Jára Cimrman napsal: |
Co se týká baterky ta by při vypnutí klíčku měla byt odpojená a teoreticky by u tvý motorky ji nemělo nic vybíjet. Zkus ji nabít a změřit , nebo nechat změřit zda při vypnutým klíčku neteče nějaký proud z baterky, pak by se muselo hledat. No a co se týče zadního pérování tlumiče mají pět poloh tvrdosti a ty se seřizují pomocí hákového klíče který má být v nářadí. Jestli klíč není přítomen dá se motorka zvenout a když chytneš spodní část tlumiče do ruky, je to ta část ve který jsou díry na hákový klíč, tak se to dá pootáčením nastavovat. Z fabriky tam bývá poloha 2 , jednička je nejměkčí až po pětku. Na tlumíčích byly nálepky s čísly ale ty už tam asi nebudou. Až s tím budeš otáčet je to cítit měká a tvrdší poloha hlavně aby obě strany byly nastaveny stejně. J.C. |