Autor |
Zpráva |
Honda 24
Věk: 46
Založen: 21. 06. 2009
Příspěvky: 19
Motorka: VT 750 C2
|
|
Caute potreboval by som poradiť mám shadow 750 c2 2001, mám problém pri naštartovaní za studena cez pouzitý sitič motorkke po 30 sek klesnú otáčky na minimum resp zadochne aj ked je sytič povytiahnutý , ked nastavím otačky manuálne cez skrutku s pružinou tak je to OK, ale ak si idem potom zajazdit aj ked len cca 10 -15 min tak pri zastaveníí shadowky je volnobeh velmi vysoký!!!!
neviete co by to mohlo byť?
alebo mám isť do servisu?
poradte mi prosím
diky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Když je teplo, může motor mít při uplně vytaženém sitiči už zase moc benzínu a může se "uchlastat". Zkusil bych po nastartování sitič trochu ubrat co to udělá, jinak asi seřídit karburátory a jestli máš najeto víc než 20 tisíc nechat udělat i synchronizaci karburátorů. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Jinak ten šroubek s pružinkou slouží k nastavení dorazu táhla plynu a tudíž k otáčkám volnoběhu. Se sytičem nemá nic společného. A když na studenym motoru nastavíš třeba 500ot/min, tak po zahřátí budeš mít třeba 1200ot/min. To je normální.
Táhlo sytiče se rozděluje na dva bovdeny, který vedou přez černý kolínka a matice do karburátoru. Když si ty matice povolíš, tak z karburátoru vytáhneš takový šoupátko(pístek, váleček...) a pružinku. Můžeš si zkontrolovat, jestli se ti hýbou oba pístky stejně (aby nebylo v háji lanko), a jestli tam neni nějakej bordel uvnitř.
Jestli ti to bude dělat i potom, tak budou muset karbce ven.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Honda 24
Věk: 46
Založen: 21. 06. 2009
Příspěvky: 19
Motorka: VT 750 C2
|
|
chalani velmi pekne dakujem máte pravdu ked som trochu ubral sitič tak to islo v pohode, dakujem este raz.
som novým majiteľom shadow 750 c2 takže neviem este vsetky čo vsetko ako funguje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Dnes ve zprávách na Primě bylo o spoustě nefunkčních motorek kvůli nekvalitnímu benzínu. Pochopitelně o tom kde je nekvalitní benzín se mlčí nedovolují to naše zákony Když kupuji pivo vím jaký, proč ne benzín. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Aha. No vidíš, já už bych ti rozebral půlku motorky
Jinak ten benzín mě pěkně štve. Ale já beru prakticky jenom na velkejch benzínkách, tak tam snad neni takový riziko.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Honda 24
Věk: 46
Založen: 21. 06. 2009
Příspěvky: 19
Motorka: VT 750 C2
|
|
ked si tak spomínam naposledy som tankoval na nie velmi rozšírenej benzinke 95ku a teoreticky by to mohlo byt tým spôsobené.
ak sa este opýtam
ako som spomýnal som nový majitel honda shadow 750 c2 rocník 2001
moto je donesené z nemecka ma najazdené 21 tis km , co by ste mi potradili aby som si skontroloval?
čo su zakladné kritéria dobre udržiavanej moto? spojka? retaz: zvuk motora?
dakujem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
K mému poslednímu příspěvku bych ještě dodal že bylo v rozhovoru naznačeno že mezi hříšníky co se týče kvality benzínu je zapletena i jedna preštyžní značka. Jen vědět která, jak je vidět, nedá se věřit nikomu a ničemu Kurvy!!! Musel jsem si ulevit M.P. - Co se týká kontroly motorky, stav svíček vzduchový filtr asi vyměnit olej v motoru protože nevíš co tam je, dále destičky a kontrola řetězové sady a stav chladící kapaliny. Pochpitelně není nutné vše měnit, snad kromě oleje a ol. filtru M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boža
Věk: 69
Založen: 14. 03. 2007
Příspěvky: 615
Bydliště: U Šumavěnky 21, 143 00 Praha 4
Motorka: Schadow VT 1100
|
|
K Mílovi a benzinům. Je úplně jedno, kde natankuješ. Všechny velké společnosti jezdí pro PHM do Mstětic. Viděl jsem to na vlastní oči, protože jsem tam čtyři roky stavěl golf. Podle mě, záleží na tom, kdo tu kterou pumpu provozuje a jak je kontrolován. Jinak kradou všichni. Začína to u těch, kteří PHM rozvážejí na pumpy. Ti si ukradnou první část, kterou musí pumpař nějak dohnat. A pumpař také jezdí a má příbuzné či známé, kteří kupují se slevičkou ty kvalitní PHM. Pak to musí nějak dohnat. A kdo to soudruzi odsere? My, soudruzi, my.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Je to smutný ale je to tak. Nakopat do M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|