Shadow Owners Club

Technika - Technika

Lazil - čt 02 listopad, 2006 13:29
Předmět: Technika
Koukněte na web stránku: http://www.rvs-tec.cz/start.htm zajímavá technologie z finska na renovaci našich mazliků. Zdraví Lazil
Anonymous - pá 03 listopad, 2006 12:42
Předmět:
já osobně se přikláním k názoru žádný přísady do motoru nedávat ..... viz osobní zkušenost:
1) cca ve 20letech přípravek ecolube do auta citroen CX aplikace dle návodu, po aplikaci doporučeno najet 100km - najel jsem 400km Písek - Chomutov a zpět, po 3tisících přestalo mazat - ucpané mazací kanály v hlavě.
2) letos - servis Suzuki GSXr , kapal chladič - aplikován přípravek pro utěsnění, po 2tisících z motoru pekelný zvuky - na chladiči ucpenej vstup zpátečky z chlazení hlavy - přehřátí motoru(vypálenej olej) - následek vydřenej celej vršek motoru a šály .... náklady na opravu chladiče 400,-CZK, na GO motoru 15.000,- CZK(sehnali jsme starší komplet. motor)
3) CBX 750 F - aplikace přípravku do motoru - najeto cca 50.000km - ucpané mazací kanály do hlavy (závada objevena včas (výměna vaček a vahadel)

Já mám nalítáno přes 50.000miles takže dám hustší olej 20W50 aby se mi přestal ozývat spojkovej koš (což je při těch kilometrech úplně normální a spíš než závada je to nepříjemný sluchově)
Radek - pá 03 listopad, 2006 12:50
Předmět:
zastávám názor lemmyho - přípravky do motoru dělají bordel v úzkých místech a štěrbinách, my lijem kvalitní oleje ,aby se rozpouštěly karbony v motoru a z druhý strany se tam cpe bordel ,který "zabetonuje" motor.
Simox - čt 23 listopad, 2006 00:07
Předmět:
20w50, a neozýwá se ti koš ???? To zní zajímawě. Asi to na příští sezónu taky zkusim. A jinak jsem taky za názorem, že takowýhle wěci do motoru nepatřej.
Anonymous - čt 23 listopad, 2006 00:25
Předmět:
můžu to jen doporučit z vlastní zkušenosti ....... jen jí po startu trochu trvá než se ohřeje ....... hustej olej je hustej olej
Simox - čt 23 listopad, 2006 01:49
Předmět:
Hele a nemělo to trochu wliw na chod motoru ???? Narážim na wentily......
A ještě mě napadá teplota....
Anonymous - čt 23 listopad, 2006 09:51
Předmět:
vůbec ne ....... pro mně se nezměnilo nic ....... jen střelci kteří jsou zvyklí hned po startu vyrazit by měli chvilku počkat a nechat motor klapat na volnoběh ....... prakticky stačí když to nastartuješm a pak si zapínáš bundu, nasazuješ přilbu a rukavice ........ jedinej rozdíl olejů je ten že je trochu hustší (tím se prakticky vymezí některé vůle) a chvíli mu trvá než se .... já ho letos budu do tý svý dávat taky .... a fakt je to že výrobci u minerálních olejů 20W50 udávají že je vhodný pro pomalutočkový motory a vyhovují specifikaci "HD" ...... ale ikdybys dával 10W40 tak pouze minerál nebo polosyntetiku (plná syntetika u pomalutočkovejch motorů neudělá kvalitní film)
Simox - čt 23 listopad, 2006 18:07
Předmět:
No jasně, já tam cpu mineral. Jinak já jsem si mohl nahodit mašinu, zapnout bundu, přilbu, kalhoty, boty....wšechno to rozepnout, a zase zapnout. A gdyž jsem pak nasednul, tak byl furt motor hodně studenej. Řikal jsem si klídek, tohle je WELKÁ mašina, WELKEJ motor, proto to tak trwá. A nawíc, na jaře mi w serwisu propláchli a wyměnili kapalinu, takže to musí bejt w poho. No, dneska jsem zjistil, že mi tam asi nalili rez, protože co z toho wyteklo........Asi to budu mít nějaký přicpaný.....
Anonymous - čt 23 listopad, 2006 21:12
Předmět:
že by to bylo přicpaný se mi nezdá spíš ti tam nalili vodu ..... já budu letos dávat novou náplň a dám inugel od motulu a na ostro - bez ředění ......
Simox - pá 24 listopad, 2006 06:13
Předmět:
Jo já tam nenapsal, že mi docela rychle wařila w létě a gdyž jsem prohlížel trubky zewnitř, tak mi připomínaly céwy kuřáka. Proto myslim, že se to mohlo něgde ucpat. Nicméně wodu mi tam asi cákli, podle toho, co wyteklo. No uwidim, bo se blíží chwíle, gdy půjdou půlky bloku od sebe.

Yo a co je inugel ???
Anonymous - pá 24 listopad, 2006 10:17
Předmět:
tak to řeší vše ... jestli budeš půlit tak kompletně vyčistit kanály a chladič protáhnout proudem horký vody hlavně se soustřeď na ten malej vstup do chladiče co je pod víčkem .... je to zpátečka z chlazení hlavy a má nejsnažší tendence se ucpávat ...... a jak píšeš že nemáš origolo budíku ...... ty tam máš z virážky?
Simox - pá 24 listopad, 2006 13:26
Předmět:
jj. Až to budu mít wšo w pořádku, tak se plácnu přez kapsu, a seženu origo.
Ještě si mi neřek, co je to za mrchu, co tam chceš nalejt.
A wod koho bereš díly ??? Zkoušel jsem w průhonický hondě lanko (ještě na 5tikilo), chtěli za něj 1500 kolíků....fajn, ale gdyž mi ho po měsíci ještě nedodali, tak jsem si ho wzal za 450káblí z druhowýroby. Což mi docela zkazilo dojem, a newim, jak dlouho by jim trwaly jiný díly. A nechce se mi to zkoušet. Přitom kámoš, kterej má stejnou 11ku, tak dělal wýbrus, s nowou sadou, a měl ty díly za nějakejch 10 dní Shhh
No widíš, toho sem ještě musim dokopat......
Anonymous - pá 24 listopad, 2006 13:36
Předmět:
jestli tou mrchopu myslíš motky vt 1100 sc18 ... a jestli tím nalejváním náplň do chladiče tak inugel 50, a olej dám motul 3000 /20W50, nebo midland motorcycle-50
Simox - pá 24 listopad, 2006 13:53
Předmět:
Myslim ten inugel....to jsem ještě nezaslech
Anonymous - pá 24 listopad, 2006 14:00
Předmět:
dělá to motul .... litr stojí cca 130,-CZK je do -35 st. zkus kouknout třeba sem http://www.motostar.cz/eshop/index.php?cPath=1032_1033_1038 ale měli by jí mít ve většině motoshopech.
Simox - pá 24 listopad, 2006 14:02
Předmět:
Aha...já to pochopil jako že je to nějaká proplachowací, nebo čistící kapalina mad
Mako - ne 26 listopad, 2006 07:49
Předmět:
Zkusím to sehnat přes našeho dodavatele, pak porovnaáme ceny a dám vědět (všem).
Anonymous - st 06 prosinec, 2006 11:00
Předmět:
Tak jsem v Polu koukal na knihu HONDA TYPENKOPASS a nic moc ... ze shadowů tam byli vypsaný tři typy šetka a dvě jedenáctky takže jsem se zase nic nedověděl Crying or Very sad .
nevíte někdo o nějaký - jakýkoli publikaci kde by byli rozepsaný všechny vyráběný modely hondy i s typovým označením ...... v jakémkoli jazyce ..... nebo už mě z toho trefí ...... mad
Simox - st 06 prosinec, 2006 18:26
Předmět:
Hmmm to bych taky rád wěděl......ztratil jsem hodně dní bezcenym brouzdánim po netu...
Anonymous - st 06 prosinec, 2006 19:21
Předmět:
nejhorší je že prakticky žádný informace na netu se pořádně neschodujou a když potřebuješ nějaský konkrétnější informace o starších nebo US modelech tak si pomalu neví rady ani v HONDĚ mad
Lazil - st 06 prosinec, 2006 20:47
Předmět: Leštění plexi štítu
Potřeboval bych odstranit čmouhy a odřeniny z plexi štítu. Má s tím někdo zkušenosti a čím by se daly odstranit a vyleštit. Netroufám si na plexi brát jakýkoli prostředek na leštění aby to nebylo ještě horší. Díky za HELP mad chopper
Petr - st 06 prosinec, 2006 21:07
Předmět: plexy
někde na fóru psali, že se na to hodí zubní pasta
já to zkoušel, nechal jsem na tom ruce a výsledek nic moc Sad

prý to jde i plamenem autogenu, to jsem nezkoušel Embarassed


mj. plexy jsem si HODNĚ poškrábal tím že jsem namočil hadr v horském pramenu u cesty. Byl tam zvířený jemný prach. Bacha na to! Mad Mad
Lazil - st 06 prosinec, 2006 22:54
Předmět:
Dík Petře plamenem bych na plexi asi nešáhl, fakt je že nemusím jet k pramenité vodě, abych ho poškrábal. No počkam jestli bude mít někdo nějaký geniální nápad. Sad Help našeptávání
Simox - čt 07 prosinec, 2006 13:45
Předmět:
Tohle jsem slyšel já : Rozleštit pastou (třeba i tou zubní), a přejet plamenem......prej se to bez něj neobejde......
NAVI - pá 08 prosinec, 2006 09:32
Předmět:
Stým plamenem opatrně. Nevím nevím asi bych do toho nešel! Cool
Simox - pá 08 prosinec, 2006 22:14
Předmět:
Já bych nešel do plexi. Nenechal bych se připrawit wo tu supr chuť brouků Very Happy
Anonymous - pá 08 prosinec, 2006 22:22
Předmět:
svatá pravda ....... až budu chtít jezdit jeepem tak si koupim maskáče a willise Wink supr
Gorky - so 09 prosinec, 2006 18:45
Předmět:
Jo jo Bruci mňami mňami popcorn chopper
NAVI - so 09 prosinec, 2006 19:06
Předmět: plexi
Na krátké trasy ho taky sundávám, ale na delší je to k nezaplacení. A to neříkám o tlaku vzduchu na tělo při rychlosti nad 100km. A vůbec jezdit někam 150km i víc je o hubu. Enjoy
Mako - ne 10 prosinec, 2006 11:54
Předmět:
Já ho už nesundavám. Vlastně asi už ho používám jen jako držák na síťku/pavouka. I když na dlouhé trasy nebo do chladného počasí je k nezaplacení. Chyba byla koupit tmavé, takže se skrz něj nekoukám a proto neva že utrpělo nějaké ty šrámy
NAVI - ne 10 prosinec, 2006 12:20
Předmět: Plexi
Aspoň je vidět, že to nestojí jenom v garáží. Taky ji rozmazluji ( údržbou po jízdě), ale musí sloužit taky mě.Mám s ní radost. Jako každý z nás A nějaký ten drobný šrám to bohužel patří k provozu. Jo a Ne všichni lidi to okukují jenom očima. Už se mi stalo, že jsem se k svému mazlíčkovi vrátil a na nádrži šmouha po klíčích. Jo lidi jsou někdy hnusný. Takže nějací ty brouci za jízdy vůbec nevadí. Enjoy
NAVI - ne 10 prosinec, 2006 14:04
Předmět: Praotec všech cruiserů
Honda GL 1000 Gold Wing Enjoy
NAVI - ne 10 prosinec, 2006 14:06
Předmět: Praotec všech cruiserů
Honda GL 1000 Gold Wing
Prazákladem rokenrolu bylo černošské blues. Jeho zpěváci se doprovázeli na kytary vyrobené z lepenkových krabic. Prostá čistota, nebo čistá prostota, nic navíc. Takový je i první Gold Wing. Žádné kufry, štíty a serepetičky poskytující komfort. Bytelný stroj postavený pro americké vzdálenosti. Svého času největší a nejtěžší motocykl světa, který má s dnešním nekompromisním Goldem málo společného. Snad jen "rodinná pouta
jarin - pá 15 prosinec, 2006 00:15
Předmět: Leštění plexi štítu
Zdravím všechny Shadováky :D ,zkusím Vám poradit,jak to dělám já.Každý autolakýrník má na závěrečnou úpravu laku sadu brusných a leštících past,tím se to dá krásně vyleštit. Pochopitelně strojově( leštičkou). Já si tak "obnovuji" některé brýle na broušení,obličejový štít a nedavno jsem leštil štít na BMV 1100 . Moje plexi mě taky čeká, musí se však demontovat,neboť pasta lítá všude. Postup je úplně stejný, jako při opravě autolaku. Přeji mnoho úspěchů !!! :804
FOXXX - út 07 srpen, 2007 08:08
Předmět:
Hrabu se tu ve starých tématech a narazil jsem na tohle, ke kterému můžu přispět. Třeba někomu pomůže moje zkušenost s leštěním plexi na přilbě. Koupil jsem na to obyčejné tempo a protože to rukou byla práce na půl roku, tak ještě asi za 20Kč takový hadrový kotouč do vrtačky (byl teda jen bez hřídelky, tak jsem jím provlékl šroub). No a až na hlubokou rýhu byl výsledek překvapivě dobrý. Pak jsem kotouč použil ještě na přeleštění starého auta a omládlo o 10 let Smile
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB