmět:
Nestler napsal:
Hledám vhodné brašny na svojí Hondu a mám velkej problém, protože je tam málo místa. A přesně takové brašny jako máš ty na svojí by se mi líbili. Můžeš mi poradit kde bych je sehnal?



Ahoj,

jak říkal pan Kodet v Pelíškách, není voják jako voják... Smile

A není brašna jako brašna...
Nevím, jestli se ty moje ještě vyrábějí, snad ano, ale jsou tam už od počátku i s držákama, a nejsou z ČR, ale z ciziny. Líbí se mi pro svou optimální velikost, shadowácký tvar kopírující blatník a kvalitu kůže, kování a celkového provedení.
Zkusím Ti to kdyžtak přes víkend nafotit a snad ještě najdu nějaké označení výrobce nebo nějakou jinou identifikaci.
Jerry - so 07 srpen, 2010 12:55
Předmět:
Mám pdobný tvar z Y-shopu. Jsou vidět třeba - zde -. Tady jsou ještě křivě přichycené. Teď už je mám vepředu trochu níž.
Protože jsou ručně šité, možná by ti udělali i nějakou specialitku., to ale bude chtít určitě osobní jednání.
Marty - so 07 srpen, 2010 17:11
Předmět:
A všimni si osvětlení SPZ s integrovanými blinkry...
Jára Cimrman - ne 08 srpen, 2010 05:11
Předmět:
A co třeba tady http://www.elcalvera.cz/index.htm Embarassed M.P.
bmw - po 09 srpen, 2010 11:37
Předmět:
bmw napsal:
Nestler napsal:
Hledám vhodné brašny na svojí Hondu a mám velkej problém, protože je tam málo místa. A přesně takové brašny jako máš ty na svojí by se mi líbili. Můžeš mi poradit kde bych je sehnal?



Ahoj,

jak říkal pan Kodet v Pelíškách, není voják jako voják... Smile

A není brašna jako brašna...
Nevím, jestli se ty moje ještě vyrábějí, snad ano, ale jsou tam už od počátku i s držákama, a nejsou z ČR, ale z ciziny. Líbí se mi pro svou optimální velikost, shadowácký tvar kopírující blatník a kvalitu kůže, kování a celkového provedení.
Zkusím Ti to kdyžtak přes víkend nafotit a snad ještě najdu nějaké označení výrobce nebo nějakou jinou identifikaci.



To Nestler,
o víkendu jsem měl dost nabitý program a nedostal jsem se k tomu. Ale ten odkaz od M.P. http://www.elcalvera.cz/index.htm je moc dobrý, tam je velmi široký výběr, pohříchu kvalitní brašny jsou za částky i přes deset tisíc. Tak jestli by Ti to alespoň orientačně pomohlo, oměřil bych ty svoje brašny, ať víš co a jak.
 
Libor600 - so 14 srpen, 2010 00:34
Předmět:
Cool na vědomost se dává ZE pokud naaidka platí !tak jdu Do ToHO hell jestli to bude platit -tak 28. 8. Jsem pro ní Razz myskin to vážně :-driank
Libor600 - so 14 srpen, 2010 01:36
Předmět:
0 Cool dále na vědomost se dává ze se prodá jedna 600 v dobrém stavu. Pro člena SHOC Bohemia NEBO priznivce 70 00 0. Jinak 80 000. Nespěchá Laughing
bmw - so 14 srpen, 2010 09:26
Předmět:
Ahoj Libore,
nabídka je aktuální, ale zatím jsem zhruba už týden v jednání se zájemcem z českobudějovicka, který však bohužel s motorkami tohoto typu ještě nemá moc zkušeností a proto momentálně shání nějakého zkušeného poradce, aby mu asistoval u prodeje.
bmw - so 14 srpen, 2010 09:30
Předmět:
bmw napsal:
Ahoj Libore,
nabídka je aktuální, ale zatím jsem zhruba už týden v jednání se zájemcem z českobudějovicka, který však bohužel s motorkami tohoto typu ještě nemá moc zkušeností a proto momentálně shání nějakého zkušeného poradce, aby mu asistoval u prodeje.


...lépe řečeno (z jeho pohledu), aby mu asistoval u koupě.
Libor600 - so 14 srpen, 2010 10:51
Předmět:
Cool tak se sakra rozmyslí helljá to beru od této chvíle naprosto vážně . Platba v hotovosti a pokud to dopadne Razz tak chci jet na valnou hromadu a nás sraz v novém. nice a můj dobrý kamarád Sup se uz nebude vytahovat ze jede o 10km rychleji Cool Razz časově to rychleji nezvládnu . Pokud zadas adresu jsem ochoten zaslat zálohu song
Jast - so 14 srpen, 2010 23:51
Předmět: VT750C4
Ahoj Libore, jestli ji získáš předem Ti gratuluji Good Good song
Jára Cimrman - ne 15 srpen, 2010 09:42
Předmět:
Když ti to nepopadne poinformoval bych se tady, vypadá pěkně http://www.tipmoto.com/motorky/honda/152350-vt-750-c2.html Embarassed M.P.
Jára Cimrman - ne 15 srpen, 2010 09:54
Předmět:
Ještě mě napadá co takhle VT 1100, ušetřil by jsi si jednu přestupní stanici Embarassed M.P.
Libor600 - ne 15 srpen, 2010 17:59
Předmět:
Cool díky za dobrý tip. Našel jsem tam na straně 5 neco.ma to málo najeto. R. V. 2004 Ale nebudu spěchat. Te me 600 by mi bylo asi dost líto Sad
Jára Cimrman - ne 15 srpen, 2010 20:51
Předmět:
Libore, určitě bych šel do motorky s kardanem, žádný čístění, mazání dotahování a vyměňování řetězu, po dvaceti tisících vyměníš dva panáky oleje a jezdíš dál. Prostě pro tebe přestane existovat sekundární převod Embarassed M.P.
Baron - po 16 srpen, 2010 06:54
Předmět:
M.P. má recht. Já to řešil minulej tejden a tyk jsem vzal radši 1100. Ale původně jsem měl v oku tohle http://www.motocentrum-tass.cz/nabidka-motocyklu/honda-vt-750-shadow-id:158661.moto
Miagi - po 16 srpen, 2010 08:13
Předmět:
Z vlastní zkušenosti doporučuji VT 1100.
bmw - po 16 srpen, 2010 11:27
Předmět:
Libor600 napsal:
já to beru od této chvíle naprosto vážně [...] Platba v hotovosti [...] Pokud zadas adresu jsem ochoten zaslat zálohu


Ahoj Libore,
škoda, že ses neozval tak asi o týden dříve, je mi to kvůli Tobě líto.
Ale přednost měl zájemce, který se ozval pár dní před Tebou a včera si po prohlídce, zkušební jízdě a po cca 2.5 hodinovém jednání Shadowku pokřtěnou Mitsuko (to jest japonsky dítě světla, zářící dítě) odvezl po vlastní ose, aby v pořádku dorazil domů po cca 200 km cestě větrnou Vysočinou.

Takže novému majiteli i tímto zde přeji ještě jednou nespočet šťastných výletů a bezpečného cestování při toulákách krajinou a po všech těch krásách kol nás.
Mně se to sice nakonec vliven lákadla na BMW cruisera nepodařilo, ale přeji mu a doufám, že alespoň jemu se splní jeho sen, že s takovýmto strojem se to už dá krásně doklepat až do motorkářského důchodu.

Jak se říká - život nemá barvu šedou, když jsi v sedle Hondy Shadow.


  
Libor600 - po 16 srpen, 2010 14:20
Předmět:
Cool tak a je po ptakach Shocked dřív jsem neměl peníze pohromadě. Tak jsem nemohl slíbit nic na pevno. Však ono se neco sežene. Moje přesdstava je750 červená a hlavně TOP STAV nabidka k prodeji me 600 platí dál. Razz
Baron - po 16 srpen, 2010 14:55
Předmět:
Libor600 napsal:
Moje přesdstava je750 červená a hlavně TOP STAV

Co TAHLE? Viděl jsem jí na vlastní oči když jsem si jel pro 1100 a vypadá fakt skvěle!! Dobrý

http://www.motocentrum-tass.cz/nabidka-motocyklu/honda-vt-750-shadow-id:158661.moto
Klárka - po 16 srpen, 2010 15:08
Předmět:
Shocked Páni,ta vypadá skvěle :-)
bmw - út 17 srpen, 2010 10:37
Předmět:
 
Ještě snad jedno statistické polínko přiložím - ode mne už poslední, neb jsem v neděli svoji Shadowku prodal, a věřím, že do dobrých rukou.
S novým majitelem jsme mj. procházeli i mé záznamy z palubního deníku včetně souvisejících paragonů z benzínky, a toto je poslední údaj o spotřebě:

Od posledního dotankování ujeto 361 km, kdy bylo nutno přepnout na rezervu.
Poté, po přepnutí na rezervu a po ujetí dalších 27 km k "mé" obvyklé benzínové čerpací stanici bylo po ujetí celkem 388 km od posledního tankování dotankováno 12.62 litru N95 - a to opět standardně až po hrdlo, motorka samozřejmě ve svislé poloze (ne na bočním stojanu), ke konci (poslední cca 1-2 litry) opakovaným velmi pomalým "dokapáváním" a za občasného zakývání motorkou (vzduch z nádrže pryč).

Spotřeba (jak se nakonec ukázalo, byla to moje poslední) při téměř výlučně kochacích sólo jízdách tedy činila (12.62/388) x 100 = 3.25 l / 100km.

Pro pořádek - jedná se (podle mého názoru) o dobře zajetou Hondu Shadow VT 750 C s najetými pouhými 18 tisíci km, rok výroby 2006, tedy s kardanem a ještě stále s karburátorem (ne se vstřikama). Výhodu toho karbecu u takovéhoto klasického stroje s nízkým litrovým výkonem nízkoobrátkového Véčkového motoru bych viděl v absenci další elektroniky a mechaniky nutné u vstřiků a v prakticky libovolně dlouhé životnosti (opravitelnosti na koleně i po desítkách let) a v plynulosti chodu motoru ve všech jeho režimech - přechody ze záběru do utlumení a naopak z volnoběhu do záběru jsou oproti vstřikům naprosto plynulé, bez cuknutí.
 
bmw - st 20 červenec, 2011 14:49
Předmět: Pozdrav nynějšímu majiteli
 
Marty64 napsal:
Všechny sudy vypity. Rumy a ostatní také. Všechny druhy Dánského deště vyzkoušeny. Německého také. Je velká pravděpodobnost, že všichni ve zdraví přežili. Západ je, pokud vím, doma. Střed už asi také. Nejdále to má Jospa a ten se asi nahlásí asi až zítra. My se Zuzkou dorazili ve 21,45. Prdky bolí, únava je velká, ale spokojenost a radost z dobře odvedené práce vítězí. Díky Jerrymu za naplánování a provedení skvělého výletu. Další se dozvíte průběžně v další diskuzi, neb teď jdu chrápat...

 
Jospa napsal:
Dorazil jsem v poradku pulnoci a bez deste. Byla to fajn akcicka,fotky nasdilim behem dneska. Very Happy

 
Jospa napsal:
Diky Jardovi a Hance za pripravu a celou organizaci vyletu a hledani ubytovani v destive noci, abychom mohli prespat v suchu Good. Tady je i par fotek, nez prijde dokumentacni tsunami od Fandy.

https://picasaweb.google.com/101236670906490186318/SHOCDenmarkJuly2011?authkey=Gv1sRgCMPP79ni_6-vOQ


 
Ahoj Jospo,

pořád smutním po té krásné a spolehlivé Shadowce, a za každým čoprem a krujzrem se vždycky rád ohlídnu a povzdechnu si, ach jo...

A tak i skoro už po roce se stále vracím na můj oblíbený www.shoc.cz a sleduju místní dění a tu soudržnost mezi těmi věkem staršíma, ale duší stále klukama a holkama :-)

Sledoval jsem např. i přípravy na ten mezinárodní sraz v Dánsku, a i teď jsem se díval po vašem štastném návratu na Tvoje fotky z té cesty. Moc pěkné, a i mně udělaly radost.

Vidím a jsem tomu rád, že Mitsuko je opravdu v dobrých rukou. Já jsem ji šetřil možná až moc a je proto fajn, že jí dopřáváš poznat kus světa ve společnosti jejích sourozenců. Taky jsi ji ještě dovybavil něčím dalším - koukal jsem se, že na pár fotkách (asi za začátku cesty) jsi měl na padacím rámu namontovány předkopy, které pak už zase byly pryč. To byla taky věc, o které jsem uvažoval pro jízdy na delších trasách, ale už k tomu bohužel nedošlo - ani k těm delším jízdám, ani k těm předkopům.

Buď zdráv, a ať Ti Mitsuko dělá pořád jenom samou radost (doufám, že tomu tak stále je) a mějte se oba moc pěkně :-)
 
Libor600 - st 20 červenec, 2011 15:08
Předmět:
Shocked tomu se říká pozdní lítost. Razz ale nezoufej. Shadowky a náš klub ještě hezkých pár let budou song tak je vždy čas se vrátit Razz
SAMANN - čt 21 červenec, 2011 19:36
Předmět:
Jasná věc, a stará Láska prý nerezaví... nice song
bmw - čt 21 červen, 2012 19:46
Předmět: Že by návrat ztraceného syna?
 
Ahoj všem dobrým lidem zde,

po dvou letech od prodeje Shadowky na ni stále vzpomínám a dokonce znovu a teď už docela vážně uvažuju o jejím opětovném pořízení.

Trochu ale váhám mezi novější a úspornější VT 750 C na jedné straně a starší VT 1100 na straně druhé...

Kluci a holky, kdo jste měli oba dva typy (VT 750 a VT 1100) nebo je alespoň trochu znáte, mohli byste udělat jejich srovnání?


Samozřejmě klidně nechť je v tom i dost osobních zkušeností a subjektivního pohledu, však motorka je hodně o pocitech, a to je to pravé koření.

Díky všem, kdo mi budou chtít aspoň trochu pomoci v mém rozhodování Smile
 
bmw - ne 09 září, 2012 07:56
Předmět: Re: Že by návrat ztraceného syna?
bmw napsal:
 
...kdo jste měli oba dva typy (VT 750 a VT 1100) nebo je alespoň trochu znáte, mohli byste udělat jejich srovnání?


Takže obě dvě Shadowky zároveň tady asi nikdo nemá, ale našel by se zde někdo, kdo přesedlal ze slabší VT 750 na silnější VT 1100?

Nebo naopak, přešel někdo z VT 1100 na VT 750?

Co vám to přineslo, v čem jste si z dlouhodobějšího hlediska polepšili nebo pohoršili?
Budu rád za jakoukoliv zkušenost v tomto směru.

Díky moc.
PIN'dour - ne 09 září, 2012 10:23
Předmět:
Ahoj tak já přidám svou trošku do mlýna. Prosím tě já koupil VT750 c4 rok 2006. Pořídil jsem jí kuli pár důvodům a to, že jsem hondař tělem i duší proto jsem chtěl hondu. Vždy jsem chtěl motorku a teď byla příležitost. Shadow proto, že nejsem zastáncem silnic. 750 proto protože má nízko těžiště a je výborně ovladatelná k tomu má nízkou spotřebu a další výhody no a C4 proto, protože se my naskytla velice výhodná koupě a navíc je s kardanem. No a já jsem nebyl vyježděnej motorkář (a stále nejsem, ale už si trochu víc věřím, ovšem respekt k ní mám porád), ale začátečník. Takže to jsou důvody proč jsem si vybral takhle.
Kdybych se vrátil do minulosti a měl bych možnost volby udělal bych stejně. Jediný co my po cca 6000km dělá starost, je to, že my připadá, že strašně motorka točí a hledám další rychlost. Hodně to je znát když člověk jede okolo 110km/h. Převážně jezdím okolo 100km/h ale jakmile chci jet rychleji (a to občas chci :-) ) tak hledám a hledám. Kdybych měl peníze tak bych možná popřemýšlel nad VTx 1300, protože se my strašně líbí a je dost podobná mojí, ale jelikož peníze nemám tak mou součástí zůstane moje VT 750 C4 a jsem za ní rád.
Takže pokud nejezdíš jako "dárce orgánů" tak doporučuju VT750.
Toť můj názor, třeba ti pomůže.
Martin_s - ne 09 září, 2012 11:19
Předmět:
Zdravim,

mám 1100 C2 a co se týče hledání "šestky", tak jsem na tom stejně Smile
Kolem stovky už ji tam láduju Laughing

Dokud jsem měl origo laufy bylo to lepší, "šestku" sem řadil až ve 120 Laughing
popinjay - ne 09 září, 2012 11:54
Předmět:
PIN'dour napsal:
.....750 proto protože má nízko těžiště a je výborně ovladatelná k tomu má nízkou spotřebu .....a navíc je s kardanem. ..... my připadá, že strašně motorka točí a hledám další rychlost. Hodně to je znát když člověk jede okolo 110km/h. Převážně jezdím okolo 100km/h ale jakmile chci jet rychleji (a to občas chci :-) ) tak hledám a hledám.
Takže pokud nejezdíš jako "dárce orgánů" tak doporučuju VT750.


suhlasim, nizke tazisko, ovladatelneost, spotreba, kardan, jeden karbec = skvela vec.
az na tie spominane otacky.
ale do 100km/hod. zlata masina !!
Jára Cimrman - ne 09 září, 2012 20:58
Předmět:
Já jsem měl možnost se povozit na VT 750 C4, má ji švára a proti jedenáctce je třeba víc motorku točit jinak dobrá ovladatelnost ale je to o obsahu. Jedenáctka má krouťák a kopec si narovnáš plynem u 750 budeš muset řadit. Je to věc vkusu, potřeb a názoru. Je ale podle mě dobrý přeskočit vývojový stupeň než po půl roce pokukovat po jiné Embarassed J.C.
Svatopluk - ne 09 září, 2012 21:30
Předmět:
To dilema řeším také...mám VT750C4...při své výšce a váze jsem přidal přepákování, celou jsem si ji tak nějak udělal k obrazu svému.... když jsem mimo cestu a dívám se co kdo má, tak si říkám, taky bych rád měl něco silnějšího... pak si ale sednu za svou Matyldu a jsem rád, že ji mám... jezdím maximálně tak 110km/h a jezdím sám, nikam se neženu a co potřebuji, to předjedu... spotřebu mám nízkou, Matylda šlape jak hodinky... jak říkám, je to dilema... ale ve skutečnosti je to jen ta touha mít víc... tím si nehojím to kde jsem...jen říkám, že možnosti volby jsou obrovské ale když jedu na své Matyldě, jsem rád, že ji mám a v ten okamžik bych neměnil...je to jako s ženskou.. (dámy mi snad prominou)... kolem je spousta krásek, ale když to doma klape po všech stránkách, není důvod to měnit...
popinjay - ne 09 září, 2012 22:39
Předmět:
tiez som si po chvili jazdenia nadaval, ze som nedal na poucku, ze
ked chopper, tak nad liter. ale zase ako sa poznam, s litrom a jeho krutiakom by som robil kraviny. obcas ta nase..ru plechovkari a potrebujes im ukazat chrbat.
takto mam pokoj, istotu a klud zaruceny.
33kW maximal nominal.
3kW sa stratia v kardanovom prevode, zvysok sa trapi s mojim pupkom. hehehe...


Len pomaly...
Boža - po 10 září, 2012 11:13
Předmět:
Ahoj, mám Sáru 1100 ACE-C3, koupil jsem si ji protože se mi líbila. Mám ji 10 let, najeto 53.000 km a pohoda. Nyní koukám po něčem silnějším jen pro pohodu a zrychlení.
bmw - út 11 září, 2012 15:17
Předmět:
 
PIN'dour napsal:
Prosím tě já koupil VT750 c4 rok 2006. Pořídil jsem jí kuli pár důvodům a to, že jsem hondař tělem i duší proto jsem chtěl hondu. Shadow proto, že nejsem zastáncem silnic. 750 proto protože má nízko těžiště a je výborně ovladatelná k tomu má nízkou spotřebu a další výhody no a C4 proto, protože se my naskytla velice výhodná koupě a navíc je s kardanem.

Znáš "Potkali se u Kolína?"
Tak zrovínka jako já, pane! Zrovínka jako já! Enjoy

Taky 750 C4, taky už kardan a taky ještě karbec, taky r.v. 2006...
Byl to vynikající, maximálně spolehlivý a dobře padnoucí stroj, a jezdil skoro jen na vzduch (no tak dobře, s pár molekulama uhlovodíku).
 

 
PIN'dour napsal:
pokud nejezdíš jako "dárce orgánů" tak doporučuju VT750.
Toť můj názor, třeba ti pomůže.

Mrkni na první stranu (na začátek vlákna), na autora prvních příspěvků... Smile
 
bmw - čt 13 září, 2012 10:18
Předmět:
Martin_s napsal:
Zdravim,

mám 1100 C2 a co se týče hledání "šestky", tak jsem na tom stejně Smile
Kolem stovky už ji tam láduju Laughing

Dokud jsem měl origo laufy bylo to lepší, "šestku" sem řadil až ve 120 Laughing


A přičítáš to většímu krouťáku s neoriginálníma (laděnýma) výfukama?

Nebo spíš velkýmu kraválu u otevřenejch laufů, a proto snahou ztišit trochu motorku zařazením dalšího, bohužel už neexistujícího kvaltu?
Martin_s - čt 13 září, 2012 14:31
Předmět:
Je to tak, ve vyšších otáčkách už máš dle sluchového vjemu pocit, že bys tam měl dát další kvalt, ale ono tam není song Tak ještě trochu přidáš a pak si zvykneš Smile
Jára Cimrman - čt 13 září, 2012 19:24
Předmět:
Já si myslím že je to hlavně o pocitu a o tom jak chceš na motorce jet. Vt 1100 umí s otevřenýmy výfuky jet na pětku 60 a taky umí jet na dvojku 110 a na trojku přez 130 a určitě má proti VT 750 delší kvalty mad J.C.
Jerry - pá 14 září, 2012 18:43
Předmět:
I na mojí VT 750 stále hledám kvalty. Na novější jde koupit ukazatel zařazené rychlosti, který se jen připojí (Má to Sup). Na starší verze lze zakoupit ukazatel mprogramovatelný, který si spočítá rychlost motocyklu s otáčkami a vyleze mu z toho zařazená rychlost. Ani jedno není nejulevnější řešení. Tak ti nezbývá než si zvyknout, nebo jako já stále vymýšlet hovadiny. Mám v hlavě jednoduchý mechanický ukazatel, připojený starým plynovým bovdenem k řadící páce.
Laughing
Jára Cimrman - pá 14 září, 2012 19:57
Předmět:
Nebo nainstalovat mezi řidítka toto, problém je v tom že to fungovalo na 110V ale zase displej nepřehlídneš a nebo natáhnout provázek od řadící páky a nebo se naučit počítat do pěti a nebo poslouchat motor a nebo se na to vykašlat. mad J.C.
Jára Cimrman - pá 14 září, 2012 19:59
Předmět:
mad
bmw - po 17 září, 2012 11:00
Předmět:
 
popinjay napsal:
... (750) nizke tazisko, ovladatelneost, spotreba, kardan, jeden karbec = skvela vec. az na tie spominane otacky.
ale do 100km/hod. zlata masina !!

Stovkou nebo mírně přes sto jsem jel/jezdil na "malé" (VT750C4) Shadowce spíš jenom výjimečně - hlavně když jsem jednou vezl cca 200km na tandemu syna (tam a zpátky 2x100km) a potřeboval jsem se rozjet před kopcem, abych to na pětku vyplachtil...

 
popinjay napsal:
tiez som si po chvili jazdenia nadaval, ze som nedal na poucku, ze ked chopper, tak nad liter. ale zase ako sa poznam, s litrom a jeho krutiakom by som robil kraviny. obcas ta nase..ru plechovkari a potrebujes im ukazat chrbat. takto mam pokoj, istotu a klud zaruceny.
33kW maximal nominal.
3kW sa stratia v kardanovom prevode, zvysok sa trapi s mojim pupkom. hehehe...

Je to tak. Když člověk jezdí sám, a na kochačku nebo kolem komína, tak na klidný ježdění je ta 750 myslím naprosto dostačující - teda pro člověka, co se má rád a musí se v pořádku zase vrátit k rodině (žádný blbnutí).
Samozřejmě na rychlý dálkový přesuny, po dálnici, naložený ve dvou a s bagáží atd., by se silnější stroj využil.
 
fata - po 17 září, 2012 16:06
Předmět:
Martin_s napsal:
Je to tak, ve vyšších otáčkách už máš dle sluchového vjemu pocit, že bys tam měl dát další kvalt, ale ono tam není song Tak ještě trochu přidáš a pak si zvykneš Smile
pro zichr ho vždy skusím a on tam fakt neni...
bmw - čt 20 září, 2012 10:48
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
jsem měl možnost se povozit na VT 750 C4 a je třeba víc motorku točit. Jedenáctka má krouťák a kopec si narovnáš plynem u 750 budeš muset řadit. Je to věc vkusu, potřeb a názoru. Je ale podle mě dobrý přeskočit vývojový stupeň než po půl roce pokukovat po jiné Embarassed J.C.

Odkládám do prasátka na tu 11ku, a hlavně doma taky došlo postupem doby k pozitivnímu posunu - největší problém už nevidím v manželce (už mám dovoleno si čoprkrujzera koupit), ale v nedostatku místa v garáži.
 
Jára Cimrman - so 22 září, 2012 00:07
Předmět:
BMW, ta moje jedenácka je pořád k mání a na ceně by jsme se určitě dohodli. Embarassed J.C.
Libor600 - so 22 září, 2012 16:55
Předmět:
Good Cool vzkaz pro bmw-motorku od našeho Járy,určitě dobrý kup a žádná chyba, je to mazlík Razz tím myslím tu motorku haha Razz
Marty - so 22 září, 2012 23:05
Předmět:
bmw napsal:
 
Jára Cimrman napsal:
jsem měl možnost se povozit na VT 750 C4 a je třeba víc motorku točit. Jedenáctka má krouťák a kopec si narovnáš plynem u 750 budeš muset řadit. Je to věc vkusu, potřeb a názoru. Je ale podle mě dobrý přeskočit vývojový stupeň než po půl roce pokukovat po jiné Embarassed J.C.

Odkládám do prasátka na tu 11ku, a hlavně doma taky došlo postupem doby k pozitivnímu posunu - největší problém už nevidím v manželce (už mám dovoleno si čoprkrujzera koupit), ale v nedostatku místa v garáži.
 


Very Happy Jak v garáži???? Ta patří do ložnice, maximálně do obýváku... song song Very Happy
bmw - po 24 září, 2012 10:56
Předmět:
 
Svatopluk napsal:
To dilema řeším také...mám VT750C4...při své výšce a váze jsem přidal přepákování, celou jsem si ji tak nějak udělal k obrazu svému.... když jsem mimo cestu a dívám se co kdo má, tak si říkám, taky bych rád měl něco silnějšího... pak si ale sednu za svou Matyldu a jsem rád, že ji mám... jezdím maximálně tak 110km/h a jezdím sám, nikam se neženu a co potřebuji, to předjedu... spotřebu mám nízkou, Matylda šlape jak hodinky... jak říkám, je to dilema... ale ve skutečnosti je to jen ta touha mít víc... tím si nehojím to kde jsem...jen říkám, že možnosti volby jsou obrovské ale když jedu na své Matyldě, jsem rád, že ji mám a v ten okamžik bych neměnil...je to jako s ženskou.. (dámy mi snad prominou)... kolem je spousta krásek, ale když to doma klape po všech stránkách, není důvod to měnit...

Je moc dobré vážit si dobrého bydla a umět být spokojen s tím, co člověk má.

Já tenkrát o tu malou Shadowku přišel dost nerozumně vlastním rozhodnutím, a i když jsem se snažil tuto svoji trvalou výčitku vůči sobě samému potlačovat, nikdy jsem toho svého někdejšího neuváženého kroku nepřestal litovat.
Mezitím uběhl nějaký čas, a nebýt nedostatku místa v garáži a dřívějšího odporu rodiny, už bych si nějakou podobnou Shadowku (současnou 750 nebo starou 1100) zřejmě dávno pořídil.
 
bmw - po 24 září, 2012 11:37
Předmět:
 
Libor600 napsal:
Good Cool vzkaz pro bmw-motorku od našeho Járy,určitě dobrý kup a žádná chyba, je to mazlík Razz tím myslím tu motorku haha Razz

O tom není žádných pochyb - Míla je šťasně ženatý a NORMÁLNÍ chlap, žádnej mazlík.
 
bmw - po 24 září, 2012 11:43
Předmět:
 
Marty64 napsal:
Very Happy Jak v garáži???? Ta patří do ložnice, maximálně do obýváku... Very Happy

To je mi jasný, ale zkus to vysvětlil mojí velitelce Smile
 
bmw - po 24 září, 2012 11:57
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
BMW, ta moje jedenácka je pořád k mání a na ceně by jsme se určitě dohodli. Embarassed J.C.

Mílo, já vím. A škoda, že už je skoro po sezóně.

Ale ta Shadowka je mi snad souzená i přes všechny komplikace jako to místo v garáži a málo času na ježdění kvůli pracovnímu vytížení... páč já asi nebudu mít pokoj, dokud si ji někdo nekoupí.
 
bmw - po 24 září, 2012 12:01
Předmět:
 
... Ale jestli to nakonec budu já a budu muset pro tu Shadowku stavět druhou garáž, tak mě máte všichni na svědomí.
Vy všichni shadowáci, jak jste tady Smile
 
 
Libor600 - po 24 září, 2012 14:11
Předmět:
Razz neboj my si tě rádi na svědomí vemem,u nás je dobře Enjoy z garáže vytlačíš plechovku a místa bude dost Razz na čas se nevymlouvej,do práce chodíme vsichni.Sezona je sice na konci,ale my jsme zde celý rok Enjoy
Jára Cimrman - po 24 září, 2012 15:31
Předmět:
Garáže mám tři ale auta tam nikdy nebyla, líp jim je na vzduchu, tam to v zimě akorát tak nasolený hnije. V garáži co mím pod barákem jsou přez zimu jen motorky aby nenastydly Embarassed J.C.
bmw - út 25 září, 2012 08:47
Předmět:
 
Libor600 napsal:
z garáže vytlačíš plechovku a místa bude dost Razz


Jára Cimrman napsal:
Garáže mám tři ale auta tam nikdy nebyla, líp jim je na vzduchu, tam to v zimě akorát tak nasolený hnije Embarassed J.C.


Máte sice oba recht, ale co si budem povídat, že jo - mít auto v zimě v garáži je jednak pohodlnější, a taky je kdykoliv v pohotovosti, připraveno k okamžitému výjezdu v případě potřeby. Páč se nemusí odmetat sníh a škrabat okna, ani baterka tím nočním a ranním mrazem tolik netrpí, a taky motor není při ranním startu tak promrzlý - tudíž se dřív i s olejem zahřeje, méně se opotřebovává, a při kratších cestách se po takovýchto "teplejších studených startech" projeví i menší spotřeba.

Ale na druhou stranu je fakt, že člověk si může k autu zaparkovanýmu i v zimě pod širým nebem přivstat a sníh odmést a okna oškrabat...
A plechovka tak nejenom míň rezne, když se prosolená neodstaví do relativně teplé garáže, ale dokonce i míň koroduje Smile
 
bmw - út 25 září, 2012 09:40
Předmět:
 
Mílo, kdyby ses dostal k Shadowce a vzpomněl sis, zkus, prosím, změřit šířku přes řídítka (bez zrcátek, ta by se sklopila) - to je ten rozměr "A" (viz přiložený obrázek).

A případně, ale to už by bylo trochu pracnější, i tu o několk cm menší šířku při plně natočeném kole (viz rozměr "B").
Nebo alespoň maximální úhel natočení řídítek, a já už bych si pak z tohoto úhlu a z rozměru "A" dopočítal ten rozměr "B" (pokud by to moc nezkreslovala brzdová/spojková páčka)...

Jde o to, jakým nejmenším "tunelem" (dveřma v širší zdi - ne v 10-15 cm kantce) by se Shadowka dala protáhnout i za cenu natočenýho předního kola (nejlépe asi taženýho tím otvorem po kluzké podložce).

Díky.
 
Jára Cimrman - út 25 září, 2012 11:29
Předmět:
Tak že rozměr A je 85 cm pouze řidítka a s páčkama a zrcátkama asi těch 90cm. Rozměr B je 75cm s zrcátkama tak 80 cm. Zdraví J.C.
Libor600 - út 25 září, 2012 14:00
Předmět:
Shocked koukám že Razz hoši na to jdou vědecky Razz Razz atˇ se pánové zadaří
bmw - út 25 září, 2012 15:08
Předmět:
 
Libor600 napsal:
Shocked koukám že Razz hoši na to jdou vědecky Razz Razz atˇ se pánové zadaří

Zatím žádný kosmický výzkum, pouhé změření svinovacím metrem. Maximálně byl v záloze ještě sinus kosinus Smile
 
bmw - út 25 září, 2012 15:10
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
Tak že rozměr A je 85 cm pouze řidítka a s páčkama a zrcátkama asi těch 90cm. Rozměr B je 75cm s zrcátkama tak 80 cm. Zdraví J.C.

Děkuju. Domů se dostanu sice až večer, ale hned na to mrknu, jestli by to nějak (pro)šlo.
 
bmw - st 26 září, 2012 08:50
Předmět:
 
Tak prvními dveřmi projdu, druhými už bohužel ne (viz přiložený obrázek). Musely by se podstoupit stavební úpravy (vybourání stávajících 70 cm futer, osekání zdi a vsazení širších 80 cm futer a dveří).

Aby mělo smysl se tím nápadem vážněji zabývat, bylo by vhodný vyrobit jednoduchý půdorysný model z dlouhýho prkna simulujícího motorku na délku od "ložiska řízení" až po zadní pneumatiku (a vzadu rozšířeného nejspíš vlnitou lepenkou simulující blatník s blinkrama - z fotek odhadem 60-65cm??), a k tomu prknu ještě vepředu hřebíkem otočně přitlučenýho téčka simulujícího řídítka s předním kolem. Pokud se tam v té místnůstce s tou konstrukcí nějak vymotám, mělo by se snad podařit tu Shadowku tam o těch 180 stupňů otočit.
 
Jára Cimrman - st 26 září, 2012 10:57
Předmět:
Já jak tak na to koukám tak proč z garáže chodit okolo když by to šlo rovně. Místo laborování bych mezi garáží a zadní mancardou pokojovou bych vyboural devadesátky dveře a bylo by po vyměřování a vymýšlení složitých vychytávek. Co tomu vlastně brání, stálo by to míň času peněz a nervů mad J.C.
bmw - st 26 září, 2012 12:47
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
Já jak tak na to koukám tak proč z garáže chodit okolo když by to šlo rovně. Místo laborování bych mezi garáží a zadní mancardou pokojovou vyboural devadesátky dveře a bylo by po vyměřování a vymýšlení složitých vychytávek.

To bylo taky to první, co mně už kdysi napadlo...
 
 
Jára Cimrman napsal:
Co tomu vlastně brání, stálo by to míň času peněz a nervů mad J.C.

Hlavně s tím nesouhlasila paní domácí... Sad
A taky hygienik by to nepovolil, a asi ani hasiči ne, aby byl z garáže přístup hned přímo do ložnice.
 
Jára Cimrman - st 26 září, 2012 14:25
Předmět:
Aha, tak to není mancarda pokojová ale ložnice - už nic neříkám Embarassed J.C.
bmw - pá 09 listopad, 2012 22:00
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
Oznamuji všem pozůstalím že dnes odešla moje Hondiča do světa a to za plnou cenu. Tím jsem se stal motorkářem bez Hondy ale protože jsem na značku a kamarády nezanevřel žádám tímto o přidělení funkce STÁLEHO DOPISOVATELE Sad VÁŠ JÁRA CIMRMAN

 
 Tak přece jenom - všechno má svůj čas...
 Tož upřímnou soustrast !
   chopper Enjoy   tanec banána
 
bmw - pá 09 listopad, 2012 22:03
Předmět:
 
Ahoj Mílo,

celou dobu mi ta Tvoje krásná Shadowka nedávala spát, a hlavně i to parkování jsem měl teď už skoro vyřešeno na všech frontách i peníze pohromadě bez negativních následků na rodinném rozpočtu (v mezičase jsem si nakonec pořídil menší Yamahu, která projde i stávajícími dveřmi - když tak vyhrabu nějakou fotečku). A dokonce mám už i teplé spodní prádlo z mikrovlákna pod kombinézu, a vyhlížel jsem přijatelnější víkendové počasí kvůli převozu Shadowky po vlastní ose.
 
bmw - pá 09 listopad, 2012 22:09
Předmět:
 
Vím, neměl jsem to asi nechávat tak opovážlivě osudu a měl jsem Ti raději dát jasně a jednoznačně vědět... Takže když jsem tu Tvoji informaci dneska četl, hrklo ve mně, že už je to pasé. Ale zároveň se mi svým způsobem vlastně i trochu ulevilo, že už mám definitivně po starostech s čoprkrujzrem. Takže to život nakonec přece jen dobře zařídil, a hlavně, že je Shadowka v dobrých rukou a že už nemusí stát smutně nevyužitá v garáži.
 
bmw - ne 11 listopad, 2012 08:47
Předmět:
 
bmw napsal:
 
...v mezičase jsem si nakonec pořídil menší Yamahu, která projde i stávajícími dveřmi - když tak vyhrabu nějakou fotečku

 
A protože už od dob mého vojančení (kdy jsme se společně dočkali a při té známé písničce o Jawě stříhali metr) byla bílá motorka vždycky můj sen...

...tak jsem teď při neopakovatelné situaci využil velmi výhodné nabídky a na ty naše českomoravské kvalitní silnice jsem si zkušebně pořídil tohoto super odolného čoprkrujzera Yamaha s většíma zdvihama:
 
bmw - ne 11 listopad, 2012 10:04
Předmět:
 
Sice se na to leze po žebříku a už na tom člověk není tak rozvalenej jak v křesle u telky, ale spíš vzpřímenej jak tatíček TGM na koni, ovšem jednou z mnoha odměn za to je, že jezdec sedí vysoko, vidí daleko a nechají se tak konfliktní situace řešit víc s předstihem.

Zatím si na sebe zvykáme a sbližujeme se, ale už teď můžu říct, že je to za jízdy ovladatelný tak lehoučce jako horský kolo, a i manipulace na místě je proti skoro všemu ostatnímu úplná sranda. A taky že se s tím dá otočit na pětníku, driftovat a vůbec si zablbnout na více způsobů, když má člověk občas roupy.

Takže zatím mi chybí akorát ty kožený třásně, ale to se dá snadno napravit... Smile
 
bmw - ne 11 listopad, 2012 10:13
Předmět:
 
Norskýmu meteoserveru předpověď počasí tradičně dobře vyšla!

Sice skoro v půlce listopadu, ale u nás je už teď v 9 ráno 12 st. C ve stínu a polojasno až jasno, takže na sluníčku bude počítám okolo 20 stupňů. Občasný jižní vítr odhaduju tak do 4-5 m/s - domlouvám si pozdější oběd a vyrážím.
 
Jára Cimrman - ne 11 listopad, 2012 11:58
Předmět:
To si pěkně zarajtuješ v terénu, no tak ať slouží Embarassed J.C.
bmw - út 13 listopad, 2012 11:44
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
To si pěkně zarajtuješ v terénu, no tak ať slouží Embarassed J.C.


Mílo, díky za přání, ale já už ve svým věku a tím pádem i vzhledem k hrozící osteoporóze musím být s tím skotačením v terénu opatrnej.

A taky protože jako vlk samotář se toulám krajinou většinou na vlastní pěst, nemůžu si dovolit se někde za kulisama vyvalit a zůstat tam zraněnej ležet bez pomoci, páč by mě našli asi až podle kroužících supů na obloze... Help
 
Jára Cimrman - út 13 listopad, 2012 11:55
Předmět:
Nic si z toho nedělej i pád je pohyb směrem dopředu. mad J.C.
bmw - út 13 listopad, 2012 12:05
Předmět:
 
Takže žádnej hard core off-road, a samozřejmě ani žádný devastování cizích polností nebo dokonce lesního biotopu, jak je to dneska bohužel v některých kruzích v módě - nic takovýho.

Maximálně tak ještě nějaká ta šotolina nebo nezpevněná slibně vyhlížející polní/lesní cesta nazdařbůh někam mezi českomoravské domorodce, doufaje přitom v krásné a ještě neobjevené neznámo.

 
Čili tyto spanilé jízdy bys asi zvládnul i Ty na svém boxerovitém korábu... welcome
 
 
bmw - st 14 listopad, 2012 14:22
Předmět:
 
bmw napsal:
 
Norskýmu meteoserveru předpověď počasí tradičně dobře vyšla!

Sice skoro v půlce listopadu, ale u nás je už teď v 9 ráno 12 st. C ve stínu a polojasno až jasno, takže na sluníčku bude počítám okolo 20 stupňů. Občasný jižní vítr odhaduju tak do 4-5 m/s - domlouvám si pozdější oběd a vyrážím.
 


Nevím jak jinde, ale tady na Jižní Moravě se tuto neděli (11.11.2012) fakt vylouplo ukázkově krásný počasí.
Už hned po ránu bylo 12 až 13 stupňů ve stínu, polojasno a chvílemi jasno, slabý vítr. Skoro takové pozdní babí léto - nešlo odolat.

Omylem jsem ale šáhnul po malým techničáku a klíčkách od motardu namísto od endura a už jsem pak byl líný se vracet. A vlastně to ničemu nevadilo, tak jsem nakonec provětral druhou komplementární mašinu.

Silnice suché a čisté, a jak se ukázalo, na okreskách minimální provoz, takže summa summarum paráda.

Dovoluju si to zdokumentovat přiložením fotky z nádherných 140 podzimních kilometrů.
 
bmw - pá 16 listopad, 2012 09:27
Předmět:
 
A ještě jedna z téže letošní listopadové neděle, skoro kamilo-lhotákovský motiv Smile
 
 
bmw - ne 18 listopad, 2012 10:47
Předmět:
 
 ...
 
bmw - st 28 listopad, 2012 18:45
Předmět: Zítra začne zima
 
Už nás několik dní ve zprávách straší, že po letošním nadprůměrně teplém listopadu se koncem tohoto týdne při přechodu studené fronty ochladí až o 20 stupňů a začnou padat trakaře. Včera předpovídali až 30 cm sněhu, dneska už ti šarlatáni prorokují dokonce 40 cm:

Česko sevře náledí a napadne až 40 cm sněhu, varovali meteorologové
Meteorologové ve středu vydali výstrahu před sněžením a náledím. Varování Českého hydrometeorologického ústavu (ČHMÚ) před náledím platí pro všechny kraje České republiky, silné sněžení bude hrozit na severozápadě země.

 
bmw - st 28 listopad, 2012 19:06
Předmět:
 
Nicméně dnes ještě není čtvrtek, ale středa, a zřejmě to byla poslední možnost projet se v letošní sezóně ještě po čistých, dosud neprosolených silnicích.

A protože tady na jižní Moravě bylo 10 až 12 stupňů ve stínu, prakticky bezvětří a polojasno (občas svítilo sluníčko i delší dobu), odpíchnul jsem si dneska ve fabrice dřív a vyrazil na krásnou několikahodinovou, více než 160 km dlouhou vyjížďku.
 
bmw - st 16 leden, 2013 12:50
Předmět:
 
Venku hnusně a vlezlá zima, na silnicích bílá prosolená břečka...

Pro zahnání depresí z krátkých tmavých dnů a dlouhých nocí přikládám jednu nedávnou podzimní, jen dva měsíce starou fotku z krásného listopadu 2012...
 
Baron - st 16 leden, 2013 16:55
Předmět:
PidiYAHAHA na Shadow-foru.....ach můj bóóžee Not talking Not talking
bmw - pá 18 leden, 2013 13:35
Předmět:
 
Baron napsal:
PidiYAHAHA na Shadow-foru.....ach můj bóóžee Not talking Not talking

Máš pravdu, ale...
 
...já jsem už
skromný muž
 Smile

 
A i když chovám neutuchající náklonnost k Shadowkám,
tak na těch jednobuchách se dá taky krásně kochat se krajinou,
a navíc na ty naše silnice se docela hodí mít lepší podvozek.
 
bmw - pá 18 leden, 2013 14:56
Předmět:
 
Zbyla jen krásná vzpomínka a pár fotek...
 
bmw - st 13 únor, 2013 14:40
Předmět:
 
Ten zmrzlý klouzající hnus a špinavá prosolená břečka na silnicích ať už zmizí a co nedřív ať přijde zase jaro!

Za 6 týdnů jsou tady Velikonoce, tak se snad už toho teplejšího počasí a více sluníčka všichni brzo zase dočkáme...
 
bmw - st 27 únor, 2013 19:09
Předmět:
 
Ahoj všem,

co se týče lásky k Shadowce, u mne se za ty 3 sezóny vůbec nic nezměnilo.

Mohl bych jenom zopakovat to, co už kdysi v roce 2011, rok po jejím prodeji...

A sice, že pořád smutním po tom krásném a spolehlivém motocyklu, a že se za každým čoprem a krujzrem vždycky moc rád ohlédnu a povzdechnu si, ach jo...
A taky že se celou tu dobu stále vracím na můj oblíbený www.shoc.cz a sleduju místní dění.
 
bmw - st 27 únor, 2013 19:15
Předmět: PROSBA O RADU
 
Jedná se o to, že bych se snad už konečně definitivně rozhoupal a nějakou Shadowku si zase pořídil - nemůžu to bez ní prostě vydržet. Bojoval jsem s tím pocitem hlavně poslední rok, ale bylo stále těžší odolávat.

Sice jsem loni v létě nejdříve objektivními okolnostmi a pak na podzim i svou vlastní nerozhodností propásnul možnost koupit si velkou (VT1100) Shadowku od Járy Cimrmana, ale říkám si, že možná to nakonec bylo/bude přece jen k něčemu dobrý.


Uvažuju totiž stále víc a víc o znovupořízení právě té "své původní" podlitrové VT750...


Jestli si to ještě dobře pamatuju, tak na moje poklidné kochací ježdění 70-80 km/h (výjimečně 90-100 km/h při rozjezdu pod dlouhým kopcem) mi bohatě stačila. A oproti VT1100 je to cca o 10 let novější stroj, velmi kvalitní, hodně spolehlivý, vyhlášený držák. Navíc skoro o půl metráku lehčí, přitom pro mne dostatečně výkonný a taky s mnohem menší spotřebou.
 
bmw - st 27 únor, 2013 19:26
Předmět: PROSBA O RADU
 
 
 P R O S B A   O   R A D U   A   P O P O S T R Č E N Í 

 

Co vy na to 750-káří?

Stále vám tato kubatura stačí ke spokojenosti?
Stále vám i po více sezónách v podstatě vyhovuje?

Neměli jste nikdy nebo nemáte vážně míněné cukání ji vyměnit za výkonnější motorku?


Šli byste do 750ky znovu?

Třeba i proto, že je to v našich zeměpisných šířkách rozumný kompromis a optimální volba...?



Díky moc už předem za jakékoli zkušenosti a pohled na věc!
 
Jospa - st 27 únor, 2013 21:05
Předmět:
Kdyz se milujes, neni co resit. Proste jdi do toho a nejakou kup. Smile
Libor600 - st 27 únor, 2013 23:04
Předmět:
mad tedaa bmw,vážně nevím co chceš.když jsi prodával 750,trvalo to pomalu rok než jsi to prodal,pak jsi od našeho Járy Cimrmana kupoval 1100,nechal jsis to vyměřovat,nechával jsis posílat nákresy,jak je široká jak je dlouhá a nevím co ještě dalšího,nakonec jsi se na to vykašlal a teď zase sháníš reference na 750,vždyť jsi jí měl. Zkrátka nevíš co chceš
bmw - čt 28 únor, 2013 11:17
Předmět:
 
Libor600 napsal:
mad tedaa bmw,vážně nevím co chceš.když jsi prodával 750,trvalo to pomalu rok než jsi to prodal,pak jsi od našeho Járy Cimrmana kupoval 1100,nechal jsis to vyměřovat,nechával jsis posílat nákresy,jak je široká jak je dlouhá a nevím co ještě dalšího,nakonec jsi se na to vykašlal a teď zase sháníš reference na 750,vždyť jsi jí měl. Zkrátka nevíš co chceš


No tos mě teda motivoval a pomohl mi...

Prosím Tě, četl jsi ty poslední příspěvky, na které zřejmě reaguješ?

V tom předposledním se přece sám přiznávám ke své nerozhodnosti, tudíž si jí asi jsem dobře vědom, nemyslíš?
A právě kvůli své nerozhodnosti jsem chtěl (možná naivně - já vím), abyste mě vy, nadšení, šťastní nebo aspoň víceméně spokojení dlouhletí uživatelé 750 ccm Shadowek, v mém úmyslu podpořili.

Svoji Shadowku jsem totiž měl jenom poměrně krátce *) , takže jsem si teď před uvažovaným znovupořízením 750ky Shadowky dovolil požádat jejich mnohaleté uživatele o dlouhodobější zkušenosti.

Co je na tom nepochopitelného nebo snad dokonce špatného(?), žes reagovat demotivujícím sdělením, a k tomu ještě ve více věcech nepravdivým?

___

*)
Tu svoji Shadowku jsem tehdy před skoro třemi lety nabídnul k prodeji kvůli "čoprkrujzeru" BMW. Rozvádět problematiku boxerů BMW a srovnání výhod a nevýhod třeba právě se Shadowkama asi není tady a teď nutné, ale kdybys měl zájem o podrobnosti a o mé tehdejší úvahy a důvody k tomu přechodu, jsem schopen a ochoten to s Tebou probrat do libovolné hloubky.

 
bmw - čt 28 únor, 2013 11:24
Předmět:
 
Takže Ti řeknu, že jako současný víceletý majitel 750 Shadowky jsi mi nemohl líp poradit...

A i jinak v tom máš docela hokej:


Libor600 napsal:
když jsi prodával 750,trvalo to pomalu rok než jsi to prodal


Svoji Shadowku jsem neprodával "pomalu rok", ale 2 měsíce a 1 týden.

Časové údaje máš přímo zde v této diskuzi, a přesně tato doba uplynula mezi podáním inzerátu, odmítnutím (vypoklonkováním) několika "nevážných oťukávačů", přihlášením se dvou vážných zájemců, prodiskutováním všeho potřebného nejdříve na dálku i pak na místě a fyzickým uskutečněním prodeje-koupě s prvním vážným zájemcem.

Jsem ještě ze staré školy, a tak jsem čekal, až (a jak) se nakonec rozmyslí první vážný zájemce, přestože druhý vážný zájemce (byls to Ty sám) mi mezitím nabídnul poslat zálohu s tím, že Shadowku bere, aniž ji ještě viděl (je to doufám stále ještě doloženo zde v této diskuzi, tuším na druhé až třetí straně).

Jak je tedy zřejmé, dal jsem ze slušnosti přednost nejistému vrabci na střeše před jistým holubem v hrsti.
 
bmw - čt 28 únor, 2013 11:28
Předmět:
 
Libor600 napsal:
od našeho Járy Cimrmana kupoval 1100,nechal jsis to vyměřovat,nechával jsis posílat nákresy


Od Járy jsem si nenechal posílat nebo dokonce dělat žádné nákresy!

Naopak ty nákresy motorky a přilehlých prostor jsem udělal já (viz tuším 5. strana této diskuze).

Járu jsem poprosil, zda by při vhodné příležitosti (třeba až bude mít cestu do garáže) nezměřil (např. svinovacím metrem) šířku řídítek a případně ještě i její šikmý průmět dle toho mého nákresu.
 
bmw - čt 28 únor, 2013 11:36
Předmět:
 
Libor600 napsal:
jak je dlouhá a nevím co ještě dalšího,nakonec jsi se na to vykašlal


A že bych Járu žádal o měření délky, o tom taky nemůže být ani řeč.

Délku jsem znal ze specifikací. A to změření šířky řídítek bylo kvůli tehdejším mým komplikacím s ustájením velké motorky, respektive se šířkou dveří.

Takže na nic jsem se nevykašlal - na té neprůchodnosti velké Shadowky dveřmi to pak taky začátkem podzimu ztroskotalo.

A když jsem pak byl schopen to garážování na přelomu října a listopadu vyřešit jiným provizorním způsobem, už mi pak bylo hloupý se znovu na Járu obracet, ale jeho stále platný inzerát jsem občas shlédnul a říkal jsem si ve své nerozhodnosti, že nebudu mít pokoj, dokud tu Shadovku nekoupím buďto já nebo někdo jiný Smile

Což se pak taky stalo, a snad ke všeobecné spokojenosti.
 
bmw - čt 28 únor, 2013 12:01
Předmět: Re: PROSBA O RADU
 
Takže jestli jsme si to vyjasnili, rád bych se vrátil k původní prosbě o radu a zeptal se zdejších (SHOC) uživatelů 750ky Shadowky (Honda VT750 Shadow ve všech jejích variantách):


Stále vám tato kubatura (750ccm) stačí ke spokojenosti?

Stále vám i po více sezónách v podstatě vyhovuje?



Nemáte nebo neměli jste nikdy vážně míněné cukání ji vyměnit za výkonnější motorku?


Šli byste do 750ky znovu?

Třeba i proto, že je to v našich zeměpisných šířkách rozumný kompromis a optimální volba...?



Díky za jakékoli zkušenosti a pohled na věc!
 
Shiny - čt 28 únor, 2013 12:11
Předmět:
Libor600 napsal:
mad tedaa bmw,vážně nevím co chceš.když jsi prodával 750,trvalo to pomalu rok než jsi to prodal,pak jsi od našeho Járy Cimrmana kupoval 1100,nechal jsis to vyměřovat,nechával jsis posílat nákresy,jak je široká jak je dlouhá a nevím co ještě dalšího,nakonec jsi se na to vykašlal a teď zase sháníš reference na 750,vždyť jsi jí měl. Zkrátka nevíš co chceš



Tak tohle já znám dobře z oblasti fotoaparátů :-)))) Jeden jsem prodal protože.z mnoha důvodů :-)...... ale za týden koupil jinej ale ten samej :-))....a tohle kolečko jsem udělal asi třikrát :-)))
Ted nemám žádnej ale opět pokukuju po tom samém :-) No není to na palici ? song mad
Vasek - čt 28 únor, 2013 17:07
Předmět:
750 roztlačíš sám,1100 ne,750 je dle mého ideální pro klidnou pohodovou jízdu a neni až tak težká a nemotorná jak by se mohlo zdát.
Shiny - čt 28 únor, 2013 17:22
Předmět:
HONDA SHADOW SE NEROZTLAČUJE :-))))
Cvrček - čt 28 únor, 2013 19:34
Předmět:
Zdravím BMW. Nevím jestli ti nějak pomůžu v rozhodování,
protože já vlastním pouze VT600.
Hodně jsem toho se shadowkou procestoval,převážně alpy a balkán(Francie,Švýcarsko,Itálie, Rakousko,Slovinsko,Chorvatsko,Bosna a Herzegovina,atd.)
Samozřejmě jsem už taky měl cukání,že přesedlám na vyšší obsah,
už mě bylo líto "mučit" šestistovku těma dálničníma přesunama,
ale nakonec to dopadlo tak,že jsem k shadowce pořídil transalpa na cestování a nyní ještě pokukuju po nějakym skutru na větších kolech, anebo by se mi taky líbilo něco takovýho jako tvoje pidiyamaha
Jedna motorka je prostě málo!!! Laughing
bmw - pá 01 březen, 2013 11:15
Předmět:
 
Jospa napsal:
Kdyz se milujes, neni co resit. Proste jdi do toho a nejakou kup. Smile


No, že bych se miloval, to asi není přesné... Smile

Ale mám se rád (opak od nemít se rád nebo dokonce nenávidět sám sebe) asi podobně jako se má svým způsobem rád doufám skoro každý člověk.


Takže vlastně máš asi recht - a po těch dvou a půl sezónách tu Shadowku 750ku doporučuješ?


Šel bys do 750ky znovu nebo bys raději volil ještě větší obsah?

A výkon... a váhu... a spotřebu... a rozměry... ?

 
bmw - pá 01 březen, 2013 18:57
Předmět:
 
Vasek napsal:
750 roztlačíš sám,1100 ne,750 je dle mého ideální pro klidnou pohodovou jízdu a neni až tak težká a nemotorná jak by se mohlo zdát.


Shiny napsal:
HONDA SHADOW SE NEROZTLAČUJE :-))))


Jasně že ne, když to není naprosto nezbytně nutný.
Ale myslel to dobře - jako malý bonus, pro všechny případy.

 
Vašku, díky.
 
bmw - pá 01 březen, 2013 19:25
Předmět:
 
Cvrček napsal:
Zdravím BMW. Nevím jestli ti nějak pomůžu v rozhodování, protože já vlastním pouze VT600.

Ahoj, určitě pomůžeš! Všechny zkušenosti a názory jsou vítány.

A jakto POUZE? Smile Vždyť 750ka z 600ky vychází a převzala z ní spoustu dobrého.


Cvrček napsal:
Hodně jsem toho se Shadowkou procestoval, převážně Alpy a Balkán (Francie, Švýcarsko, Itálie, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Bosna a Herzegovina atd.)
Samozřejmě jsem už taky měl cukání, že přesedlám na vyšší obsah, už mě bylo líto "mučit" šestistovku těma dálničníma přesunama, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem k Shadowce pořídil Transalpa na cestování a nyní ještě pokukuju po nějakym skutru na větších kolech, anebo by se mi taky líbilo něco takovýho jako tvoje pidi Yamaha

Shadowka 600 je nezmar, to je všeobecně známo. A jezdí jich po světě stále hodně, i v bohaté Americe.


Cvrček napsal:
Jedna motorka je prostě málo!!! Laughing

No, některým je to jasný už odpradávna, jiní k tomuto poznání docházejí až nyní a další na to přijdou časem asi taky.
Jenom naše drahé polovičky se tuto pravdu jaksi stále zdráhají pochopit a plně akceptovat Smile
 
bmw - po 04 březen, 2013 12:11
Předmět:
 
Shiny napsal:
Tak tohle já znám dobře z oblasti fotoaparátů :-)))) Jeden jsem prodal protože.z mnoha důvodů :-)...... ale za týden koupil jinej ale ten samej :-))....a tohle kolečko jsem udělal asi třikrát :-)))
Ted nemám žádnej ale opět pokukuju po tom samém :-) No není to na palici ? song mad


Jsem rád, že v tom nejsem sám, takže díky za pochopení.
Život není černobílej a nalinkovanej rovně bez zaškobrtnutí.
Ale jak je i tady vidět, občas může probíhat ve spirále.
 
bmw - st 13 březen, 2013 10:42
Předmět:
 
Ještě pořád je zima a dokud nevypukla sezóna, ještě je trochu čas.
Rád bych se zeptal zdejších (SHOC) uživatelů 750ky Shadowky a poprosil je o radu:



Stále vám tato kubatura (750ccm) stačí ke spokojenosti?

Stále vám i po více sezónách v podstatě vyhovuje?


(myšlena je Honda VT750 Shadow ve všech jejích variantách...)



Nechcete nebo nechtěli jste ji nikdy vyměnit za výkonnější motorku?

Šli byste do 750ky znovu?

Třeba i proto, že je to v našich zeměpisných šířkách rozumný kompromis a optimální volba...?



Šli byste do 750ky znovu nebo byste dnes už raději volil ještě větší obsah?

A větší výkon... a větší váhu... a větší spotřebu... ?




Díky za vaše zkušenosti.

 
dědoušek - st 13 březen, 2013 23:14
Předmět:
to bmw:
pro koho pracuješ ? mad Very Happy Very Happy
bmw - čt 14 březen, 2013 09:54
Předmět:
 
dědoušek napsal:
pro koho pracuješ ? mad Very Happy Very Happy


 ???
 
bmw - čt 14 březen, 2013 10:09
Předmět:
 
Možná to nemyslíš zle, ale já asi nerozumím řeči Tvého kmene...

Myslíš jako že jsem třeba dealerem Hondy?
A že nemůžu udat nějaký ležáky VT750 ze skladových zásob?
A proto že jim dělám reklamu?

Kdyby ano, tak to bych nejspíš už dávno agitoval na Motorkářích nebo jinde.
Tady na SHOC zrovna těm Shadowkám asi reklamu dělat netřeba... Smile
 
bmw - čt 14 březen, 2013 10:13
Předmět:
 
Nebo se zlobíš, že někdo sem (na SHOC) občas něco napíše?
A udržuje tím aspoň jakous takous minimální návštěvnost serveru?

Vždyť tady je už delší dobu mrtvo jak v márnici.
Traffic skoro nulový, dokonce i teď v zimě, kdy se ještě nedá jezdit.
 
Shiny - čt 14 březen, 2013 10:16
Předmět:
bmw: Ahoj ale nezlob se na něj :-))ten tvůj dotaz spíš vypadá na nějaký "průzkum" než na vážný dotaz :-)))) To na co se ptáš musíš přece cítit sám a i kdyby ti radili všichni motorkáři světa stejně pak dáš na svůj úsudek :-)))
A to si představ, že někomu stačí i 500 a třeba i 400 :-))))
Kup co se ti líbí , na co máš a jezdi to je to pravé ořechové :-)) song
bmw - čt 14 březen, 2013 11:00
Předmět:
 
Shadowky se mi obecně (všechny) líbí.

A opravdu moc se mi líbí 750ky i 1100ky, a chtěl bych si jednu z nich pořídit.
750ku jsem před 3 roky měl, a 1100ku jsem měl pak už málem koupenou, ale z objektivních důvodů z toho tenkrát bohužel sešlo.

Důvod mé nerozhodnosti (750 versus 1100) je ten, že jsem tu svoji (zatím první) Shadowku VT750 měl tehdy jenom spíš krátce.

Ale pokud si dobře vzpomínám, tak mi i svým výkonem vyhovovala na kochací jízdy úplně perfektně, a jistě by mi vyhovovala i dneska a zítra, za týden i za měsíc... A mohu jenom doufat, že snad i v budoucnu dlouhodbě.

Akorát že tím posledním předpokladem (dlouhodobá spokojenost i po více letech v sedle 750ky) si nejsem 100% jist.
Nemám holt tu dlouhodobou zkušenost se 750kou.
 
Shiny - čt 14 březen, 2013 11:06
Předmět:
bmw: SPOLEHLIVOST NEŘEŠ JSOU NA TOM STEJNĚ
pokud budeš jezdit sám 750 je v pohodě pokud s batůžkem, každej kůň navíc je milej :-)) Ale myslím, že to není nic zásadního :-)
bmw - čt 14 březen, 2013 11:07
Předmět:
 
A právě proto se ptám lidí, kteří mají 750ky Shadowky dlouhodobě.
Jenže až na výjimky (díky jim) jsem se toho zatím moc nedozvěděl...
Což mě na foru serveru specializovaného právě na tyto stroje trochu zaráží a docela mrzí.

Takže Shiny, svým způsobem máš pravdu.
On to vlastně vážně myšlený průzkum je...
 
Shiny - čt 14 březen, 2013 11:10
Předmět:
Hele spousta lidí moc nepíše, přijd na nějakou naší akci a domluvíš se osobně to by bylo nejlepší :-))
bmw - čt 14 březen, 2013 11:11
Předmět:
 
Shiny napsal:
bmw: SPOLEHLIVOST NEŘEŠ JSOU NA TOM STEJNĚ
pokud budeš jezdit sám 750 je v pohodě pokud s batůžkem, každej kůň navíc je milej :-)) Ale myslím, že to není nic zásadního :-)


Většinou sólo, bez ledvinky.
A spíš poklidné kochací jízdy, pokud možno ne po dálnici.
 
bmw - čt 14 březen, 2013 11:30
Předmět:
 
Typově starší VT1100 ve stavu odpovídajícím svému většímu stáří jsou tak o cca 20 až 30 tisíc levnější než novější 750 Shadowky s kardanem ale ještě s bubnovou brzdou vzadu.

A u těch 750tek, kdyby si člověk ještě připlatil, už může mít ABS, a kotoučovku samozřejmě pak i vzadu.
Ale to by byly až ročníky 2010 a novější...

ABS u těžší silniční mašiny je obecně dobrá věc, ale zase je to další a nikoliv nezbytná fíčura, která se může pokazit, a je pak o starost víc.



Vážně míněný dotaz:

Je někdo výrazně pro nebo naopak proti ABS u čoprkrujzeru??
Jakékoliv argumenty jsou vítány.
 
Shiny - čt 14 březen, 2013 12:11
Předmět:
bmw: hele já ti poradím...kup si koloběžku :-))) TA je levná skoro nic s ena ní nepokazí, je skladná, nežere benzín....samé klady :-)

Neblbni takhle si motku nikdy nekoupíš song
Boža - čt 14 březen, 2013 13:18
Předmět:
Mám 1100 C3 - bez ABS - kotouče - vše v pohodě. ABS má smysl u silnic, protože to většinou kulíš. Naše motky jsou na kochání a ne na závodění.
Honda pořádá Honda day. Zajeď tam, půjč si stroj, projeď si okruh a uvidíš.
dědoušek - čt 14 březen, 2013 15:59
Předmět:
Tak tedy moje, či spíše kamarádova zkušenost. On 45 let, já 63 let věku, on Shadow 750 r.v. 2007, já Shadow 1100 C r.v. 1995.
Jeli jsme společně na podzim na sraz na Kajlovci u Hradce nad Moravicí ( cca 110 km od našeho bydliště). Jeli jsme to na otočku, ještě týž den jsme se vraceli. Po cestě žádná divočina, prostě "na kochačku", cestou zpět ještě nějaká zastávka na prohlídku nějakých zajímavostí. No a co se stalo ? Kamarád za 3 dni nabídl svoji 750-ku k prodeji a za dva měsíce jsme jeli do Tábora pro 1800 VTX. Prostě psychicky neunesl to courání do kopců přede mnou. To vůbec nehaním 750-ku, to vyjadřuji pouze jeho pocit. Ale asi tak, jak píše Shiny. Musíš vědět, jaké máš nároky a co od té motky očekáváš. Svézt se a to ti ukáže samo, zda je tvoje očekávání naplněno.
No a k tomu mojemu předešlému příspěvku - pro koho pracuješ - věř, nic špatného. Jen jsem to chtěl trochu oživit. Tak se měj a přeju šťastnou ruku. drink Enjoy
Anonymous - pá 15 březen, 2013 10:14
Předmět:
Rád bych v diskuzi odpověděl a poděkoval.
ale od včerejška se nemůžu přihlásit.


UŽ TO TADY NA SHOC ZASE ZLOBÍ !!


Zkousím to snad podvacáté, nick i heslo v pořádku, i cookies občas zkouším promazat, pak i heslo jsem si nechal pro jistotu vygenerovat nové a poslat na email, ale ten klumpr je k vzteku.


MÁ TO TADY NĚKDO NA POVEL, KDO TOMU SYSTÉMU ROZUMÍ ?
Sally - pá 15 březen, 2013 10:18
Předmět:
Mám 750 a zatim si vystačim, ale každý má samozřejmně pocit, že by mohl mít silnější. Nebo je to nějaká skrytá touha. Kup si proto rovnou silnější, protože jak tě sleduju tak by jsi si potom vyčítal, že ji nemáš.
bmw - pá 15 březen, 2013 10:48
Předmět:
 
Stal se zázrak, teď před chvílí se mi asi na pětadvacátý pokus podařilo přihlásit!

Tak dokud to funguje, pokusím se pod svým nickem odpovědět na včerejší a dnešní přípěvky.
 
bmw - pá 15 březen, 2013 10:52
Předmět:
 
Shiny napsal:
bmw: hele já ti poradím...kup si koloběžku :-))) TA je levná skoro nic s ena ní nepokazí, je skladná, nežere benzín....samé klady :-)

Už se stalo Smile
Motorizované koloběžky pro dospělé jsem si loni pořídil hned dvě.
Motarda a endurko.
 
Shiny - pá 15 březen, 2013 10:54
Předmět:
Ted jsi mne dostal :-)))) song
bmw - pá 15 březen, 2013 11:09
Předmět:
 
Shiny napsal:
Neblbni takhle si motku nikdy nekoupíš song

O to se nebojím.

Za poslední roky jsem střídavě několik motorek koupil a prodal - něco po zralé úvaze, něco z nerozvážnosti, jak už to tak bývá.
Dopracoval jsem se k dnešnímu stavu, kdy mi ke štěstí chybí snad už jenom ta vytoužená Shadowka... Smile
 
bmw - pá 15 březen, 2013 11:15
Předmět:
 
Boža napsal:
Mám 1100 C3 - bez ABS - kotouče - vše v pohodě. ABS má smysl u silnic, protože to většinou kulíš. Naše motky jsou na kochání a ne na závodění.
Honda pořádá Honda day. Zajeď tam, půjč si stroj, projeď si okruh a uvidíš.

Díky,
ABS jsem měl zatím jenom na na dvou motorkách (obě BMW).
Využil jsem ho jenom jednou, na boxerovi, když mi nedal plechovkář přednost.
Mašina to ustála a já se možná podruhý narodil.
 
bmw - pá 15 březen, 2013 11:29
Předmět:
 
dědoušek napsal:
kamarádova zkušenost. On 45 let, já 63 let věku, on Shadow 750 r.v. 2007, já Shadow 1100 C r.v. 1995.
Jeli jsme společně na podzim na sraz na otočku, žádná divočina, prostě "na kochačku". Kamarád za 3 dni nabídl svoji 750-ku k prodeji a za dva měsíce jsme jeli pro 1800 VTX. Prostě psychicky neunesl to courání do kopců přede mnou. To vůbec nehaním 750-ku, to vyjadřuji pouze jeho pocit.


Todle by asi u mne nehrozilo.
Já jsem opravdu vyloženě kochací typ a navíc spíš samotář.

S nikým si pinďoura Smile nepoměřuju a s nikým na silnici nezávodím.
A fakt nemám žádný problém, když mě kdokoliv předjede.
Ještě mu uhnu ke krajnici a ukážu, že o něm vím a pokynu, ať si s Pánem Bohem jede.

Žít a nechat žít je moje zásada.
 
bmw - pá 15 březen, 2013 11:38
Předmět:
 
dědoušek napsal:
a k tomu mojemu předešlému příspěvku - pro koho pracuješ - věř, nic špatného. Jen jsem to chtěl trochu oživit. Tak se měj a přeju šťastnou ruku. drink Enjoy

Díky, to jsem moc rád.

Však jsem psal, žes to snad nemyslel ve zlém.
Ale že jsem Ti jenom nerozuměl, jak to bylo míněno...

Tož měj se taky hezky, a hlavně ať zdraví slouží a na silncii vždycky jenom kolama dolu!
 
bmw - pá 15 březen, 2013 11:51
Předmět:
 
Sally napsal:
zatim si vystačim, ale každý má samozřejmně pocit, že by mohl mít silnější. Nebo je to nějaká skrytá touha. Kup si proto rovnou silnější, protože jak tě sleduju tak by jsi si potom vyčítal, že ji nemáš.


No, říkám si...

Třeba konkrétně v tom mém dilematu ona ta 1100ka není myslím zase o tolik silnější než 750ka.
A pokud ano, tak o co je silnější, o to je zase těžší...

A úplně to přeskočit a jít do nějaké 1800ky?
To už ne, to by byl pro mne a pro můj styl ježdění už fakt zbytečně velkej a těžkej mastodont

Jinak ale silnější mašinu už jsem měl (čtvrttunovýho boxera s maximálkou okolo 200 km/h).
Ale té rezervy výkonu bylo na mne a pro moje potřeby až zbytečně moc.
 
bmw - pá 15 březen, 2013 12:19
Předmět:
 
Sally napsal:
Mám 750 a zatim si vystačim, ale každý má samozřejmě pocit, že by mohl mít silnější. Nebo je to nějaká skrytá touha.


Prosím Tě,

jestli máš tu 750ku už delší dobu (několk sezón) nebo jestli máš na ní vlastnoručně už víc najeto...¨


  - Jsi s ní tedy pořád (dlouhodobě) spokojen?

  - Neměls nikdy, nebo aspoň teď už nemáš "potřebu" vyměnit 750ku za větší a/nebo silnější stroj?

 
Sally - pá 15 březen, 2013 13:06
Předmět:
Mám ji tři roky, ročně najedu asi 6000Km a zatim nemám potřebu ji měnit. Otázka je kdybych najednou přišel k penězum jestli bych odolal. Ovšem můj tajný sen je Trike
bmw - pá 15 březen, 2013 15:52
Předmět:
 
Sally napsal:
Mám ji tři roky, ročně najedu asi 6000Km a zatim nemám potřebu ji měnit. Otázka je kdybych najednou přišel k penězum jestli bych odolal. Ovšem můj tajný sen je Trike


Díky za další závaží na misce vah.

 
P.S.
Koukám vlevo ve sloupci vedle příspěvku, že máš Spiritku (s úzkým 21" kolem), tak jsem mrknul do galerie.

Vymazlená, fakt moc pěkná Dobrý
 
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB