Autor |
Zpráva |
MarCas
Anonymní
|
|
Zdravím odborníky a prosím o radu.
Mám Shadow VT1100 ACE Tourer, r.v. 98, ale nějak brzo mi odešla baterka, proto jsem první šel měřit dobíjení. Při volnoběhu/malých otáčkách dobíjí cca. 12,8 ale ani při vyšších otáčkách se dobíjení nějak moc nezvedne. Kamarádova VT750 C4 dobíjí cca. 14. Má někdo podobnou zkušenost, popř. je 12,8 málo, kde by mohla být závada???
Předem děkuji za pomoc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
nejsem odbronik, ale 12.8 mi přijde fakt málo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
při plné baterce nebo vybité ? svítil jsi nebo vše vypnuté ?
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
MarCas
Anonymní
|
|
No, baterie je nabitá, nová, a svítí světlo a blinkry. Samozřejmě jsem hned zkoušel vše, tzn. i odpojit světlo i blinkry, ale i potom dobíjí jen těsně nad 13, což asi taky moc nestačí???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
honda v manuálu VT1100 neuvádí kolik by mělo mít nabíjení
uvádí pouze že max je 15,5V při 5000 ot
jestli se k tomu dostanu tak ti to přesně změřím a napíšu sem.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Teď to samé řeší Míra. Koupil levnou baterii za cca 1500,-Kč a brzo odešla. Podle mne v jeho případě je to opravdu baterií, protože dělají levné a dražší. Oboje může být klidně od jednoho výrobce, ta levnější je samozřejmě uvnitř ošizená a méně vydrží.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
mě jednou baterka vydržela 100km kupovali jsem si jí s Mírou společně.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MarCas
Anonymní
|
|
Budu rád za každou informaci...baterie mi odešla po půl roce, ikdyž jsem ji reklamoval, hned mě napadlo dobíjení změřit a těch 12,8 až 13 je ale asi fakt málo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taťka
Věk: 77
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 310
Bydliště: Mladá Boleslav
Motorka: VT 600 C
|
|
Nejde ono při tom nabíjení spíš o ampéry než o volty? Laická otázka...
|
|
|
|
_________________ Život nemá barvu šedou, když jsi v sedle Hondy SHADOW.
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
naměřeno:
na udržovací nabíječce: 12,88V
bez nabíjení a vypnutý klíček: 12,40V pozn. pomalu klesá
volnoběh cca 1000ot: 13,90V
volnoběh a pot. světla: 13,30V
otáčky cca 3000 ot: 13,40V
otáčky cca 3000ot a světla: 13,20V
poznámky:
je normální, že v otáčkách dává menší napětí než ve volnoběhu kdy regulátor nepřesně pracuje a dohání chybějící proudový výkon alternátoru navýšením napětí.
přesnost měření je ovlivněno kolísáním otáček studeného motoru při mém měření a setrvačností dig. voltmetru za 500kč.
VT 1100 C3 téměř nová baterka Tčko na udržovací nabíječce
dobíjecí proud byl nízký, neboť baterka byla předem plně nabitá a startoval jsem jen 3x
měření jsem opakoval 3x se stejným výsledkem
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já bych zkontroloval vedení od regulátoru jestli někde není přechoďák. Nedávno to na šestistovce řešil Mako M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MarCas
Anonymní
|
|
Díky za rady, vše vyzkouším...a nevíte kde bych našel alternátor???Nějak ho nemůžu najít...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
na levé straně bloku motoru
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
|