Shadow Owners Club

VT 600 - palivové čerpadlo

machal22 - so 31 březen, 2012 18:30
Předmět: palivové čerpadlo
Ahoj chlapy. Mám problém na mojí SHADOW 600. už před týdnem jsem měl problém jí nastartovat asi po měsíci stání,ale nastartoval a dnes jsem to šel znovu zkusit a nic.točí a ani neblafne až jsem vymlátil baterku. Sundal jsem sedlo koukal na čerpadlo,sundal hadici na výstupu z čerpadla a ani ťuk. Do svorkovnice u čerpadla nejde proud. Pojistky ok. Když přivedu proud na čerpadlo tak maká a po na tlakování vypne. Šel jsem k relátku ve svorkovnici jsou 3kabely. Jeden přívod tam jde proud ,druhý jde k čerpadlu tam samo sebou proud nejde a třetí žl/modr jsem si myslel,že jde na kostru,ale zjistil jsem že jde na cívku. I když dám kostru na žlutý tak nic. Že by relátko v háji? Trochu mi uniká systém fungování elektriky čerpadla. Proto bych chtěl poprosit jestli by mě někdo nakopnul a naved jakým směrem se vydat. Dal jsem nabít baterku do rána a zítra bych na to kouknul. Pustím do čerpadla proud na přímo a zkusím nastartovat,ale to neřeší celkově problém. Za každou radu budu vděčný
Jára Cimrman - so 31 březen, 2012 18:58
Předmět:
Já mám na VT 1100 zapojený čerpadlo tak že po zapnutí klíčku do něj jde proud, tedy bez relátka. Výsledek je ten že po zapnutí klíčku dopumpuje benzín do kárburátoru a pak nastartuju. Na funkci to nemá vliv, ani rostlináře Embarassed Mám to tak už druhý rok a bez problému. Relátko funguje tak že poté co motorka chytne a alternátor začne dávat proud relé sepne a začne pouštět proud k čerpadlu. Nevím proč to tak je ale asi to budeš mít zapojený stejně nebo aspoň podobně. Možná vakl v nějakým konektoru a nebo zapojit jak píšu. V podstatě na relátku musíš propojit dva konektory a to se dá vyzkoušet. mad J.C.
machal22 - so 31 březen, 2012 19:36
Předmět:
Jojo. Přesně jak píšeš tak jsem to měl v plánu. Jen jsem měl strach,abych něco nepoku….l. taky nechápu smysl toho zapojení proto ty obavy. Díky za radu a zítra se na to vrhnu. Snad už mazlík zase bude bublat-a jěště to sluníčko a hurá ven. Enjoy
Jára Cimrman - st 04 duben, 2012 01:00
Předmět:
Tak jak to dopadlo, už vyšlapuje Embarassed J.C.
machal22 - st 04 duben, 2012 18:54
Předmět:
Čau. Tak jsem to propojil a chytla na drc. Zvláštní je,že jsem pak napojil zpátky na relátko a vše fungovalo normálně. Bylo vidět v palivovém filtru jak spíná čerpadlo. Schovám nekam pod kryt tlačítko abych si mohl načerpat benzín,když bude motorka dlouho stát a nemusel trápit baterku. Už jsem měl podezření v létě,když jsem po delší jízdě v horku zastavil na delší dobu tak pak dýl točila. Jakoby neměla benzín. Buď zlobí relátko nebo nevím. Jestli odejde tak to pak propojím na tvrdo a bude.
Jára Cimrman - st 04 duben, 2012 19:29
Předmět:
Je to možné že se relátko nějak oklepe a přestane a pak zase začne fungovat. O tom jak píšeš že v létě hůř startovala mě propojení relátka dá se říct ostranilo, teď zapnu v létě klíček a slyším jak dopumpuje benzín co se v horku stačil odpařit Embarassed J.C.
machal22 - st 04 duben, 2012 19:40
Předmět:
Já si myslím taky že to má spojitost. Vyzkouším a když to bude tím relátkem tak ho dám taky pryč a bude. Jen by mě zajímalo jestli to relátko pouští proud v intervalech aby čerpadlo nešlo na tlakoví spínač a nebo jde čerpadlo na tlakoví spínač i tak a pak k čemu je tam to relé potom. Až bude čas tak to zkusím proměřit.
Jára Cimrman - st 04 duben, 2012 21:27
Předmět:
Neměřil jsem to ale myslím že relé je sepnuté při běhu motoru stále a spíná jen tlakový spínač v pumpě. Proč to jde přes relé nevím, možná když klekne dobíjení, relé odepne a zastaví se motorka, nic jinýho mě nějak nenapadá mad J.C.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB