Shadow Owners Club

Technika - Predlženie vidlice

buco306 - ne 09 prosinec, 2012 16:01
Předmět: Predlženie vidlice
Zdravím.Mam otázku,toto sa mi paci a chcel by som sa informovať,len neviem ci tam treba prerábať (reťzat,zvárať) kostru,alebo sa dajú kúpiť také okuliare+vidlica?Poprípade kde sa da zohnať a za aku cenu.
Dakujem
BEECH - ne 09 prosinec, 2012 18:16
Předmět:
kamarád se tím zabývá- dělá na míru a fakt to umí. podívej na http://www.bartcycles.cz/
otázka je jestli s tím chceš jezdit OOÓÓ, nebo jen na show- na show dobrý Laughing
Anonymous - ne 09 prosinec, 2012 18:48
Předmět:
Pekne prace .Mne sa to paci,ale pravdu poviem este som nejazdil s takou vidlicou.
Jerry - po 10 prosinec, 2012 16:41
Předmět:
Někde jsem to viděl, podkopnuté brejle, ale fakt nevím kde.
Sad
bmw - út 11 prosinec, 2012 15:16
Předmět:
 
Exhibicionistův sen a postrach všech kruhových objezdů ve střední Evropě... Smile

...aneb jak se co nejdřív stylově zmrzačit nebo rovnou zabít a ještě za to vysolit ranec peněz.

 

Když se to vezme bez emocí - v běžným provozu je to:
- velmi nepraktický
- životu nebezpený
- nelegální
 
Jára Cimrman - út 11 prosinec, 2012 19:02
Předmět:
Tak jak píše BMW. Je to akorád tak dobrý na rozbití huby mad J.C.
Jerry - út 11 prosinec, 2012 19:45
Předmět:
V létě jsem se párkrát svezl na stavbě s motorem RevTech a musím říct nic moc. Je pravda, že všichni okolo čuměli, ale požitek z jízdy 0. Křižovatky jsem jel krokem, zatáčky pomalu a byl jsem na tom jak žába na skřipci.
Ale to je věc názoru. Pokud to někdo chce, proč ne.

Asi něco takopvého, jen v červenotmovohnědé barvě s zlatým lemováním.
Image

Cvrček - út 11 prosinec, 2012 20:51
Předmět:
Tady se o tom psalo: http://www.shoc.cz/viewtopic.php?t=1718&highlight=
Gunman měl upravenou VT600
Jerry - út 11 prosinec, 2012 21:32
Předmět:
Mám to!

MCET choppers
Bohužel nejde dát přímý odkaz, tak si klikni na MCET Shadow a fotografie jsou u textu:
Zásadní úprava:
"Předkopnutí" přední vidlice o 15°.
Provedeno pomocí kloubu - Kloboučník.
Výměna brýlí za duralové rozšířené na 25cm.


Kloboučník

Image

Anonymous - st 12 prosinec, 2012 16:42
Předmět:
Ďakujem vám všetkým za info.
Gunman - út 18 prosinec, 2012 10:40
Předmět:
Životu nebezpečný? Cha chááá. Nepraktický? Cha cháááá. Nelegální? No a co jako? To je dnes i zrcátko bez E v kroužku a podle STK to asi přímo zabijí nemluvňata když to není Very Happy Osobní zkušenost s najetými 20 000 km Jsi sice trochu delší,ale když to víš a počítáš s tím tak není žádnej problém,když se proplétáš zácpou aut a chceš se ztočit jinam o 90 stupňů, tak ten metr navíc tě neposere. Kruháče? Naprostá pohoda, se holt drobet víc přikloníš no. Alpy a jejich zatáčky? Také bez problémů a ještě jsem ujížděl kolegovi. Prostě pokud se nehodláš otáčet na pětikoruně tak ten rozdíl jako celek není nijak velký. Na místě se trochu štěluješ,ale jak se rozjedeš tak již pohoda Jediný problém je sám jezdec, neb dle rozhovorů se Zbyňkem(výrobce), jsou lidi co si na to prostě nedokáží zvyknout a přizpůsobit se trochu jinému vedení v zatáčce, takže to není o vidlici jako takové, ale o tom jaký má jezdec "MORÁL". Nehledejme problémy v technice, když jsou problémy v lidech.
Sally - út 18 prosinec, 2012 14:42
Předmět:
Prostě dle vkusu kde kterého soudruha Laughing
BEECH - út 18 prosinec, 2012 15:59
Předmět:
Ano ano, jel na motorce a měl koženou tašku- to jsme věděli Enjoy
Gunman - út 18 prosinec, 2012 16:18
Předmět:
No jo, dvě dávky Very Happy Nebyl čas řešit kdo je kdo Very Happy
bmw - st 19 prosinec, 2012 12:20
Předmět:
 
Gunman napsal:
Životu nebezpečný? Cha chááá

Máš pravdu, výborně se to ovládá a ještě líp se s těma podkopnutejma třema metrákama (s osádkou i půl tuny) prudce brzdí, hlavně nečekaně v krizovce, v zatáčce, na nerovným povrchu apod.
Fakt nevím, jak mi mohlo uniknout, že v dnešním provozu na silnicích je takto upravená mašina skoro vzorem bezpečnosti pro svého majitele i pro okolí.



Gunman napsal:
Nepraktický? Cha cháááá

Omlouvám se a opravuju - motorka s enormě podkopnutýma vidlema (viz úvodní obrázek, ke kterýmu jsem se vyjadřoval) je naopak strašně praktická.
Všude se s tím vlezeš, v případě potřeby se hbitě protáhneš skoro každou skulinou mezi auty, rychle a bezpečně se otočíš i na okresce, zkrátka v praxi s tím není absolutně žádnej problém a ovladatelnosti nelze nic vytknout.



Gunman napsal:
Nelegální? No a co jako?


No jako to, že:

a)
Zlehčuje to člověk ve služebním poměru u státu, jehož zákony (mj.) se přísahou zavázal hájit i s nasazením vlastního života - ale budiž, to je věc svědomí.

b)
Jsi jednou nohou v průseru při každé silniční kontrole a při každé návštěvě STK

c)
Last but not least:
V případě nehody dá od Tvé mašiny a od Tebe pojišťovna ruce pryč, protože se jedná o motorové vozidlo v nevyhovujícím technickém stavu. V extrémním případě, u velké škody na majetku, na zdraví nebo na životě, máš vystaráno až do smrti o zábavu s financema.
A k té nelegálnosti z Tvé strany bude samozřejmě přihlédnuto jako k přitěžující okolnosti při trestním řízení.


Ale toto vše jistě víš sám nejlíp - ovšem na trh s tím nechodíš a na srazech to nikomu nevykládáš, že jo?
Takže ten smích mi připadal spíš křečovitý než upřímný. Ale chápu to - ne každý snese, když se mu, byť nepřímo, šlápne na kuří oko nebo případaně jeho kamarádovi na živnost.


P.S.
Nemyslím to ve zlém a neber si to prosím osobně.
Shiny - st 19 prosinec, 2012 14:25
Předmět:
bmw:...
."P.S.Nemyslím to ve zlém a neber si to prosím osobně."


Tak tohle bylo sakra osobní....:-))
bmw - st 19 prosinec, 2012 17:24
Předmět:
 
Shiny napsal:
Tak tohle bylo sakra osobní....:-))


To to jsem nechtěl - a jestli to tak vyznělo, tak mě to opravdu mrzí.

Myslel jsem to s tím P.S. tak, že osobně nemám s Gunmanem žádný spor z minula a osobně ho vůbec neznám.
A černý puntíky si u něho ani u nikoho jinýho nedělám.
To jsem měl na mysli, když jsem pak ještě nakonec pod svoji reakci na Gunmanův výsměch pro jistotu doplnil to post scriptum...
 
Shiny - st 19 prosinec, 2012 21:24
Předmět:
bmw: ale jo já ti rozumím tvé povídání má racionální základ...:-))..ale myslím, že on taky cítí svou pravdu, třeba mu to tak vyhovuje..znáš to někdo rád holky jinej vdolky :-))) Mě se ty stroje líbí ale nevlezl bych na to není to moje krevní skupina..ale jako stroje je to nádhera :-))))...
Gunman - st 19 prosinec, 2012 22:16
Předmět:
2 bmw: Já si to neberu nijak osobně a nijak mi to nevadí, Je to tvůj názor a já to respektuji. Já jsem se smál (a velice srdečně), neb dle mého názoru je ten tvůj velice přehnaný. Nevím jaké máš s takovou vidlicí zkušenosti ty, ale já na nich mám naježděno přes 50 000km. A popořadě, říkám zcela a pouze za sebe:

Nebezpečné?- Ovládání za jízdy je pro mě zcela totožné jako s tovární vidlicí a osobně necítím žádné problémy při vedení mašiny v táhlých či ostrých zatáčkách ani na rovině. Pokud je při výrobě dodržena "stopa"rozteč středu kola a prodloužení osy vidlice tak motorka vede jak má. Možnou nebezpečnost přiznávám pouze v tom, že vidlice nemíří tak kolmo do silnice a tak bude mít menší přítlačnou sílu na kolo k silnici, ale úmyslně říkám "menší" o kolik jsem nikdy neměřil, takže o tom nebudu polemizovat. NIKDY jsem však nezažil, že by kolo ztratilo kontakt s povrchem jak při prudkém brždění, tak v zatáčce, tak v krizové situaci, natož aby se mašina nějak kroutila či vyváděla něco co neměla nebo něco co bych nečekal a to ruzných površích. Netvrdím, že jsem vzorem bezpečnosti ,ale tvrdit okamžitě, jen protože mám delší vidlici, jak jsem okamžitě nebezpečí na silnici je opravdu velice přehnané.

Nepraktické- tady je to spíše než o technice o osobním vkusu, jen protože se nevejdu tam kam skůtr, nebo že se neotočím na pětikoruně jako někdo na naháči bych nepovažoval za nepraktičnost. Když budu jezdit v Touaregu a ne ve Smartu, tak bych to okamžitě nepovažoval za nepraktičnost Ale zaručuji ti že na okresce se otočím naprosto v pohodě, bez couvání na jeden jediný pokus, stačí to jen umět a tam kde zaparkuje běžný cruiser zaparkuji také. Samozřejmě, není to 50-kový skůtr co si odnesu do panelákový patra,ale oproti ostatním chopperystům nijak handikepován nejsem.

Nelegálnost-
a) jestli ty dodržuješ všechny zákony do puntíku, včetně nemočení na veřejnosti a všeho co nám zákonodárci předloží, tak ti tleskám a gratuluji. Protože není rozdíl jaký porušuješ, nebo kolik. Jak to jednou děláš, nezáleží na tom a nemůžeš si vybírat jestli tenhle jo a tenhle ne. A svůj život položím, za lidi a za zemi, to v té přísaze je a tu já dodržím. O zákonech ani slovo. A bavit se o zákonech naší země či evropské unie apod odmítám, neb mě pokaždé akorát nasere, neb takový bordel aby jeden pohledal Very Happy

b) kdyby se to bralo do puntíku tak sice jsem, ale nikdo to neřeší, zažil jsem několik kontrol od PČR a na STK jezdím pravidelně a je vždy vše v pořádku po krátké domluvě. Toto léto jsem projel 8800km po jižní Evropě a projel jsem 14 zemí a nikdo to neřešil jak ze strany polici tak celníků.Neb pokud se trochu vrátím k zákonům a vyjádření STK, tak pokud si změníš např vzduchový filtr za jiný než od výrobce, již porušuješ zákon( ano sám jsem čumel jako péro z gauče), pokud nemáš zrcátko a na něm to velké E v kroužku porušuješ zákon a díky podobným věčem je okamžitě stroj nezpůsobilý na silnici. Na brzdy se nikdo nedívá, jestli máš prasklý rám nebo kola nikoho nezajímá apod. Tak kde to ku*** jsme, když výpovědní hodnotou technického stavu motocyklu je jestli tam máš E a ne jestli ti to vůbec drží pohromadě brzdí, jezdí apod.

c) jsem si toho plně vědom, nicméně pořídil jsem si to i s tím vědomím, jsem zodpovědný za svou motorku a pokud se něco stane tak si to zodpovím. Nicméně když mi STK dává známku, dává mi také záruku toho ,že je motocykl způsobilý pro provoz na komunikacích a ve vyhovujícím stavu,což dokazuje proč nemám rád zákony, neb se dají vykládat dle potřeby a flexibilně s nimi pracovat.

Vidlici jsem si upravil, protože jsem chtěl, jsem si plně vědom co to obnáší s ní jezdit a její rizika či problémy. Na srazech a všude nic nevynechávám a jak jsem psal výše, jízda s ní je spíše problém řidiče než motocyklu samého. Všechno co říkám vychází ze mých studií problematiky a hlavně z osobních praktických zkušeností, takže se neřadím mezi "jedna bába povídala". Na žádné kuří oko jsi mi rozhodně nestoupl, neb vím co mám a nikoho nenutím, aby si to pořizoval také. Je to volba každého. Jen sděluji své osobní zkušenosti. Sám vím, že když jsem sháněl info, tak jsem dostal asi 10 procent pravdy a 90 procent mýtů a dohadů. A závěrem bych řekl, že já to nemám dělané doma na koleně, ale plně profesonálně, vše úmyslně předimenzované vůči váze motocyklu a z řádného materiálu a svou vidlici postavím v otázce bezpečnosti proti jakékoli jiné.
Jára Cimrman - čt 20 prosinec, 2012 01:41
Předmět:
Chci jen říct že je to pochopitelně věc vkusu a to jak chce majitel aby jeho motorka vypadala a tak je přetváří k obrazu svému. Prostě ať si každý jezdí na čem chce a víc k tomu říct ani nechci. mad J.C.
bmw - čt 20 prosinec, 2012 12:20
Předmět:
 
Je to holt věc preferencí a vkusu a každýho z nás.

A hlavně nejsou všechny ty úpravy a přestavby stejný - někdy je to decentnější, jindy výraznější.

Třeba ale tady v případě tohoto předraženého (podle mýho subjektivního pohledu) a už delší dobu inzerovanýho výtvoru za půl milionu je to už (aspoň pro mne) za tou pomyslnou hranou:

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ostatni/ostatni-ostatni/occ-chopper-t-rex-softail-446502.html

V inzerátu se píše: "Orange County Choppers T-Rex Softail, 1st Edition 2004: na prodej jediný v Evropě, celkem 2ks. Výborný stav, skoro nové pneumatiky, velmi málo ježděný stroj."

 

Někomu se to asi muselo líbit, když do toho tenkrát ty prachy vrazil.
Jiným lidem to zase připadá, že toto může dobrovolně sedlat nejspíš vyznavač adrenalinovýho masochismu.
V horším případě nevyrovnaná osobnost vyžadující ke svýmu životu pozornost svýho okolí.
 
bmw - čt 20 prosinec, 2012 12:45
Předmět:
 
Gunman>
Oceňuji Tvoji nekonfliktní reakci, děkuji za ni a Tvůj postoj myslím docela dobře chápu.
Prvotní je (bylo), že si člověk udělal radost, splnil si nějaký svůj sen a jezdí na tom, co se mu nejvíc líbí - potud OK.

Co se striktního dodržování zákonů a všech ostatních, mnohdy dost buzerujících vyhlášek, nařízení apod. týče, jsme asi víceméně zajedno. Samozřejmě se (taky) chovám racionálně a nežeru věrchušce každou blbost, se kterou nám osvíceně reguluje život - a to je eufemismus pro neustálé utahování šroubů a pozvolný přechod k "moderní diktatuře" nového typu.

Ale na druhou stranu - nedával bych třeba rovnítko mezi Éčko v kroužku na zrcátku a mezi výrazný zásah do konstrukce motorky, jakým je
např. právě ono diskutované extrémní podkopnutí už tak dost originálně podkopnuté vidlice u krujzru nebo dokonce u čopru.

Opravdu hodně to změní geometrii řízení a tím negativně ovlivní ovladatelnost motocyklu. A taky se zhorší tuhost vidlice jako celku a její odezva na podněty. Z hlediska pevnosti a pružnosti se jedná v podstatě o dynamicky namáhanou konzolu (vetknutí v krku řízení), u níž deformace nejsou jenom přímo úměrné změně délky, ale při kombinaci obybu a zkrutu rostou s druhou a třetí mocninou délky!

 

Gunman napsal:
když mi STK dává známku, dává mi také záruku toho, že je motocykl způsobilý pro provoz na komunikacích a ve vyhovujícím stavu

To je poměrně rozšířený názor, ale pravý opak je pravdou. Ostatně sám říkáš: "na STK jezdím pravidelně a je vždy vše v pořádku po krátké domluvě".

Kdyby fakt došlo na lámání chleba (vážná dopravní nehoda), možná by se něco málo dalo uhrát ještě hodinu nebo dvě po opuštění stanice technické kontroly - ale tím to hážeš na kamaráda-technika STK, který pak za dobrotu na žebrotu....

Ale už odpoledne nebo druhý den se každá STK respektive její technik podepsaný pod protokolem zhostí odpovědnosti prohlášením, že v době konání kontroly bylo samozřejmě všechno v pořádku, a že si to pak uživatel musel sám svévolně upravit, za což samozřejmě on (technik) ani stanice nenese odpovědnost.

To, že člověk dostane do protokolu a do velkýho techničáku štempl a na registrační značku mu technik STK nalepí červenou nálepku, není nějaký ochranný glejt, který motorovýmu vozidlu zajišťuje až do další předepsaný kontroly status "trvale vyhovujícího technického stavu".
 
Gunman - čt 20 prosinec, 2012 16:40
Předmět:
2 bmw: Co se týče té konstrukce, jak popisuješ, tak je mi to známo a jsem si toho vědom, proto ty předimenzované pístnice s tlustčí stěnou, proto zcela nové předimenzované brýle a kvalitní tvrdý kloub s ložiskem, vše naddimenzováno úměrně váze. A jak jsem psal, zkušenost mi ukázala, že zhoršení v ovládání pokud tam je, jako jezdec nevnímám v jakýkoli režimech jízdy a pokud tedy je, bude se jednat a teď zcela střelím od boku cca 5 či 10 procent. Samozřejmě pokud si udělám vidlici jako bývali třeba v 60 letech že se mu pod to vešla ještě jedna malá motorka, nebudu s tebou polemizovat ani vteřinu a dám ti za pravdu, i když bych si to moc rád osobně vyzkoušel než začnu hanit. Ale podkopnutí, kde se ti kolo posune dopředu o cca 50cm jak to mám já ač to opticky vypadá o více, tak je dle mého zcela bezpečné.
A co se týče toho STK tak jsme se asi jen špatně pochopili neb jsem to nevyjádřil zcela přesně. Já jsem narážel na tu absurditu, že právě na STK nikoho nezajímá vidlice a její funkce, či podkopnutí, nebo jak motorka brzdí, či jestli není prasklý rám, upevnění kol a prostě věci které já osobně považuji za "technický stav". Přijde borec, koukne ti na čísla rámu a motoru, jestli ti svítí světla, jak máš sjeté gumy a pak už jenom chodí okolo a hledá E-čka na všem co ho napadne a jak vidí E znamená to, že je vše v pořádku. A právě druhá absrduta je když si zodpovídáš za technický stav vozidla v případě, že s ním někoho zabiješ, tak na co vůbec máme kontroly STK, aby nás buzerovaly co můžeme mít a nemůžeme? Ty jsi si zodpovědný za svoje vozidlo a jeho stav a hotovo a tou narážkou na zodpovědnost STK jsem se snažil poukázat na ohebnost a zkurvenost zákonů.
Jára Cimrman - čt 20 prosinec, 2012 23:12
Předmět:
Ale pánové, nebylo vám líp když jste jezdili po prdeli z kopce a ve sněhu na pekáči a o tom že existuje nějaká vidlice jste neměli ani páru mad J.C.
Gunman - pá 21 prosinec, 2012 01:13
Předmět:
Bylo,ale vyrostli jsme a každý si stojíme za svým, neb je venku zima a nedá se jezdit, tak máme čas na píčoviny Very Happy
bmw - pá 21 prosinec, 2012 10:06
Předmět:
 
Gunman napsal:
2 bmw: Co se týče té konstrukce, jak popisuješ, tak je mi to známo a jsem si toho vědom, proto ty předimenzované pístnice s tlustčí stěnou, proto zcela nové předimenzované brýle a kvalitní tvrdý kloub s ložiskem, vše naddimenzováno úměrně váze. A jak jsem psal, zkušenost mi ukázala, že zhoršení v ovládání pokud tam je, jako jezdec nevnímám v jakýkoli režimech jízdy a pokud tedy je, bude se jednat a teď zcela střelím od boku cca 5 či 10 procent. Samozřejmě pokud si udělám vidlici jako bývali třeba v 60 letech že se mu pod to vešla ještě jedna malá motorka, nebudu s tebou polemizovat ani vteřinu a dám ti za pravdu, i když bych si to moc rád osobně vyzkoušel než začnu hanit. Ale podkopnutí, kde se ti kolo posune dopředu o cca 50cm jak to mám já ač to opticky vypadá o více, tak je dle mého zcela bezpečné.

OK, rozumíme si.

 

Gunman napsal:

A co se týče toho STK tak jsme se asi jen špatně pochopili neb jsem to nevyjádřil zcela přesně. Já jsem narážel na tu absurditu, že právě na STK nikoho nezajímá vidlice a její funkce, či podkopnutí, nebo jak motorka brzdí, či jestli není prasklý rám, upevnění kol a prostě věci které já osobně považuji za "technický stav". Přijde borec, koukne ti na čísla rámu a motoru, jestli ti svítí světla, jak máš sjeté gumy a pak už jenom chodí okolo a hledá E-čka na všem co ho napadne a jak vidí E znamená to, že je vše v pořádku. A právě druhá absrduta je když si zodpovídáš za technický stav vozidla v případě, že s ním někoho zabiješ, tak na co vůbec máme kontroly STK, aby nás buzerovaly co můžeme mít a nemůžeme? Ty jsi si zodpovědný za svoje vozidlo a jeho stav a hotovo a tou narážkou na zodpovědnost STK jsem se snažil poukázat na ohebnost a zkurvenost zákonů.

Todle by byl americký systém vyžadující občanskou odpovědnost.
Jenže tady to spíš směřuje k tomu, že nám EU bude diktovat i šířku role toaletního papíru.
A za dvacet let se možná bude pod sankcema vyžad6vat, aby lidi měli čistý uši a správně zavázaný tkaničky v botách.
A na STK se bude každých 6 měsíců kontrolovat kdejaká blbost, ovšem speciálníma přípravkama a testovacíma přístrojema za desítky milionů, takže to všechno zatáhne poslušný občan.
Ještě možná budema na dnešní bordel vzpomínat jako na starý dobrý časy.
 
bmw - pá 21 prosinec, 2012 10:10
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
Ale pánové, nebylo vám líp když jste jezdili po prdeli z kopce a ve sněhu na pekáči a o tom že existuje nějaká vidlice jste neměli ani páru mad


Gunman napsal:
Bylo,ale vyrostli jsme a každý si stojíme za svým, neb je venku zima a nedá se jezdit, tak máme čas na píčoviny Very Happy


Mílo, tím pouhým jedním nebo dvěma novými příspěvky denně motivujeme ostatní, aby se sem občas koukli.
Pokecáme, rozšíříme si vzájemně obzory a zároveň přispíváme k udržení alespoň miinimálního trafficu serveru.

Ostatně sám jsi tady letos v říjnu založil téma "Mrtvo", kde sis té nízké navštěvnosti všimnul a snažil ses to tady trochu rozhýbat.

A taky jsme chtěli s kolegou Gunmanem dořešit ty podkoplé vidle ještě dřív než dneska nastane ten toužebně očekávaný konec světa, že jo.
 
Gunman - pá 21 prosinec, 2012 12:54
Předmět:
2 bmw s tou STk s tebou souhlasím všemi deseti a sám se toho brutálně bojím. Se nás neustále snaží chránit před námi samými a zcela zbytečně. Ale je z toho jen hnusná diktatura co nám navíc tahá prachy z kapes. Nejradši pryč od EU neb je to stejně jenom třerí říše jak chtěl Hitler, jediný rozdíl je že to bylo dobito finančně a ne vojensky Very Happy A ještě, že všichni ví jak je to s těma vidlicema než přišel konec světa a doufám že bude na štědrý den suchá silnice. Chci se zajet vyfotit se Štěpánkou do ČB k vánočnímu stromku Very Happy Tak Štastné a veselé a všechny motorky ať přežijí konec světa song
Jára Cimrman - pá 21 prosinec, 2012 14:29
Předmět:
A tak Vše nej o svátcích a Novém roce přeje Jára Cimrman
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB