Luke555 napsal: |
Díky za odpovědi. No myslím,že kdyby to bylo relé. Tak by nemělo dojít k pohasnutí kontrolek a světel. Spíš se to jeví,že buď baterka nedá proud a nebo jde něco do moc velké zátěže. Už jsem přemýšlel i že by kotva na startéru mohla mít mezi lamelami problém a jak se zastaví startér v blbém místě. Tak je ten problém. |
Luke555 napsal: |
No o baterce AGM jsem toho dost nastudoval a podle výrobců uvadí 5 let životnost a letos je to šestý,ale to není vždy pravda:-). No a podle napětí má asi 75procent kapacity,ale chtělo by to spíš nabít a dát to na zátěžový test. V jaké je formě a na kolik jí spadne napětí při zátěži. No nejspíš koupím novou baterku. Už jsem koukal a zhruba nejlevnější kolem 2000kč. Mě u ní mate to,že pětkrát startne v pohodě a pak jednou ne a to během cesty,když je dobíjená a pak se jí nechce. Dobíjení je Ok. S těmi světli je do dost nešťastné. zapnu klíček a už svítí. To mělo být brané od altíku,že jak nabudí tak se rožnou světla. |