VT 1100 - Podtlakovky Baron - čt 09 únor, 2012 15:03 Předmět: Podtlakovky
Otylka dostala k vánocům pod stromeček podtlakovky viz fotka. Takový malý, skromný, hlasitý a hlavně kovový parníky.
Jsem u konce montáže a nemůžu najít ten správnej drátek od tlačítka stávajícího klaksonu na řidítkách
Nevíte pls někdo kde to má bod rozpojení Hledal jsem i v kastlíku pod nádrží a buď jsem hledal blbě nebo nevim.
Přinejhoršim ten kablík vykradu někde pod levým krytem u krku řízení.
Omlouvám se za stupidní dotazivo Petr - čt 09 únor, 2012 15:33 Předmět:
musí být pod nádrží v té bílé krabičce
asi světle zelený
Baron - čt 09 únor, 2012 15:44 Předmět:
Takže jsem jen blbě hledal na správným místě
Světlezelenejch je tam mraky, ale trpělivost i káble přináší
Díky Petr - čt 09 únor, 2012 15:49 Předmět:
nejsem si zcela jist ale asi bude jedinej čistě světle zelený
Jára Cimrman - čt 09 únor, 2012 15:51 Předmět:
Barone, to jsou tedy řádný trumpety i kamioňáci budou čumět J.C. Petr - čt 09 únor, 2012 15:54 Předmět:
koukal jsem do schéma a někde se ten sv. zelenej mění na modrej tam by to šlo taky napíchnout
končí ti u troubítka modrej, proč to nenapojíš tam?
jaký to má odběr? počítáš s tím? dáváš relé? Martin_s - čt 09 únor, 2012 16:26 Předmět:
Pěkný
vem štípačky a jeden po druhym uštípni, jakmile klasok přestane troubit, tak máš ten správněj drátek Sally - čt 09 únor, 2012 16:32 Předmět:
Tak štípe se zelený nebo modrý ? Já bych raději vyndal rozbušku Baron - čt 09 únor, 2012 16:35 Předmět: 2 J.C.: vono je to původně pro kamion i určeno Udávaná síla hůůůů je 139dB (ale kámoš naměřil "pouhých" 119dB). Zvuk se dá vyloudit buď stálej akord nebo střídavá fanfára, ale to se mi nelíbí takže to ani zapojovat nebudu. Parník je parník!
Koupeno ZDE V MIRAMOTO za mrzkých 769Kč.
2 Petr: jo u toho origo pištítka by to samo šlo taky, to bych tahal o dost kabelu navíc (=lenost?). Buď to natahnu z tý krabičky pod nádrží (asi 20cm kablíku) nebo nebo proštípnu bužírku kabelovýho svazku v prostoru kde je víčko chladiče a napojim to tam ( cca 8cm kablíku)
Udávaný odběr podtlakovek je kolem 20A takže se to bez relé neobejde. relé bude taky v prostoru pod levý deklíkem u víčka chlaďáku. Pojistku dávám 20A. Petr - čt 09 únor, 2012 18:50 Předmět:
já bych napojil v té bílé krabičce a relé bych tam taky dal, kupuj hodně malé, bacha na průměr napájecích kabelů Týša - čt 09 únor, 2012 20:28 Předmět: Toto se do té bílé krabičky v pohodě vejde(mám ho tam umístěné) a spíná 20A Baron - čt 09 únor, 2012 20:37 Předmět:
Hergot chlapi co to máte za velkokapacitní krabičky????
Ta moje je narvaná po okraj Týša - pá 10 únor, 2012 09:05 Předmět:
Při troše dobrý vůle a cca 10 min přerovnávání Baron - pá 10 únor, 2012 18:38 Předmět:
Tak už mám zapojeno
Ke klaksonu vedou tmavě zelený a černý drát.
2 SALLY: ...střini vždy černý!!! Jára Cimrman - so 11 únor, 2012 01:20 Předmět:
Barone, to když zatroubíš tak ti chcípne motor nebo sundáš nějakou bábu z kola. Vopatrně J.C. Jerry - so 11 únor, 2012 10:16 Předmět:
Kdyby je otočil obráceně mohl to mít pro chvilkové zvíšení výkonu.
Petr - so 11 únor, 2012 10:30 Předmět:
jednou na mě troubne a bude je mít "zezadu"
Baron - čt 14 únor, 2013 20:07 Předmět:
Když klakson tak pořádnej
Link Jára Cimrman - čt 14 únor, 2013 22:24 Předmět:
Barone to je to co bych potřeboval do Mini Coopera, tam by to pasovalo J.C. Svatopluk - pá 15 únor, 2013 00:27 Předmět:
Souhlasím s Petrem... tydlety nástroje vyžadují svůj příkon a bez relé to nejde...jinak odejde pojistka pro normální klakson a pokud je společná pro blinkry, je na problém zaděláno... zažil jsem to na vlastní kůži... borec si koupil nové klaksony, zapojil je paralelně k tomu původnímu, hodil se do maskáčů a vedl kolonu. Na benzince dal signál přes klakson, všechno zhaslo a celá kolona jela podle nesvítících blinkrů... goldi - so 16 únor, 2013 00:03 Předmět:
já zase znám borce co se hodil do kůže a hrál si na drsňáka,chtěl jet v koloně,na kruháči málem sejmul kolegu a to měl funkční všechno Svatopluk - so 16 únor, 2013 01:09 Předmět: