jasně že fóra jsou plná "profi informací" o E85 já jestli někdo jezdil s Shadow na E85ku Jára Cimrman - čt 15 červenec, 2010 12:29 Předmět:
Já bych to snad ani nezkoušel, všechny ty alternativní zázraky stojí za M.P. čiko - čt 16 únor, 2012 23:18 Předmět:
já bych se toho nebál...už sem zkoušel říznout E85 a N95 cca 1:5 a úplně v poho
víc sem zatim nezkoušel, ale podle ceny benzínu budu asi lejt víc E85...kámoš jezdí dokonce na čistej..sice to moc nedrží volnoběh (karburátor), ale stříkačka by si s tim měla poradit
jo a jede to o něco líp než na normální benzín a smrdí to jako řízky BEECH - pá 17 únor, 2012 16:44 Předmět:
já bych do toho nešel, měl bych strach , aby mi pak z výfuku taky nekapaly řízky Týša - pá 17 únor, 2012 17:55 Předmět:
No,já byl zvědavej,jak to pojede a stálo mě to novej filtr a svíčky. Mícháno v poměru 1 ku 1,tak jako se to doporučovalo třeba pro feldy.
Možná,že v jiným poměru by to bylo lepší,ale já to zkoušet už nehodlám.... Libor600 - so 18 únor, 2012 08:52 Předmět:
tyhle vymoženosti raději nebrat! Malý příběh z cestování- Když jsem se loni vracel z Dubrovniku,tak jsem u Mostaru tankoval. Ze zvyku jsem sáhl po pistoli s naftou,(profesionální deformace). Než jsem se vzpamatoval co dělám ,byly v nádrží 2litry nafty. dotočil jsem to benzínem a z hrůzou jsem čekal co na to mašina. No pobrala to statečne,akorát v kopcích klepaly ventily. (tou naftou jsem ponížil octanovou hodnotu-tedy bod hořeni). Byl jsem rád,když jsem natankoval nový benzín,vše bylo O.K. Tak že podobné pokusy nedoporučuju. BEECH - so 18 únor, 2012 12:23 Předmět:
NO OPAČNĚ BY TO BYLO O DOST HORŠÍ Jára Cimrman - ne 19 únor, 2012 00:16 Předmět:
Na to abych dělal na mašině pokusy ji mám rád a pokusy jak ojebat benzín mám už za sebou kdy jsme za komoušů zkoušeli jezdit na směs s Acetonem, Tech. benzínem Lihem i Naftou, závěr byl jen že to nefunguje dokonce se mi povedlo i propálit píst ale to nám bylo jedno, služební auto nebylo naše a tak dnes ani omylem J.C. čiko - ne 19 únor, 2012 12:31 Předmět:
jen abych uved problém na pravou míru:
normální benzín v EU obsahuje 4,1% - 5% ethanolu
E85 je směs obsahující 85% ethanolu a 15% benzínu
E85 má vyšší oktanové číslo (cca kolem 105), ale nižší teplotu hoření, takže o ventily bych se nebál a o válce už vůbec ne (nehledě na tom, že většina běžných motorů má dnes tvrzené ventily a sedla)
další věc je, že pokud má někdo průchodnější vzduchový filtr, tak by mohl mít problém, protože se uvádí, že směs benzínu a ethanolu je už tak dost bohatá na vzduch, takže do motoru jde velmi chudá směs (na palivo) a tam by eventuelně hrozilo propálení pístu nebo ventilu
neříkam abyste vylili benzín a nalili ethanol, ale pokud vím, tak v manuálu je přímo napsáno, jak by se měl ethanol ředit s benzínem,
spotřeba se zvýší (nepatrně), splodiny se sníží, výkon jde nahoru
co se mě týká, já bych se toho nebál...opatřně vyzkoušet a pak už jen jezdit o deset kaček na litr levněji Jára Cimrman - ne 19 únor, 2012 17:00 Předmět:
Chápu Tě a rozumím ale já si radši připlatím J.C. Jerry - ne 19 únor, 2012 22:29 Předmět:
Mám KN filtr a většinou otevřený laufy.
Zkoušel jsem vyšší oktanové číslo od Shellu. Vyšší cena, hladší chod, mírně menší spotřeba. Občas - proč ne.
O dalších experimentech s palivem neuvažuji. Nerviq - po 20 únor, 2012 13:58 Předmět:
Kombinuju N95 max s Vervou( a pod) ani mě tak nezajímá vyšší oktanové číslo,jak nulový obsah biosložek,které na sebe váží vodu,vysokooktanové benzíny mají k dalšímu i vyší mazivost...tudíž s bioethanolem jezdit nebudu,spíš s něčim,kde toho bio je co nejmíň,nejezdim na koni ale na mašině